abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74690184
Geen dus omdat ik al een 200 plus bestelling open heb staan....(zonder dat jurkje)
pi_74690225
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 11:35 schreef Linnie20v het volgende:
Geen dus omdat ik al een 200 plus bestelling open heb staan....(zonder dat jurkje)
Oh okee nu snap ik hem . Is idd zonde om schoenen te kopen die je toch niet gaat dragen.
Veel plezier met je jurkje en je andere bestellingen !
It's up to me now, turn on the bright lights..
pi_74690276
Die thigh high laarzen zijn zoooo Maar bij Topshop.co.uk hebben ze vrijwel dezelfde, alleen dan voor 120 pond.
pi_74690322
Ik wilde eigenlijk alleen maar kijken hoe de stof is enzo....heb nog nooit een 'designer H&M' in de handen gehad...ben benieuwd wat nu het echte verschil is!

Ik vond die grijze suede heels mooi, met open teen en hak maar ¤ 129 euro NO WAY
Heb al diep moet nadenken over mijn overkneelaarzen van suede....
pi_74690376
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 11:42 schreef Linnie20v het volgende:
Ik wilde eigenlijk alleen maar kijken hoe de stof is enzo....heb nog nooit een 'designer H&M' in de handen gehad...ben benieuwd wat nu het echte verschil is!

Ik vond die grijze suede heels mooi, met open teen en hak maar ¤ 129 euro NO WAY
Heb al diep moet nadenken over mijn overkneelaarzen van suede....
ik vond ze ook heel erg mooi, ik liep alleen al op die zebra te azen vanaf het begin ik vond ze zo vreselijk mooi al had er zeeman op gestaan dan nog had ik ze gekocht voor 99 eurie
pi_74690510
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 11:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
Die thigh high laarzen zijn zoooo Maar bij Topshop.co.uk hebben ze vrijwel dezelfde, alleen dan voor 120 pond.

Links is van Jimmy Choo, rechts van Topshop. Bij nader inzien zijn die van topshop nog 10.000 keer mooier ook kut, nu wil ik ze
pi_74690551
Ik vind het nooit mooi wanneer je zo'n "naad" ziet, bij het stuk waar de pump ophoudt zeg maar en de schacht van de laars begint. Dus idd. Topshop is mooier.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_74690577
Waarom kom ik niet in de shop ?
pi_74691062
Zoals ik had verwacht, ik denk ff Mplaats checken, en ja hoor, al pagina's vol echt schandalig

http://link.marktplaats.nl/296518533
  zaterdag 14 november 2009 @ 12:19:36 #160
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_74691277
Ik heb prima kunnen bestellen en heb gelijk voor wat vrienden besteld. Alles was nog aanwezig toen ik besteld had Heeft me een uur geduurd voordat ik in de shop kwam maar goed.. Was sinds 9.15 bezig maar wel gelukt allemaal.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_74692793
Noh die ballerina's hadden gewoon een rubberzool
know'm sayin?
word? word.
pi_74693852
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 12:19 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb prima kunnen bestellen en heb gelijk voor wat vrienden besteld. Alles was nog aanwezig toen ik besteld had Heeft me een uur geduurd voordat ik in de shop kwam maar goed.. Was sinds 9.15 bezig maar wel gelukt allemaal.
Don wat heb je precies besteld, ik heb de zwarte suede Chelsea boots maat 42 besteld.. volgens mij is dit de enigste die momenteel is uitverkocht (bij de heren)..
ben ook nog net in de Kalvertoren geweest om ze te passen.. die zwarte hadden ze niet meer in 42, heb ik die bruine gepast en die zaten perfect, 43 was net een maatje te groot.. die leren Chelsea boots heb ik ook nog even gepast, en ook die blauwachtige suede..
pi_74693984
Ik vind die overknee dingen echt vreselijk ordinair.
pi_74694254
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 13:55 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind die overknee dingen echt vreselijk ordinair.
Ik wilde ze ook heel graag. Alleen mijn man bracht een veto uit.

Wat ik heb gekocht:

pi_74694567
quote:
Prettige chaos rond mode-items Jimmy Choo

AMSTERDAM - Een prettige chaos. Zo omschreef een woordvoerster van kledingbedrijf H&M zaterdag de situatie in de winkels van de Zweedse modeketen. Wereldwijd bracht H&M een speciale collectie van de Britse modekoning Jimmy Choo op de markt.

Het ging om niet alleen om zijn beroemde schoenen. Voor de gelegenheid ontwierp Choo ook accessoires voor mannen en vrouwen en enkele jurkjes.

H&M heeft al eerder betaalbare haute couture van beroemde ontwerpers aan de man gebracht, zoals van Matthew Williamson, Roberto Cavalli en Viktor & Rolf.

Waren bij vorige verkoopacties de producten van de ontwerpers snel uitverkocht, deze keer pakte de winkelketen het anders aan.

Kleine groepjes

In vijf winkels in de vier grote steden Amsterdam, Rotterdam, Den haag en Utrecht werden steeds kleine groepjes klanten binnengelaten om hun slag te slaan. Ze kregen tien minuten om inkopen te doen, daarna mocht een volgend groepje naar binnen.

Volgens de woordvoerster van de modeketen is deze aanpak een groot succes. ''Voorheen waren we na vijf minuten al door de voorraad heen, nu heeft iedereen een kans.''

Lange rijen

Zaterdagmiddag stonden er nog steeds lange rijen voor de winkels. Sommige fans van Choo hadden zich vanaf 05.00 uur al voor de winkels verzameld. De modeartikelen van Jimmy Choo waren zaterdag al op de website Marktplaats.nl te koop.
bron
pi_74696128
Volgens mij staat er meer op Marktplaats dan dat er verkocht is
  zaterdag 14 november 2009 @ 16:28:26 #167
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_74697566
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 13:49 schreef mezzy het volgende:

[..]

Don wat heb je precies besteld, ik heb de zwarte suede Chelsea boots maat 42 besteld.. volgens mij is dit de enigste die momenteel is uitverkocht (bij de heren)..
ben ook nog net in de Kalvertoren geweest om ze te passen.. die zwarte hadden ze niet meer in 42, heb ik die bruine gepast en die zaten perfect, 43 was net een maatje te groot.. die leren Chelsea boots heb ik ook nog even gepast, en ook die blauwachtige suede..
Die gladleren Chelsea boots. Heb bewust een maatje kleiner genomen omdat ik een smalle voet heb en ik dat wel moet doen bij nette schoenen. En de kashmeren sjaal
pi_74702411
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 16:28 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Die gladleren Chelsea boots. Heb bewust een maatje kleiner genomen omdat ik een smalle voet heb en ik dat wel moet doen bij nette schoenen. En de kashmeren sjaal
Netjes hoor, met eventueel een 3/4 jas en leren handschoenen maakt het plaatje compleet.
pi_74705994
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 11:50 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Links is van Jimmy Choo, rechts van Topshop. Bij nader inzien zijn die van topshop nog 10.000 keer mooier ook kut, nu wil ik ze
Die van topshop zijn inderdaad mooier WSS! Is dat suede?
Ik vind suede minder hoerig overkomen
Had laatst mijn overtheknee versie ook in het leer gepast, maar ik kon zo de straat op
  zondag 15 november 2009 @ 09:59:50 #170
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_74713844
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:23 schreef Mylene het volgende:

[..]

Netjes hoor, met eventueel een 3/4 jas en leren handschoenen maakt het plaatje compleet.
Zo'n jas heb ik dus en daar heb ik em idd voor bij gekocht. Leuke handschoenen ben ik nog naar op zoek.
pi_74731408
Ik heb een blauw sjaaltje bemachtigt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_74732566
vanochtend zat er in mn schoen van sinterklaas een armband hij is echt mega stoer, vind hem echt gaaf
  maandag 16 november 2009 @ 11:08:32 #173
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_74742378
quote:
Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef Kleintje19 het volgende:
vanochtend zat er in mn schoen van sinterklaas een armband hij is echt mega stoer, vind hem echt gaaf
Das dan wel heel snel
pi_74753549
Ondanks wat iedereen elkaar wijs zit te maken lijkt de collectie van Jimmy Choo toch niet echt goed te lopen. Sterker het lijkt als je in de winkel in de Kalvertoren (Amsterdam) kijkt helemaal niet te lopen
Lees dit artikel+ foto's eens: Jimmy Choo @ H&M een totale flop.

linkje naar artikel: http://www.ctrlaltdelete.org/?p=1078
pi_74753726
Ik heb het al eerder gezegd, dat dit mij niet zou verbazen. Vanmorgen was er ook weer volop verkrijgbaar.
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')