Dat blijkt niet echt uit je vorige postquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Het blijft een leuk programma, alleen nét ietsje minder leuk dan vroeger.
Verschrikkelijk figuurquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:03 schreef TheFrankey het volgende:
ik hoop niet dat die ekdom meedoet. Ik heb gewoon een hekel aan 3fm en alles wat daar omheen hangt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh, ze zijn toch weer overgestapt op onbekende Nederlanders.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh, ze zijn toch weer overgestapt op onbekende Nederlanders.
En maar nieuwsgierig zijn naar de kandidaten he...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Twee die homo's zijn zowel Barbara en Jeroen. Dat geeft niks hoor..Zijn ook mensen.Jeroen heb ik niet gezien in het filmpje..
Jammer dat ze het filmpje laten zien..
doet de avro wel slim, kandidaten één voor één op zo een subtiele manier bekend makenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:38 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
En maar nieuwsgierig zijn naar de kandidaten he...haha. Is toch niet erg, want je komt de kandidaten vroeg of laat toch te weten!
![]()
Vraag me wel af waarom het filmpje nu pas is ''gelekt'' en niet al veel eerder ,want de opnamens waren toch ook al een tijdje terug?
Zou idd een mooie actie zijn als 't van de Avro vandaan komt...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:28 schreef Meddo het volgende:
[..]
doet de avro wel slim, kandidaten één voor één op zo een subtiele manier bekend maken
Ja nieuwsgierig héquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:38 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
En maar nieuwsgierig zijn naar de kandidaten he...haha. Is toch niet erg, want je komt de kandidaten vroeg of laat toch te weten!
![]()
Vraag me wel af waarom het filmpje nu pas is ''gelekt'' en niet al veel eerder ,want de opnamens waren toch ook al een tijdje terug?
Die Barbara is wel handig in sport.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:44 schreef Nashje het volgende:
Aah nee geen Barbara Barend.
[ afbeelding ]
... Right.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Twee die homo's zijn zowel Barbara en Jeroen. Dat geeft niks hoor..Zijn ook mensen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |