abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:57:56 #1
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_70105508
.. de man in haar pruim spuit?
Ik merk dat de vrouw het zalig vind ik de zin dat ze meer geniet wanneer de man tot zijn hoogtepunt komt. Misschien kunnen de vrouwen hier iets meer over zeggen, voel het extra lekker? Ik wil niet beweren dat het in de buurt komt van een orgasme maar zie dat er toch een iets luider kreuntje uit het bekkie komt wanneer het goedje bij haar naar binnen loopt. Ook kan het zo zijn dat zij hem nauw samenknijpt wanneer de man ejaculeert. Dit is vergelijkbaar met wanneer een vrouw een hoogtepunt ondervindt.

Ook heb ik wel eens gehoord dat de vrouw er ook een soort voldoening uithaalt wanneer de man komt(mits het niet al te vroeg is uiteraard) wanneer de man haar pruim voldrupt, zo van, ok, nu heb ik genoeg gekregen. Dit alles ook al is de vrouw zelf niet tot haar punt gekomen

Nu ben ik wel benieuwd in welke categorie vrouwen het voldoen van de man z'n kant schatten. Is het bijna net zo lekker als zelf op dat punt komen, of is het enkel het gevoel dat er een papje bij je binnendruppelt en kreun je enkel extra om de man zijn ego te strelen?

Serieuze reacties aub!
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_70105858
Ja, ze vind het geil. Het kan ook prima de figuurlijke "druppel" naar een orgasnme zijn, voor de dame..
pi_70106554

Poging tot serieus antwoord: de man gaat over het algemeen intenser stoten, dus dan voel je het ook intenser. Van het spuiten zelf voel je geen flikker.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70109323
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:26 schreef innepin het volgende:

Poging tot serieus antwoord: de man gaat over het algemeen intenser stoten, dus dan voel je het ook intenser. Van het spuiten zelf voel je geen flikker.
Dat.

Of je doet aan empathisch meekreunen om het voor hem nog wat leuker te maken op dat moment. Lijkt me ook niet leuk als je als vent klaarkomt en je vriendin reageert zo van 'oh.'
  Moderator woensdag 17 juni 2009 @ 20:40:54 #5
236264 crew  capricia
pi_70109557
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:26 schreef innepin het volgende:

soms voel je het wel, maar het spuiten zelf is niet echt lustopwekkend. Eerder is de sex dan over.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70110946
Ligt een beetje aan de man, de een voel je beter klaarkomen dan de ander(en per moment, soms lijkt het uit zijn tenen te komen, de andere keer meer oppervlakkig), ik zeg expres klaarkomen en niet spuiten, want volgens mij is het praatje van ze voelde dikke klodders zaad naar binnen spuiten alleen mogelijk in de hentai-wereld en die was de laatste keer dat ik gechecked heb niet echt

Maar bij een man waarbij je het goed voelt is het wel erg lekker, een mooi duwtje voor net nog dat laatste orgasme(notificatie, bij slechte seks gaat dit niet op ).
Als je het goed voelt bij iemand dan is het een "verharden" en een soort "verkrampen", ik denk dat dat de bekkenbodem moet zijn, net als wanneer een vrouw klaarkomt.
Daarnaast zit er in die opbouw naar het orgasme een soort van opbouw in kracht/energie achter, dat is daarna echt weg, ik vind persoonlijk doorgaan na dat orgasme vaak een beetje een domper, het was zo heerlijk heftig in opbouw naar die climax en dan is het ineens weg, een slap aftreksel van wat het net daarvoor was al is het lid nog niet verslapt
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_70111744
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:07 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Faken heet dat.
Neuh faken werkt anders.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:39:49 #8
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_70111979
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:17 schreef erodome het volgende:
ik vind persoonlijk doorgaan na dat orgasme vaak een beetje een domper, het was zo heerlijk heftig in opbouw naar die climax en dan is het ineens weg, een slap aftreksel van wat het net daarvoor was al is het lid nog niet verslapt
Daarom moet je als man ook niet klaarkomen tijdens de sex. Nou ja, pas op het allerlaatst, als je er allebei toch al mee wilt kappen.
Stop the world, I want to get out.
pi_70116369
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:07 schreef spoor4 het volgende:
Faken heet dat.
Nee. Faken is als je steeds harder en heftiger gaat enzo.

Ik bedoel dat je 'gewoon' ligt te kreunen (gemeend, dus, niet om hem een lol te doen) maar dat het van jou nog wel tien minuten langer had mogen duren en je merkt ineens dat hij klaar gaat komen. Dan vind ik het niet leuk voor hem om teleurgesteld stil te vallen, dus kreun ik nog even door zoals ik daarvoor ook al deed ook al heb ik eigenlijk zoiets van bummer.

Vind ik geen faken, tenminste, geen orgasme faken.
  donderdag 18 juni 2009 @ 00:15:30 #10
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_70117693
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:29 schreef Dipkip het volgende:
Dan vind ik het niet leuk voor hem om teleurgesteld stil te vallen, dus kreun ik nog even door zoals ik daarvoor ook al deed ook al heb ik eigenlijk zoiets van bummer.
Dan schop je 'm toch van je af. Een beetje kreunen en doen alsof het allemaal zo lekker is, terwijl je 'm eigenlijk een egocentrische sukkel vindt. Ja, dat zijn heldere signalen.
pi_70126128
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:15 schreef Lkw het volgende:
Dan schop je 'm toch van je af. Een beetje kreunen en doen alsof het allemaal zo lekker is, terwijl je 'm eigenlijk een egocentrische sukkel vindt. Ja, dat zijn heldere signalen.
De wereld draait niet om mij.
pi_70127468
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:35 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat.

Of je doet aan empathisch meekreunen om het voor hem nog wat leuker te maken op dat moment. Lijkt me ook niet leuk als je als vent klaarkomt en je vriendin reageert zo van 'oh.'

Die en die.

je voelt van het zaadlozen zelf niets, het is gewoon een reactie op alle andere 'signalen' die de man geeft als hij klaarkomt (bewegingen, geluiden, ademhaling etc)
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:49:02 #13
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70127619
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:15 schreef Lkw het volgende:

[..]

Niet echt bevorderlijk voor je seksleven
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:07:45 #14
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_70128198
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:06 schreef Dipkip het volgende:

[..]

De wereld draait niet om mij.
Ook niet om hem. Dus waarom zou je niet gewoon aangeven dat hij wat later mag komen in plaats van doen alsof je het allemaal zo tof vindt, terwijl je eigenlijk baalt.
pi_70129631
Inderdaad van het spuiten zelf voel je niks, ik heb het misschien een paar keer gevoeld wanneer iemand heel hard kwam.
Verder is het gewoon heel opwindend als een man in je komt. De harde bewegingen, het geluid dat hij maakt...voor mij persoonlijk is het niet een laatste druppel voor het klaarkomen, ik kan niet vaginaal klaarkomen.
mijn emailadres staat verkeerd l.koorn1@chello.nl is de juiste
pi_70129939
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:07 schreef Lkw het volgende:
Ook niet om hem. Dus waarom zou je niet gewoon aangeven dat hij wat later mag komen in plaats van doen alsof je het allemaal zo tof vindt, terwijl je eigenlijk baalt.
Hij houdt het vol zo lang als hem lukt, hij weet heus wel of ik dan gekomen ben of niet, wat voor nut heeft het negatief te reageren als iemand zn uiterste best heeft gedaan

Is bij de meeste mannen zo dat ze het de ene keer langer volhouden dan de andere keer en bij mij verschilt het ook hoe lang ik wil. Plus, ik heb nergens gezegd dat ik nadat hij gekomen is geen aandacht meer krijg.

Ik zie niet in waarom ik een probleem zou maken van iets wat ik niet als een probleem ervaar. Op het moment zelf vind ik het jammer natuurlijk, maar verder zit ik er niet mee en zie ik het als iets normaals.

En ik gun het hem ook dat hij niet iedere keer dat we het doen aan zn schoonmoeder en rottende biobakken moet gaan denken om een orgasme te voorkomen. Goeie seks gaat om dat je het samen fijn hebt, dus je gunt elkaar dingen en gaat niet iemand 'van je afschoppen' omdat iets je niet bevalt. Uitermate kinderachtige houding vind ik dat. In zn totaal kom ik niets tekort, dáár gaat het om, niet dat ik van seconden tot seconde mn zin krijg.
pi_70130211
Goh dat er vrouwen zijn die blijkbaar niets voelen. Ik voel het dus echt wel als hij klaarkomt in mij. Niet dat het een spuitend gevoel is, maar ik voel het wel.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_70132241
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:29 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee. Faken is als je steeds harder en heftiger gaat enzo.

Ik bedoel dat je 'gewoon' ligt te kreunen (gemeend, dus, niet om hem een lol te doen) maar dat het van jou nog wel tien minuten langer had mogen duren en je merkt ineens dat hij klaar gaat komen. Dan vind ik het niet leuk voor hem om teleurgesteld stil te vallen, dus kreun ik nog even door zoals ik daarvoor ook al deed ook al heb ik eigenlijk zoiets van bummer.

Vind ik geen faken, tenminste, geen orgasme faken.
+10 herkenbaar
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:24:35 #19
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_70133470
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:17 schreef erodome het volgende:
Ligt een beetje aan de man, de een voel je beter klaarkomen dan de ander(en per moment, soms lijkt het uit zijn tenen te komen, de andere keer meer oppervlakkig), ik zeg expres klaarkomen en niet spuiten, want volgens mij is het praatje van ze voelde dikke klodders zaad naar binnen spuiten alleen mogelijk in de hentai-wereld en die was de laatste keer dat ik gechecked heb niet echt
Kees van Kooten spoot anders wel van 12 hoog een volwassen vent van zijn brommer af

Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:25:13 #20
258320 Jules-
Jules Winfield
pi_70133502
Pruim
pi_70146231
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:39 schreef Lkw het volgende:

[..]

Daarom moet je als man ook niet klaarkomen tijdens de sex. Nou ja, pas op het allerlaatst, als je er allebei toch al mee wilt kappen.
Nee, dat hoeft niet perse, er bestaan gelukkig ook nog andere dingen dan neuken alleen, dat kan je tussendoor even doen terwijl hij weer oplaad, of je doet alleen nog iets anders en daarna stoppen.
Of je bent er ok mee dat het stopt, ook dat kan natuurlijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:50:57 #22
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_70147353
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:34 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Neuh faken werkt anders.
Ja hoe dan
pi_70147862
Ik merk niets van dat spuiten hoor, enkel merk ik het aan hem/zijn gezicht en zijn veranderende stootfrequentie ofzo .
pi_70149115
Een vriendin die kwam echt klaar op het moment dat zij mij voelde klaarkomen in haar, ik weet dat ik haar de eerste keer met verbazing aankeek en het eingelijk niet direct kon plaatsen. Zij wist wel dat mijn klaarkomen niet het einde van de vrij/neukpartij betekende en dat ik gewoon door kon gaan, mogelijk dat dat ook invloed had.
Maar zij heeft mij verteld dat zij het dus echt in haar voelde, soms iets duidelijker dan een andere keer (afhankelijk van het standje en de diepgang)
pi_70149383
je wil serieuze reacties met zo'n OP? !
ben me eigen account kwijt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')