abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74753790
ik ga morgenochtend even checken online plus wat dingen.. die schoenen met die bandjes, jeweetwel
pi_74753827
Toch mooi. Al die bakvisjes die nu ineens kleding kunnen kopen van een designer die normaal te duur is.
Live out of your imagination, not your history.
pi_74753859
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 11:50 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Links is van Jimmy Choo, rechts van Topshop. Bij nader inzien zijn die van topshop nog 10.000 keer mooier ook kut, nu wil ik ze
Die suède laarzen vind ik persoonlijk veel mooier! Die leren zien er nogal sletterig uit, die van topshop classy. En de prijs is zeer fijn!
All good things are wild and free.
pi_74754066
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:31 schreef ctrladdict het volgende:
Ondanks wat iedereen elkaar wijs zit te maken lijkt de collectie van Jimmy Choo toch niet echt goed te lopen. Sterker het lijkt als je in de winkel in de Kalvertoren (Amsterdam) kijkt helemaal niet te lopen
Lees dit artikel+ foto's eens: Jimmy Choo @ H&M een totale flop.

linkje naar artikel: http://www.ctrlaltdelete.org/?p=1078
Dit is dus de eerste keer dat ik hoor dat je bij de H&M ook mannenkleding kunt kopen. Sinds wanneer is dat
pi_74755455
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:45 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Dit is dus de eerste keer dat ik hoor dat je bij de H&M ook mannenkleding kunt kopen. Sinds wanneer is dat
Mannenkleding is al heel lang bij H&M te koop. Volgens mij zijn er echter in de kleinere steden alleen maar vestigingen waar ze damesmode verkopen.

Als we het over de designers collecties hebben waren geloof ik Viktor en Rolf de eerste die ook voor mannen ontwierpen, hoewel ik dat niet helemaal zeker weet.
  maandag 16 november 2009 @ 18:38:01 #181
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_74755731
Al jaren!
pi_74755786
quote:
DEN HAAG - De verkoop zaterdagochtend van de nieuwe Jimmy Choo-collectie bij H&M leidde bij verschillende vestigingen tot chaotische taferelen.

Dat melden verschillende bronnen aan Elsevier Retail. Zelf spreekt H&M over een goedverlopen verkoopdag. Vanaf zeer vroeg op de dag verzamelden zich bij de betreffende vestigingen van H&M grote rijen met vooral vrouwen. De eerste vijftig aanwezigen ontvingen een armband die vroege toegang garandeerde. Dit zorgde voor meer orde bij de verkoop dan bij eerdere beroemde collecties, al staan op veel internetfora ook klachten van dames die melden dat uiteindelijk iedereen maar werd toegelaten.

Volgens verkopers van H&M was het echter toch een gekkenhuis.Verschillende media melden dat de voorraad bij vestigingen binnen drie minuten na opening was uitverkocht. De eerste producten uit de verkoop doken zaterdag al tegen de middag op veilingsites op. De samenwerkingen tussen H&M en beroemde ontwerpers zijn een fenomeen in de detailhandel. Eerdere samenwerkingen met onder meer Viktor & Rolf en Stella McCartney leidden tot soortgelijke taferelen.

Foto's van de verkoop in Den Haag (foto's: ANP)

bron
quote:
Report: Jimmy Choo voor H&M gekte

Claudia moest en zou afgelopen weekend iets scoren uit de Jimmy Choo voor H&M collectie. Op Fashionscene vertelt ze hoe deze speciale ochtend verliep én wat haar buit was!

“Het was natuurlijk al lang bekend! Uit 1500 winkels over de hele wereld zouden er 5 in Nederland zijn waar Jimmy Choo zijn speciale, voor H&M ontworpen collectie zou vrijgeven. Van tevoren kon je de collectie bekijken, dan kon je meteen op je doel afvliegen als je het zag. Ik was écht helemaal weg van een paar rode schoenen… ik ben niet zo'n big spender, maar hier had ik het geld graag voor over!

Vriendinnen konden helaas niet mee, maar gelukkig had ik nog een lieve vader… dus op 14 november stonden wij om 4 uur op. Hartstikke vroeg, maar we moesten naar Amsterdam rijden en de pont nemen. Al met al stonden we er om 6 uur. Er waren al 44 mensen! Na een kwartier werden bandjes uitgedeeld. Wij waren de derde groep en mochten om kwart voor 11 terugkomen, dan zouden we de Vip ruimte in mogen; alleen mensen met een bandje konden hierin. Wilde je alleen kleding kopen, dan kon je gewoon om 10 uur erin. Het was echt super georganiseerd, we kregen ook champagne, tijdschriften en parapluutjes tegen de regen! Mijn vader en ik zijn wat gaan drinken en om kwart voor 10 kwamen we terug: wat was het opeens druk! Toen de winkel om 10 uur open ging rende iedereen naar binnen; echt, wat een hysterie. Ik liep er rustig achteraan en zag, toen ik binnenkwam nog net dat het laatste jack van het rek werd getrokken. Binnen één minuut uitverkocht…

Bij de Vip ruimte was het ook druk, de zenuwen namen het haast over. Ik stond werkelijk te trillen op mijn benen. Na een tijdje was ik eindelijk aan de beurt en zag ik dat er nog maar 7 paar van mijn ''schatjes'' over waren! Als mijn maat er maar tussenzat… Toen het hek, eindelijk, na veel dringen, ook voor ons openging liep ik er snel naartoe. Wat was ik blij toen ik zag dat ik de een na laatste in mijn maat had!
bron
pi_74756940
Het enige dat je wellicht kunt concluderen op dit moment (maandag) is dat er nog steeds een enorm met Jimmy Choo gevulde H&M (Kalvertoren) is. Dit is misschien het resultaat van het feit dat veel van de mensen die afgelopen zaterdag stonden te wachten uiteindelijk niets hebben gekocht (geschrokken van de prijs) of dat er een hele grote voorraad is aan Choo spullen, wat op de een of andere manier weer raar overkomt en daarnaast de exclusiviteit ook weer niet ten goede komt.
Hoe je het ook went of keert het blijft vreemd dat er nog zoveel Jimmy Choo in de winkel ligt terwijl je je bijna overal leest dat er een enorme run op was.

Het zou overigens niet de eerste keer zijn dat een bedrijf figuranten inhuurt om een hype te creeeren. Las ook dat dat in Amerika gebeurde bij de lancering van de iphone.
  maandag 16 november 2009 @ 19:54:39 #184
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_74758661
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:15 schreef ctrladdict het volgende:
Het enige dat je wellicht kunt concluderen op dit moment (maandag) is dat er nog steeds een enorm met Jimmy Choo gevulde H&M (Kalvertoren) is. Dit is misschien het resultaat van het feit dat veel van de mensen die afgelopen zaterdag stonden te wachten uiteindelijk niets hebben gekocht (geschrokken van de prijs) of dat er een hele grote voorraad is aan Choo spullen, wat op de een of andere manier weer raar overkomt en daarnaast de exclusiviteit ook weer niet ten goede komt.
Hoe je het ook went of keert het blijft vreemd dat er nog zoveel Jimmy Choo in de winkel ligt terwijl je je bijna overal leest dat er een enorme run op was.

Het zou overigens niet de eerste keer zijn dat een bedrijf figuranten inhuurt om een hype te creeeren. Las ook dat dat in Amerika gebeurde bij de lancering van de iphone.
De mannencollectie is een beetje generiek, maar desondanks zijn de laarzen wel erg gaaf natuurlijk. Jimmy Choo maakt normaal ook geen kleding voor mannen dus ik kan wel begrijpen dat er veel over is. Mannenlijn zal altijd achter blijven bij de vrouwenlijn. Verbaasde me wel dat alles snel weer op voorraad was btw.
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 16 november 2009 @ 20:17:49 #185
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_74759701
jezus, wat al die mensen bieden op marktplaats, ziek gewoon. spaar dan voor een echte
pi_74760091
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:40 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Die suède laarzen vind ik persoonlijk veel mooier! Die leren zien er nogal sletterig uit, die van topshop classy. En de prijs is zeer fijn!
Die van topshop zijn ook van leer. Ik denk alleen dat die van Jimmy Choo wat lulliger op de foto staan of dat het leer wat glanzender is dan bij die van Topshop.

Ik zou ze wel willen overigens, maar ze zijn niet echt heel geschikt voor 'het dagelijks leven' imo .
  maandag 16 november 2009 @ 20:37:51 #187
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_74760517
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
jezus, wat al die mensen bieden op marktplaats, ziek gewoon. spaar dan voor een echte
Mee eens.. En dat terwijl alle schoenen vanochtend weer voorradig waren.
pi_74760842
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:26 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Die van topshop zijn ook van leer. Ik denk alleen dat die van Jimmy Choo wat lulliger op de foto staan of dat het leer wat glanzender is dan bij die van Topshop.

Ik zou ze wel willen overigens, maar ze zijn niet echt heel geschikt voor 'het dagelijks leven' imo .
Oh ze lijken net van suède Maar hoezo zou dat niet kunnen? Als je het combineert met een simpele spijkerbroek zonder teveel sieraden etc kan het prima vind ik.
pi_74760845
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:26 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ik vind ze wel leuk maar wel ook echt op het randje haha, M.I.A. die komt er echt mooi mee weg, staat tof, foto eerder in dit topic, en ik geloof dat het jouw ook wel zou lukken bvb...

...maar ik zie al wel voor me hoe het dus gruwelijk mis zou gaan
  maandag 16 november 2009 @ 20:49:21 #190
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_74761017
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Oh ze lijken net van suède Maar hoezo zou dat niet kunnen? Als je het combineert met een simpele spijkerbroek zonder teveel sieraden etc kan het prima vind ik.
suede is een type leer...
pi_74761186
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Hmm ja, voor gewoon naar school vind ik ze een beetje overdreven en ik loop twee dagen stage op een middelbare school, vind ze toch een beetje té wanneer je voor een groep 14-jarigen een serieuze boodschap over moet brengen
Voor de rest kunnen ze inderdaad prima niet-ordinair gecombineerd worden, maar dan vind ik ze het geld weer niet echt waard...

Hier kun je ze beter bekijken
pi_74761329
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:54 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Hmm ja, voor gewoon naar school vind ik ze een beetje overdreven en ik loop twee dagen stage op een middelbare school, vind ze toch een beetje té wanneer je voor een groep 14-jarigen een serieuze boodschap over moet brengen
Voor de rest kunnen ze inderdaad prima niet-ordinair gecombineerd worden, maar dan vind ik ze het geld weer niet echt waard...

Hier kun je ze beter bekijken
Ja juist, denk niet dat 14 jarige jongens zich kunnen concentreren met een lerares die hoge leren laarzen aanheeft!

Maar uitgezonderd van dat vind ik ze echt mooi. In het grijs zijn ze ook wel leuk! Jammer dat ik klein ben want dan staan zulke laarzen niet.
pi_74786979
quote:
The newly revamped H&M flagship store at 51st Street and 5th Avenue in NYC was transformed into a party scene for the launch of the highly anticipated Jimmy Choo for H&M collection. This past Friday, November 13th, we were invited to the VIP shopping party to get first dibs on the limited edition collection which launched in stores on Saturday, November 14th. The new space is amazing, super glam and fabulous, nearly 500 people were invited to the party and shopped till they dropped including Christian Siriano and Michelle Tractenberg. The shoe section was barricaded off and women were let in slowly (good idea), it was a frenzy in there. Spotted Michelle Tractenberg with her friends in the shoe section with two large shopping bags and deciding on what to get next. Women were trying on piles and piles of shoes, shoes were everywhere luckily the sales worked quickly to rearrange stuff and restocked. The first things to go were the Thigh High Boots and Studded Belts, those are my two favorite pieces from the collection. It was an amazing party and the best thing is that we got to shop early, no fuss except for the sold out stuff but picked up a couple of pieces! Happy!

bron
pi_74787132
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:49 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

suede is een type leer...
Dat zal vast, maar suède vind ik toch weer verschillend dan dat glanzende leer.
pi_74787425
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:19 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
In die H&m ben ik ook geweest in NYC
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
  dinsdag 17 november 2009 @ 17:41:23 #196
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_74787595
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:35 schreef Frosting het volgende:

[..]

In die H&m ben ik ook geweest in NYC
Join the club
pi_74787723
Als Banana Republic er naast zit ben ik er ook geweest.
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:17:47 #198
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_74788479
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:46 schreef Mylene het volgende:
Als Banana Republic er naast zit ben ik er ook geweest.
yes..
pi_74788657
IK WIL EEN H&M GAY HANDTASJE!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')