Er is al meerdere malen aangegeven dat dat er niet meer in gaat zitten. Als je mee wilt doen, zul je eerst BN'er moeten worden.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:36 schreef bravo het volgende:
Doe mij maar een WIDM met onbekende mensen, dat was echt vet. En met Angela Groothuizen!
Humberto Tan lijkt mij idd ook tof. Of Najib.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:26 schreef Jabberwocky het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk heeft al eens gezegd niet mee te willen doen, dus daar hoeven we niet vanuit te gaan.
Humberto Tan lijkt mij een toffe kandidaat, maar die was gisteren gewoon op tv. Harm Edens zou goed kunnen denk ik.
Floortje Dessing vind ik ook wel iemand die je bij WIDM kan verwachten, is zij nog actief op dit moment?
Humberto presenteert nu Boulevard..dus die is niet naar Japanquote:Op maandag 22 juni 2009 16:28 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Humberto Tan lijkt mij idd ook tof. Of Najib.![]()
MJquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie gaan er meer naar Japan dan Frits Sissing?
http://zappen.blog.nl/avr(...)n-wie-is-de-mol-2010quote:Het heeft er de schijn van dat Humberto Tan één van de kandidaten uit Wie is de Mol? 2010 is. De presentator zinspeelde daar gisteren op bij de presentatie van RTL Boulevard. “Ik ken één van de deelnemers, maar ik ga niets zeggen. Ik weet trouwens ook waar ze zijn geweest.” De opnames hebben al plaatsgevonden, de serie wordt nu gemonteerd en vanaf januari bij de Avro op Nederland 1 uitgezonden.
Eerder deed het gerucht al de ronde dat de tiende editie in Japan is opgenomen. Een gerucht gebaseerd door iemand die op een forum riep presentator Pieter Jan Hagens op een vliegveld in Japan te hebben gezien. Daar niet te veel waarde aan hechten dus.
Humberto Tan is ook een van de B'Ners die mee doetquote:Op donderdag 3 september 2009 09:49 schreef Stansfield het volgende:
Bij boulevard was ook bekend dat pieter jan hagens al wist wie de mol was tijdens de uitzendingen. Dus dat hij erg goed moest uitkijken met aankijken en dat soort dingen.
Dat zou leukquote:Op donderdag 3 september 2009 22:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Valerio wordt waarschijnlijk één van de kandidaten.
Jezus, die man heeft echt als levensdoel op elke Nederlandse zender te verschijnen volgensmijquote:Op zondag 6 september 2009 13:56 schreef Rebbedebje het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge geloof ik ook, ik heb alleen even geen bron.
Edit.quote:Op zondag 6 september 2009 13:56 schreef Rebbedebje het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge geloof ik ook, ik heb alleen even geen bron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |