Er gebeurt altijd wel wat met die jeugd daarquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:nou hoi Hans dan alvast
![]()
Maar de binnenstad van Gouda is hardstikke leuk, en ik ben een stads-mens, wil dicht bij een centrum wonen, waar altijd wat te doen is enz enz
Moet met SR wel lukkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Op naar de 2000 aan het einde van het jaar.
Johan Derksen kan daar ook over meepratenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Er gebeurt altijd wel wat met die jeugd daar
jij ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:07 schreef themauster het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met de Vijftienhonderdste![]()
Maar o zo handigquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:
nu heb ik tweetdeck...hoef ik niet meer in te loggen via twitter.com?![]()
* muisje-eliza vind het bijna ingewikkeld zoveel kolommen
Als je al die kolommen ingewikkeld vind kan je beter Twhirl gebruiken. Die is een stuk compacter, en oogt daardoor veel rustiger.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:
nu heb ik tweetdeck...hoef ik niet meer in te loggen via twitter.com?![]()
* muisje-eliza vind het bijna ingewikkeld zoveel kolommen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar o zo handig![]()
. Heb zelf wat zoekwoorden ingesteld. Houd 't overzichtelijk
.
Twhirl vind ik weer niksquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je al die kolommen ingewikkeld vind kan je beter Twhirl gebruiken. Die is een stuk compacter, en oogt daardoor veel rustiger.
Ik kan ook niet aan Tweetdeck wennen, dus ik blijf fervent gebruiker van Twhirl.
En idd, als je een client hebt (zoals Tweetdeck of Twhirl) hoef je geen gebruik meer te maken van Twitter.com.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Hopelijk zijn die laarzen niet te klein
Yup, en wat zakelijke kolommenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Kolom voor de nieuws twitters, kolom voor dit en dat.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je al die kolommen ingewikkeld vind kan je beter Twhirl gebruiken. Die is een stuk compacter, en oogt daardoor veel rustiger.
Ik kan ook niet aan Tweetdeck wennen, dus ik blijf fervent gebruiker van Twhirl.
En idd, als je een client hebt (zoals Tweetdeck of Twhirl) hoef je geen gebruik meer te maken van Twitter.com.
Kom je dan gezellig in de buurt wonenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
nou hoi Hans dan alvast
![]()
Maar de binnenstad van Gouda is hardstikke leuk, en ik ben een stads-mens, wil dicht bij een centrum wonen, waar altijd wat te doen is enz enz
Je kunt bovenin links de knop 'Group' aanklikken en dan users aanklikkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dus ik kan het nieuws (van bv de pers) in een aparte kolom laten komen![]()
*gaat ff zoeken hoe dat moet*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:21 schreef borisz het volgende:
Straks is een heerlijke kraker tussen Nieuw Zeeland en Zuid-AfrikaOver een kwartier en iets meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de confedcup
![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt bovenin links de knop 'Group' aanklikken en dan users aanklikken.
waarom niet , staat niet voor niets +31 voor alle smsjesquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
kan je naar een buitenlandse mobiel (met een buitenlands nummer) een sms sturen?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
kan je naar een buitenlandse mobiel (met een buitenlands nummer) een sms sturen?
jah weet ik veel....t is een nummer in joego... er staat dan 0038 voorquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waarom niet , staat niet voor niets +31 voor alle smsjes
jah fluwelensingel, maar ik heb dinsdag afspraak bij de hypothekerquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
Maar eliza heb je al specifiek iets gezienhier in de buurt
(gouda
)
Dan moet je er +38 voor zetten. Die + zit meestal verstopt achter de 1, 0, * of #.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah weet ik veel....t is een nummer in joego... er staat dan 0038 voor
oke (zal aan mn mammie doorgeven)quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan moet je er +38 voor zetten. Die + zit meestal verstopt achter de 1, 0, * of #.
Das wel aan een drukke straatquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah fluwelensingel, maar ik heb dinsdag afspraak bij de hypotheker
idd, heule drukke straat, maar drom eerst ff kijken wat ik mag en dan eens kijken hoe en watquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Das wel aan een drukke straatT is maar waar je van houd
Ow okquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd, heule drukke straat, maar drom eerst ff kijken wat ik mag en dan eens kijken hoe en wat
Nee, nu met mij telefoonquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heujlang niet gezien
had je weer met de afstandsbediening gespeeld?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe zorg ik dat tweetdeck in mn favo staat
Hoer1quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:39 schreef Noortje. het volgende:
Drie hoeraatjes voor het feit dat Barbara weggaat.
Dat lees ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoe zet je tweetdeck in je favorieten
Welke favorietenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe zorg ik dat tweetdeck in mn favo staat
Hoe wil je tweetdeck in de favo van internet hebben staanquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
van je internet.... hoeveel favorieten heeft een mens op zn peecee dan
weet ik veel...twitter kan toch ook in je favo...waarom dit niet danquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe wil je tweetdeck in de favo van internet hebben staan![]()
Flinke namen![]()
Omdat dit een programma is, net zoals Word en Excel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
weet ik veel...twitter kan toch ook in je favo...waarom dit niet dan
het is een applicatie/programma dat geen internet nodig heeft (behalve voor updates)quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
weet ik veel...twitter kan toch ook in je favo...waarom dit niet dan
okequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat dit een programma is, net zoals Word en Excel.
Nee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is een applicatie/programma dat geen internet nodig heeft (behalve voor updates)of ben ik nou gek
ik wachtte al totdat hij het ging doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:48 schreef Noortje. het volgende:
EN MORPH DOE EENS LIEF. Zet dit topic op 3fmfan. Anders kom ik hier nooooooooooooit meer.
owkayquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Album van Little Boots klinkt erg prettig.
Medelijden... duitsquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, ik moet Duits leren en een scheikundeverslag maken.
tv aanquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:55 schreef borisz het volgende:
Zuid-Afrika staat op 1-0. Toeters kom er maar in.
Duits is makkelijk, alleen maar woordjes leren en morgen even snel de literatuurdingen doorlezen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Medelijden... duits![]()
scheikunde
misschien word dat beter in latere klassen maar in de 3e
Tegen wie spelen ze?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:55 schreef borisz het volgende:
Zuid-Afrika staat op 1-0. Toeters kom er maar in.
mag datquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Duits is makkelijk, alleen maar woordjes leren en morgen even snel de literatuurdingen doorlezen.Scheikunde daarentegen.. Moet vrijdag een verslag inleveren en moet er nog aan beginnen (samen met iemand anders, dat dan weer wel). Moet helaas morgen werken, dus dat wordt nachtwerk. Ik heb ingepland om om vier uur te gaan slapen.
Brillie notigquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:02 schreef MichielV het volgende:
Oeh wow, zie het nu pas: 1500. Coole shizzle
Heb je het nu pas geïnstalleerdquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
wel handig dat je van tweetdeck een dingesje krijgt dat er een nieuw bericht is
Zegmaar morgenavond/nacht. Ga ik tot heel laat doorwerken aan dat verslag, als ik terugkom van werk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mag dathebbie morgen vrij dan
Of de dag nadat je 4u bent gaan slapen
geluid?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je het nu pas geïnstalleerdEn je kan dat geluidje uitschakelen heh
dus je hebt vrijdag vrijquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zegmaar morgenavond/nacht. Ga ik tot heel laat doorwerken aan dat verslag, als ik terugkom van werk.
het staat al uitgeshakelt dusquote:
quote:
je zit er echt mee hehquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:13 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
erfc betekent excelsior rotterdam football clubmaar goed, eigenlijk slaat mijn username nergens meer op aangezien excelsior toch zogoed als overgenomen is door feyenoord...
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een voetbalclubrotterdam
![]()
ojaExcelsior Rotterdam Football Club ofzo
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:13 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
erfc betekent excelsior rotterdam football clubmaar goed, eigenlijk slaat mijn username nergens meer op aangezien excelsior toch zogoed als overgenomen is door feyenoord...
nja ik ben er inmiddels wel overheen maar ik denk niet dat ik volgend seizoen weer een seizoenskaart neem...quote:
okquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:15 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
nja ik ben er inmiddels wel overheen maar ik denk niet dat ik volgend seizoen weer een seizoenskaart neem...
wtfquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
6500 euro voor een inimini spuugbakje![]()
ik denk er zelfs overna om supporter van FC Twente te worden. die hebben succes, een sfeervol publiek en een mooi groot stadionquote:
All Friends deleten, En echte Friends kolom maken net zoals je met nieuws deedquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
nu zie het nieuws van de pers twee keer verschijnen in mn tweetdeck...bij *al je vriendjes* en bij *nieuws*
dat is handig
ik was feyenoord fanquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:24 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
ik denk er zelfs overna om supporter van FC Twente te worden. die hebben succes, een sfeervol publiek en een mooi groot stadionalhoewel ik natuurlijk geen seizoenskaart kan nemen aangezien Enschede nogal verweg ligt
D`oh!quote:
ik ben ook voor feyenoord geweestquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik was feyenoord fantot 2/3 jaar geleden
gelukkig heb ik dan nog niet zoveel vriendjesquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
All Friends deleten, En echte Friends kolom maken net zoals je met nieuws deed
Als ik in 010 een club zou kiezen koos ik voor SP-AR-TAquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:29 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
ik ben ook voor feyenoord geweestmaar mijn tweede club was in die tijd al excelsior
heb je nu All Friends verwijderdquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gelukkig heb ik dan nog niet zoveel vriendjes
nee en neequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je nu All Friends verwijderdof zeg je hiermee dat dat te moeilijk is
jij ook gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:31 schreef 3FMaster het volgende:
Avond!
Bij deze feliciteer ik iedereen die hier is!1500!
En onder het genot van dit leuke liedje, ga ik even Adobe Dreamweaver installen!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Gerard in jouw avater danst op de maat bij dit liedje
mahadingesquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe heet dit ook alweerdit zit dan weer op het puntje
![]()
![]()
Maar gek dat dit geen hit werd
![]()
Als ik aan het clublied denk, moet ik altijd denken aan zo'n klein jongetje, die op tv dat stukje zong:quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik in 010 een club zou kiezen koos ik voor SP-AR-TA.
haha, van dat woord maken sommige Excelsior supporters net iets andersquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik in 010 een club zou kiezen koos ik voor SP-AR-TA.
*sssttt* we hebben het al 5 minuten niet meer over voetbal hierquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als ik aan het clublied denk, moet ik altijd denken aan zo'n klein jongetje, die op tv dat stukje zong:
SPÉ - AR - TA! Prachtig!
Niet gek dat het geen hit werd,quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe heet dit ook alweerdit zit dan weer op het puntje
![]()
![]()
Maar gek dat dit geen hit werd
![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*sssttt* we hebben het al 5 minuten niet meer over voetbal hier
khad ff haus am see aanquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:35 schreef Timo20 het volgende:
bluf![]()
"nu de dag weer korter wordt" tracks met zo`n tekst draaien in de zomer moet verboden worden
ff Wolfmother - Mother opgezet![]()
![]()
afgelopenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:34 schreef valing het volgende:
[..]
Niet gek dat het geen hit werd,
De cd lag pas in Februari in de winkel
Owquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*sssttt* we hebben het al 5 minuten niet meer over voetbal hier
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
Zeg heeft tv aan, maar kijkt nietzegt iemand waarneer doelpunt is
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:36 schreef 3FMaster het volgende:
Maar, even over voetbal te praten:
Wat een wedstrijd zeg! Zuid-Afrika - Nieuw Zeeland!
Wat een doelpunt van Parker
[..]
Ow
dat heb ik al heel lang geleden geconstateerdquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar die van Peter Vos is zwaar slecht!
je moet dan jezelf ook toevoegen als Friend, anders als je All Friends nog niet verwijdert heb komt ie daarquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
waar kan ik in tweetdeck zien wat ik allemaal heb geschreven
luistert jij geen eric cortonquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:41 schreef 3FMaster het volgende:
Ik lees net dat Drive like Maria in het voorprogramma van AC/DC staat!
Wel eens een liedje van hun gehoord op 3FM, het klonk wel aardig
Ja, ik ook. Maar nu begin je erover, dus ik wilde het even in de groep gooienquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat heb ik al heel lang geleden geconstateerd![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je moet dan jezelf ook toevoegen als Friend, anders als je All Friends nog niet verwijdert heb komt ie daar
Het is mijn indutprogrammaquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nee, jij?
S'avonds luister ik zelden radio. Tv, weetje
ik kan het welquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zie mezelf niet in de lijst staan die ik kan aankruizen...en mezelf toevoegen...hoe dan
Half 11, sport kijken, sport afgelopen, iPod pakken, slapenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is mijn indutprogrammaBehalve de stelling is het een heel tof programma
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:47 schreef Sersjee het volgende:
Goede suggestie van Eric! Little Sister...
tijdens het slapen luister ik datquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Half 11, sport kijken, sport afgelopen, iPod pakken, slapen
is feed the horse genoemd? *geen zin te zoekenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:49 schreef Sersjee het volgende:
Volkomen terecht da'k niet de enige ben die hier aan dacht. Schitterende plaat.
Hoedanquote:
Het was zo grappig, Jimbo en ik lagen in het gras en toen gingen we naar iets anders wat op dat moment speelde, begon Rowwen Hèze.. Ineens aaaaaaaaaaaaalllemaal bier in de lucht.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:49 schreef 3FMaster het volgende:
Toch denken aan afgelopen Pinkpop![]()
Mooi liedje!
Sleep functiequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hoedan
Via je wekker ofzo? Dan moet je er toch uit om dat rotding uit te zetten, of staat hij naast je bed? .....
Nu zit ik me eigenlijk te bedenken dat je wekker altijd naast je bed gaat. Behalve die van mij, en dat is dat bij deze een tip! Als je wekker op je bureau móét je er wel uit om dat ding uit te zetten
Nope.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is feed the horse genoemd? *geen zin te zoeken*
Heh, jammerquote:
Ik zing het sinds een tijdje voor onze jongste, die praat nog niet veel, maar favoriete woordjes zijn 'oto' (auto), 'ie-uig' (vliegtuig) en 'tein' (trein), en dan kom je al gauw bij dit mooie liedjequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:49 schreef Sersjee het volgende:
Volkomen terecht da'k niet de enige ben die hier aan dacht. Schitterende plaat.
Ik volg de boel af en toe een beetjequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
zeg valing zit jij hier ook al heel lang, of ben je hier voor het eerst?
Heey!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het was zo grappig, Jimbo en ik lagen in het gras en toen gingen we naar iets anders wat op dat moment speelde, begon Rowwen Hèze.. Ineens aaaaaaaaaaaaalllemaal bier in de lucht.Geweldig
ow okquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:54 schreef valing het volgende:
[..]
Ik volg de boel af en toe een beetje![]()
vooral tijdens de SR.
wat zal jimbo boos op je zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:56 schreef Noortje. het volgende:
OMG DIT IS MODERN WAY! Dat is het beste nummer van ze ooooooit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Michiel
Ik houd van je
Ik luister 3fm vooral op het werk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ow okluister je ook 3fm
of klets je hier alleen
En kx ooit naar geluisterd
hehe ok. ik heb begrepen dat als Noord Korea, Iran en de VS allemaal doorgaan naar het WK dat ze dan bij elkaar in de groep komenquote:
al is gepost in het desbetreffende topicquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef valing het volgende:
[..]
Ik luister 3fm vooral op het werk.
En de baas heeft fok afgesloten![]()
KX zet ik meestal aan tijdens de C&S show.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
hehe ok. ik heb begrepen dat als Noord Korea, Iran en de VS allemaal doorgaan naar het WK dat ze dan bij elkaar in de groep komen
heh, wat erg voor hemquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jimbo zal alleen in een hoekje gaan huilen, daar heb ik geen last van.
Misschien omdat je langzaam gaat werken van Fok!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
al is gepost in het desbetreffende topicen waarom dan
sluit ie fok af
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:00 schreef cheese. het volgende:
HAAAAAAAAALOOOOOOOOOOOO.
Hans heeft nog 3 paginas.![]()
Maar iedereen gefelicteerd,post ik toch nog in de 1500e!
En voor net:
ik woon in Gouda, altijd feest.
jij ook gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:00 schreef cheese. het volgende:
HAAAAAAAAALOOOOOOOOOOOO.
Hans heeft nog 3 paginas.![]()
Maar iedereen gefelicteerd,post ik toch nog in de 1500e!
En voor net:
ik woon in Gouda, altijd feest.
onzinquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Misschien omdat je langzaam gaat werken van Fok!
dat dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Iran gaat niet lukken. Ze hebben zich niet gekwalificeerd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
hehe ok. ik heb begrepen dat als Noord Korea, Iran en de VS allemaal doorgaan naar het WK dat ze dan bij elkaar in de groep komen
ah ik zie hetquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Iran gaat niet lukken. Ze hebben zich niet gekwalificeerd.
Dan hoop ik nu al dat ze zich allemaal plaatsenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
Iran gaat dus niet lukken, lees maar terug in dit topiquequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan hoop ik nu al dat ze zich allemaal plaatsen![]()
ik dus ook nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:07 schreef Sersjee het volgende:
Ik geloof geen reet van het verhaal van dat grietje.
Jammerquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:13 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
Iran gaat dus niet lukken, lees maar terug in dit topique
echt zo ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
mijn nieuwe al gezien?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
mijn nieuwe al gezien?
[ afbeelding ]
neeh mn been is zo rauw omdat mn nichtje van twee het met viltstift heeft gedaanquote:
dan kan je nichtje wel goed tekenenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh mn been is zo rauw omdat mn nichtje van twee het met viltstift heeft gedaan![]()
tuurlijk istie echt
quote:
quote:
Ennuuuh... goedenavond allemaalquote:
Ik was op zoek naar een foto van Corton's tattoos voor je... kom ik deze foto tegenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
jammer dat we het niet over de tattoos van Eric gaan hebben
nul-negie-nul-negie!!quote:
zeer foutquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:35 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar een foto van Corton's tattoos voor je... kom ik deze foto tegen![]()
[ afbeelding ]
wow wat een schattig mannetje zoquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:35 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar een foto van Corton's tattoos voor je... kom ik deze foto tegen![]()
[ afbeelding ]
Daar kon ik helaas geen foto van vinden, misschien Eric ff twitteren en vragenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wow wat een schattig mannetje zoik ben zo benieuwd naar *onder* het t shirt
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:38 schreef Briggy het volgende:
[..]
Daar kon ik helaas geen foto van vinden, misschien Eric ff twitteren en vragen
terwijl uit onderzoek dat een goede mix prive en werk een betere werknemer oplevertquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nog een vraag.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
terwijl uit onderzoek dat een goede mix prive en werk een betere werknemer oplevert
*grinnik*quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nog een vraag.
Toen je in de file stond, heb je nog wat file-info tot je doorgenomen?
ik had het gelezenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dagelijks reisinformatie doornemen loont.
Dat had die ene promovenda van de TU Delft bewezen.
en voor de bonusbingo: toets toelemansquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Voor degenen die het gemist hebben: hier is de uitslag van de filebingo. Hier komen de getallen:
A1, A2, A7, A10, A13, A20 en het bonusgetal is A16.
Heeft u zes getallen goed, gefeliciteerd! U ontvangt dan een navigatiesysteem met stem naar eigen keuze.
Heb ik paar weken geleden ook gehad bijna precies hetzelfde als jou gezegdquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik moet ook nog ff posten hier met dat belachelijk hoge nummer
Kreeg vandaag een telefoontje van het Rode Kruis n.a.v. mijn donatie voor Serius Request, of ik niet nu al geld wil doneren.
Heb het niet gedaan omdat ik maandelijks geld afschrijven geen voldoending uittrek en bij het geven bij Serious Request wel...![]()
Ah, dus die mag 2 nachten achter elkaar? Ben benieuwd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bert van Lent vervangt Ekdom in de Freaknacht komende vrijdag. Aldus Roosmarijn zojuist.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bert van Lent vervangt Ekdom in de Freaknacht komende vrijdag. Aldus Roosmarijn zojuist.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Aantal redbull in de koelkast, en veel koffie, en dan gaan met de banaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 06:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dus die mag 2 nachten achter elkaar? Ben benieuwd.
of een docent met humorquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:52 schreef Feivel1 het volgende:
Haha, d'r staat op mn schoolsite: "Welkom flikkers!".
Ik denk zelf een lek in het "Gefeliciteerd met het halen van je examen!" systeem.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
of misschien zit er alleen maar op jullie school.....
jazeker, alweer 19 jaarquote:
dank!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |