quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:59 schreef mezzy het volgende:
[..]
![]()
had je nog andere wensen behalve die schoentjes..
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:02 schreef C-Politan het volgende:
Oh Mijn God.. Ineens kon ik in de shop komen en heb mijn schoentjes bestelt!!!
Ik ben via http://www.hm.com/nl/fash(...)oo.nhtml#/jimmychoo/
gegaan, uiteindelijk kreeg ik geen melding meer dat het druk was in de winkel.
Probeer het eens zou ik zeggen!
Jaaa! Ik wilde volgens mij de minst gewilde schoenquote:
als ik daar op klik kom ik hierquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:07 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mezzy,
Dit jurkje:
http://www.nitrolicious.c(...)for-hm-womens-04.jpg
Hij is er nog in maat XS. S en M zijn uitverkocht.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:07 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mezzy,
never mind , kan zo ff geen goed plaatje vinden
Zwart jurkje met studjes erop
Oeehhhquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:16 schreef mezzy het volgende:
[..]
die zwarte suede Chelsea boots..![]()
[ afbeelding ]
geweldig, plaats snel je bestellingquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:22 schreef Kleintje19 het volgende:
geen jimmy choo;'s voor mij, ik heb maat 36/37 en heb 3 paar die ik leuk vind maar ik kom er gewoon niet in...al een uur niet, ook niet via de links die gegeven zijn.. *gaat nog stug paar keer proberen*
EDIT AAAAH WONDER KLIK
ik ben er ik ben er![]()
![]()
![]()
![]()
Okee, en in de stad opscheppen over je nieuwe schoenenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:22 schreef mezzy het volgende:
ik ga even ontbijten en zo de stad in..
Gefeliciteerd Kleintje! Wat heb je een geluk met je maat de schoenen die over zijn zijn voornamelijk maat 16/37.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:22 schreef Kleintje19 het volgende:
geen jimmy choo;'s voor mij, ik heb maat 36/37 en heb 3 paar die ik leuk vind maar ik kom er gewoon niet in...al een uur niet, ook niet via de links die gegeven zijn.. *gaat nog stug paar keer proberen*
EDIT AAAAH WONDER KLIK
ik ben er ik ben er![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb de zebra nu in mn winkelwagentje maat 36quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:25 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Kleintje! Wat heb je een geluk met je maat de schoenen die over zijn zijn voornamelijk maat 16/37.
Oh het is gelukt! Wat goed zeg. En welke schoenen heb je gehaaldquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:30 schreef Linnie20v het volgende:
Heb het jurkje, gewoon om te kijken wat het is
Schoenen vind ik ook te gek, maar ik ga ze toch niet dragen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |