Ook erg lekker! Wanneer ga je? Kunnen we misschien toch nog de FOK! on tour meet houdenquote:
Ik ga 4 juli al, dus volgende week zaterdagquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:16 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ook erg lekker! Wanneer ga je? Kunnen we misschien toch nog de FOK! on tour meet houden
Lekker man!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:57 schreef Joepdebaksteenkoe het volgende:
[..]
Ik ga 4 juli al, dus volgende week zaterdag![]()
Er gaan niet echt veel fokkers naar lloret he?![]()
Druk genoeg mag ik hopenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:11 schreef Bora-Bora het volgende:
Niet superdruk in Lloret dit jaar, zo te lezen!
ZIjn dat er geen 52?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:19 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Druk genoeg mag ik hopen![]()
Ik ga samen met een vriend dus dan hebben we niet meer nodig dan.... 42 gewillige meiden? (2 per dag, 13 dagen, 2 personen)
Ik kom net terug uit Lloret. Weet niet of het daar een wereld van verschil is of dat jij door een andere bril kijkt, maar ik heb niks anders gezien dan paupervolk. Wat een kutvakantie!quote:Op maandag 20 juli 2009 00:50 schreef J-heronimus het volgende:
Ik ben net terug uit Blanes. Leuke plaats, leuke uitgaansgelegenheden en ook de sfeer was top. Geen paupervolk en eigenlijk alleen maar Nederlanders, dus geen Britten en dergelijke.
Wat minder over de top dan Llorret denk ik.
Een vriend van mij is een dagje naar Llorret geweest vanwege een meid die daar zat en die zei precies hetzelfde. Toen hij de bus uitstapte zag hij alleen maar witte petjes, gekke handtasjes en paupervolk. We zouden eigenlijk een avond naar Llorret gaan, maar dat heeft hij sterk afgeraden vanwege het publiek dat zich daar bevind.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:49 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Ik kom net terug uit Lloret. Weet niet of het daar een wereld van verschil is of dat jij door een andere bril kijkt, maar ik heb niks anders gezien dan paupervolk. Wat een kutvakantie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |