Ja volgens mij zit Manuel toch niet op 3 FM maar alleen bij EO op TV ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Da's Loretta. En Manuel is toch van de EO?
http://www.3fm.nl/page/djs/Manuel/quote:
Waar komt die foto vandaan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:28 schreef Leso_Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Goed, aan de hand van de groepsfoto vast een paar voorzichtige eerste theorieën?
't is verdacht dat de drie op de voorste rij allemaal hun rechterhand vasthebben met hun linkerhand
Manuel heeft als enige z'n gezicht vast
En verder vind ik het wel toffe deelnemers, ik vind Lubach een vervelende persoon, maar ik denk dat hij wel een leuke kandidaat kan zijn!
Volgensmij is dat wel een coole groep!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:53 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb een grotere en duidelijkere foto gevonden op wieisdemol.com.
[ afbeelding ]
Ik kende alleen Sanne Vogel niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:27 schreef ScottTracy het volgende:
Moest even opzoeken wie Manuel Venderbos, Kim Pieters en Sanne Vogel waren
Van Lama's Gezocht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Cabaretier. Is wel een leuke gast inderdaad.
Barbara Barend,quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk team, ken lang niet iedereen, 6 van de 10 in ieder geval van gezicht. Ik hoop dat die Roberto Jacketti het eerst afvalt, wat een irritante vent is dat zeg.
Ik had al een tijdje het idee dat de kandidaten vandaag bekend zouden worden gemaakt. Je moet toch wat doen om stemmers voor de Televisierring te krijgen als je op dit moment niet wordt uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |