quote:Hartelijk dank voor uw bestelling bij redcoon.
Helaas is het door u bestelde artikel(en) voor velen heel scherp -
het artikel is daarom tijdelijk uitverkocht!
Daarom ondervindt de verwerking van uw opdracht enige vertraging.
Wij verwachten de volgende levering op 15. Juli 2009
Ik heb al betaaldquote:
Annuleren en ergens anders bestellenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:22 schreef Slappy het volgende:
Ik ben zeer woedend op Redcoon omdat ze mij oplichten![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
IK ben zeer boos op deze ezels ik had camera nodig voor deze maand nu moet ik 1 maand wachten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.redcoon.nl/ind(...)id/2012/refId/tweak/
LEVERBAAR DIRECT STAAT ER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik geld terug willen hebben nuquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:27 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Annuleren en ergens anders bestellen
Stom. Altijd acceptgiro/factuur mee laten sturen. Mensen die vooraf betalen.quote:
Ik denk dat jij jaloers bent he jij maak filmpjes met je Nokia telefoonquote:
Waarom ik naar India gaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:31 schreef Afvoerput het volgende:
Tevens TS gaat naar India om daar CP vast te leggen met zijn nieuwe videocamera.
Jawel opgelicht omdat ie niet leverbaar isquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:37 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Oplichterij is heel iets anders.. je bent gewoon een zeur en kunt niet internetshoppen
Als jij mijn klant was zo ik bom brief sturenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:43 schreef Muck het volgende:
Slappy, als ik een webshop had zou ik je ook oplichten.
Dat valt onder oplichten ze beloven dat ie in voorraad is maar dat is ie dus nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Torino. het volgende:
Ik lees nergens dat je opgelicht bent. Je bestelling wordt alleen ietwat later bezorgd dan gepland.
Algemene voorwaarden gelezen? Geen oplichting dus...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:10 schreef Slappy het volgende:
[..]
Dat valt onder oplichten ze beloven dat ie in voorraad is maar dat is ie dus niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |