Jaa gewoon doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:21 schreef Tegan het volgende:
Owja, het verkeerde is geleverd bij mijn pakketje. Ik twijfel of in nog wel naar dat studentenfeest wil met mijn zus.
Zoals gezegd -mag je zelf wetenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mooi is een kwestie van smaak
Naar wie moet ik kijken?
Och armequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:27 schreef ArTiC het volgende:
mag ik hier klagen over mijn kutdag?
bij deze
Nou ja, bekijk het zo: zit je PM box iig niet volquote:
Wie heeft daar wel eens last van gehad? Of zich er schuldig aan gemaakt?quote:AMSTERDAM – Single zijn blijkt zo makkelijk niet, althans het daten brengt de nodige ongemakken met zich mee. Bij een vijfde van de vrijgezellen leidt een eerste date namelijk wel eens tot ongewenste intimiteiten.
Join the club.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:27 schreef ArTiC het volgende:
bij deze
Vertel het eens, wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:27 schreef ArTiC het volgende:
bij deze
Nope. Zoveel date-ervaring heb ik niet. Maar kan me wel indenken dat het mensen overkomt. Dat de ene persoon van de date meer wil dan de ander.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:28 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)e-intimiteiten-.html
[..]
Wie heeft daar wel eens last van gehad? Of zich er schuldig aan gemaakt?
Ja dus, heb ik ook wel eens gehad, maar meer dan een niet gelukt kusje hoeft er dan toch ook niet te gebeurenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope. Zoveel date-ervaring heb ik niet. Maar kan me wel indenken dat het mensen overkomt. Dat de ene persoon van de date meer wil dan de ander.
Spit it outquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:27 schreef ArTiC het volgende:
bij deze
ook nog nooit gehad eigenlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope. Zoveel date-ervaring heb ik niet. Maar kan me wel indenken dat het mensen overkomt. Dat de ene persoon van de date meer wil dan de ander.
Bij jou lukt het wel altijd?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
ook nog nooit gehad eigenlijk.
En een niet gelukt kusje trouwens ook niet...
En gevonden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb best een goede dag, maar buikpijn!
Druk op mn werk, mensen die vragen naar een rapport van een bedrijventerrein uit 2002, 2003 of 2004 in de buurt van "plaatsnaam"
Handig opzoeken is dat
Koffie
Nope nooit last van gehadquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:28 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)e-intimiteiten-.html
[..]
Wie heeft daar wel eens last van gehad? Of zich er schuldig aan gemaakt?
Pardonquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
En een niet gelukt kusje trouwens ook niet...
'Vriend' van mij woont boven een kroeg midden in het centrum van Den Bosch, en toen ze een keer een feest hielden kwam de kroegbaas icl. een hoop kroeghangers gewoon bij hun bier zuipen omdat het zo gezellig wasquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:31 schreef Q. het volgende:
Ik ben blij dat ik niet recht onder mijn schuin-boven-buren woon, die hebben zo te horen een grotere geluidsinstallatie dan de gemiddelde uitgaansgelegenheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |