Kom je dan gezellig in de buurt wonenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
nou hoi Hans dan alvast
![]()
Maar de binnenstad van Gouda is hardstikke leuk, en ik ben een stads-mens, wil dicht bij een centrum wonen, waar altijd wat te doen is enz enz
Je kunt bovenin links de knop 'Group' aanklikken en dan users aanklikkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dus ik kan het nieuws (van bv de pers) in een aparte kolom laten komen![]()
*gaat ff zoeken hoe dat moet*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:21 schreef borisz het volgende:
Straks is een heerlijke kraker tussen Nieuw Zeeland en Zuid-AfrikaOver een kwartier en iets meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de confedcup
![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt bovenin links de knop 'Group' aanklikken en dan users aanklikken.
waarom niet , staat niet voor niets +31 voor alle smsjesquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
kan je naar een buitenlandse mobiel (met een buitenlands nummer) een sms sturen?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
kan je naar een buitenlandse mobiel (met een buitenlands nummer) een sms sturen?
jah weet ik veel....t is een nummer in joego... er staat dan 0038 voorquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waarom niet , staat niet voor niets +31 voor alle smsjes
jah fluwelensingel, maar ik heb dinsdag afspraak bij de hypothekerquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
Maar eliza heb je al specifiek iets gezienhier in de buurt
(gouda
)
Dan moet je er +38 voor zetten. Die + zit meestal verstopt achter de 1, 0, * of #.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah weet ik veel....t is een nummer in joego... er staat dan 0038 voor
oke (zal aan mn mammie doorgeven)quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan moet je er +38 voor zetten. Die + zit meestal verstopt achter de 1, 0, * of #.
Das wel aan een drukke straatquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah fluwelensingel, maar ik heb dinsdag afspraak bij de hypotheker
idd, heule drukke straat, maar drom eerst ff kijken wat ik mag en dan eens kijken hoe en watquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Das wel aan een drukke straatT is maar waar je van houd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |