quote:
je zit er echt mee hehquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:13 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
erfc betekent excelsior rotterdam football clubmaar goed, eigenlijk slaat mijn username nergens meer op aangezien excelsior toch zogoed als overgenomen is door feyenoord...
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een voetbalclubrotterdam
![]()
ojaExcelsior Rotterdam Football Club ofzo
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:13 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
erfc betekent excelsior rotterdam football clubmaar goed, eigenlijk slaat mijn username nergens meer op aangezien excelsior toch zogoed als overgenomen is door feyenoord...
nja ik ben er inmiddels wel overheen maar ik denk niet dat ik volgend seizoen weer een seizoenskaart neem...quote:
okquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:15 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
nja ik ben er inmiddels wel overheen maar ik denk niet dat ik volgend seizoen weer een seizoenskaart neem...
wtfquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
6500 euro voor een inimini spuugbakje![]()
ik denk er zelfs overna om supporter van FC Twente te worden. die hebben succes, een sfeervol publiek en een mooi groot stadionquote:
All Friends deleten, En echte Friends kolom maken net zoals je met nieuws deedquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
nu zie het nieuws van de pers twee keer verschijnen in mn tweetdeck...bij *al je vriendjes* en bij *nieuws*
dat is handig
ik was feyenoord fanquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:24 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
ik denk er zelfs overna om supporter van FC Twente te worden. die hebben succes, een sfeervol publiek en een mooi groot stadionalhoewel ik natuurlijk geen seizoenskaart kan nemen aangezien Enschede nogal verweg ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |