7 januari kan je vanuit gaan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:43 schreef Tegan het volgende:
Al bekend wanneer de eerste uitzending is?
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:13 schreef Tegan het volgende:
Mooi, datum bekend. Nu alleen nog de kandidaten.
quote:Misschien moeten we eens JP's hele vriendenlijst op Facebook doorpluizen op zoek naar eventuele WIDM-kandidaten Er staan namelijk ook heel veel oud-kandidaten in zijn vriendenlijst
Bron: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=34177.640quote:Ondanks dat dat waarschijnlijk al is gebeurd, heb ik het toch ook (globaal) gedaan en ben toen volgende namen tegengekomen:
* Erik van der Hoff (presentator)
* Lone van Roosendaal (musicalactrice)
* Martine Sandifort (cabaretière)
* Rik van de Westelaken (presentator)
* Stephen Emmer (componist, o.a. bekend van de tunes van RTL Boulevard en NOS-Journaal, zoon van nieuwslezer Fred Emmer)
En dit zijn BN'ers die JP volgen op Twitter:
* Hind Laroussi, zangeres
* Ewout Genemans, presentator
* Paul de Leeuw, presentator
* Jeroen Snel, presentator
* Catherine Keyl, presentatrice
* Michiel van Erp, muzikant
* Boris van der Ham, politicus
* Carlo Boszhard, presentator
* Gerard Ekdom, radiopresentator
Het is tegenwoordig bijna traditie dat er in elk seizoen wel zo'n 3FM-figuur meedoetquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:03 schreef TheFrankey het volgende:
ik hoop niet dat die ekdom meedoet. Ik heb gewoon een hekel aan 3fm en alles wat daar omheen hangt.
3FM, was dat niet die commerciële staatszender?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig bijna traditie dat er in elk seizoen wel zo'n 3FM-figuur meedoet
Het spel is er wel wezenlijk anders door geworden. De ON'ers gingen echt voor het geld. Voor de BN'ers dondert het niet of ze veel geld verdienen, die proberen vooral allemaal elkaar een beetje te fucken. Ze vinden het interessanter om zichzelf allemaal heel opvallend verdacht te maken dan dat er geld verdient wordt. Wat er weer voor zorgt dat de échte Mol de afgelopen seizoenen (met Inge als dieptepunt) weinig hoefde te doen, aangezien de kandidaten zelf de opdrachten al aan het verneuken waren. De seizoenen met Yvon en Miloushka als Mol vielen nog wel mee, maar daarna...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind helemaal niet dat de bn'ers dit programma verneuken. Ok, met onbekende mensen was het leuker, maar het is nog steeds heel tof.
Ik kijk het ook zelden, maar dat is omdat het maar zelden komt.
Sandmannetje, je moet toegeven dat vroegah sowieso alles beter wasquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan kijk je toch niet meer.
Oeverloze gejammer ieder jaar weer hoe goed en leuk het vroeger wel niet was...
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan kijk je toch niet meer.
Oeverloze gejammer ieder jaar weer hoe goed en leuk het vroeger wel niet was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |