Gymnasiumquote:gymnasium NT -> universiteit (Y)
HBO Informatica.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:26 schreef Dennisweb het volgende:
Één smiley:![]()
En welke opleiding doet/deed TS zelf?
Want dat is het zelfdequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:27 schreef Rosbief het volgende:
Dat profiel van TS![]()
[..]
Gymnasium![]()
![]()
![]()
Wat een hautaine houding, noem het gewoon VWO aub.
Liever een spelfout dan een post met onzin, zoals de OP.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:27 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Iemand met overduidelijke taalfouten quoten
Vanavond houd ik het rustig, werken enzo jweetz. Maar vrijdag is er een geslaagdenfeest. Zoals ik al zei in een ander topic; allemaal 16 jarige meisjes die voor het eerst uit mogen omdat ze geslaagd gaan en helemaal lam gaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ga je vanavond nog dronken geslaagde VMBO-sletjes scoren in de stad Jos?
Ik deed WO maar ben HBO gaan doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:29 schreef Dartanion het volgende:
[..]
het HBO is geen WO TS, er staan leugens in je profiel!
Welke route heb je dan bewandeld? Wat dat is klinkklare onzin...quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:28 schreef Muzz_ het volgende:
Ik ben van het VMBO-TL binnen 3 jaar opgeklommen naar het WO, dus niet alle VMBO'ers zijn paupers
Nee, op het VMBO beginnen terwijl je VWO aan had gekund getuigt van veel intelligentie wou je zeggen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:28 schreef Muzz_ het volgende:
Ik ben van het VMBO-TL binnen 3 jaar opgeklommen naar het WO, dus niet alle VMBO'ers zijn paupers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |