quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
Boterhamzakje + postbode-elastiek ftw.
Google voortaan eerst even op 'maagdenvlies' om te lezen wat het is voordat je zo'n opmerking plaatst.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom bouwen ze vrouwen trouwens geen standaard condoom in de kut ?
Misschien heeft god dat maagdenvliesje wel ontworpen voor de toenmalig man. Een stuk kleiner geschapen, waardoor hij dat ding niet doorprikte.
In feite diende het toen als condoom.
Slim en goedkoop.
*zucht*quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:31 schreef Florian_ het volgende:
Google voortaan eerst even op 'maagdenvlies' om te lezen wat het is voordat je zo'n opmerking plaatst.
Beter koop je gewoon de goedkoopste rubbers van Lidl, die zijn ook net zo goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:28 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
durex is inderdaad fockin' duur. Iets van 4 euro voor een pakje van 3?![]()
Maar tieners zijn tieners en lopen hun andere batsende vriendinnen achterna, die allemaal Durex hebben.
Ze willen erbij horen
Jazeker welquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:31 schreef de_boswachter het volgende:
Alsof ze bij de Lidl rubbers hebben
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ik draag alles merk, dus ook Durex
Alleen in combi met een zonnebril waar heel groets EMPORIO ARMANI op de zijkantjes staat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Draag jij ook van die kankervette Bjorn Borg boxershorts dan ?
Royal Sadness inderdaadquote:
Ik vond deze anders best leukquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Lieve Nosh,
Heb je nou werkelijk niks beters te doen dan mij af te zeiken? Ik ben immers maar een virtueel figuurtje in een zee van 250.000 userts.
Met vriendelijke groet,
Juicyhil.
En vroeger was juicy nog een leuke userquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:33 schreef Nosh het volgende:
als je ogen dicht zijn en je heel hard aan hillary duff denkt, is het net alsof lizzy mcguire het doet.
nietwaar juicyhill?
Dat zul je weten wanneer je het een keer zonder doet !quote:
Ja dat snap ik ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat zul je weten wanneer je het een keer zonder doet !
Was natuurlijk ook een beetje overtrokken grap.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook
Maar tis geen royal sadness vind ik.
Die prullen zijn er niet voor niks, maar niet in vaste relatie i.m.o.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |