abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70103039
Hey,

ik heb vandaag de DIamond2 binnengekregen en natuurlijk meteen zitten knutselen ( Geen rare dingen meegedaan overigens). Het probleem is dat internet er dus niet op werkt. Toch een beetje jammer aangezien het best belangrijk is voor zo'n phone.

Ik zit zelf bij Hi en heb via de website van hi de stappen gevolgd om internet werkend te krijgen. Het wilt alleen niet werken. Nou vraag ik me af, wat doe ik fout? En ja, ik weet dat ik de klantenservice kan bellen, maar ben graag koppig

Alvast bedankt voor jullie hulp!!
pi_70103704
Sim kaart erin en de settings zouden vanzelf moeten komen vanuit KPN als je een data abonnement hebt uiteraard
pi_70103766
Al geprobeerd via Start -> Instellingen -> Meer (staat onderaan) -> tabblad verbindingen -> Verbindingsinstelling?
pi_70104054
ik zou idd ook verwachten dat als je de sim erin doet het allemaal zou werken. Maar niet dus. Ik heb ook nog bij de verbindingsinstellingen gekeken, maar er verandert helemaal niks. Het is wel als ik boven in het scherm tik (dus naast het batterij icoontje) dat er staat mobiele startsite met daarnaast een tijd.

Ik snap er weinig van
pi_70104094
Weet je zeker dat je een actief data abonnement hebt? Ik zou het eens laten nakijken.
pi_70104283
Daar hoort geen mobiele startsite maar KPN internet te staan.
Ga eens naar start -> instellingen -> meer -> tabblad verbindingen -> Verbindingen.
Dan naar bestaande verbindingen beheren.

Daar staat nu waarschijnlijk een verbinding met de naam Mobiele startsite.
bewerk die en vul onderstaande instellingen in. Alle andere vakjes leeglaten/leegmaken.

Voer een naam in voor de verbinding:
KPN Internet

Kies een modem:
Mobiele verbinding (GPRS, 3G)

Naam toegangspunt:
internet
pi_70104371
Nou, net gebeld met Hi. Ik heb een contractverlenging dus ik dacht ook eventjes dat het daar fout is gegaan. Maar volgens de jongeman zou ik gewoon internet moeten hebben. Hij zei dat ik mijn SIM even in een andere telefoon moest doen en kijken of internet het daar wel werkt. Zo ja, dan ligt het waarschijnlijk aan het toestel.
pi_70104410
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:19 schreef swollywood het volgende:
Daar hoort geen mobiele startsite maar KPN internet te staan.
Ga eens naar start -> instellingen -> meer -> tabblad verbindingen -> Verbindingen.
Dan naar bestaande verbindingen beheren.

Daar staat nu waarschijnlijk een verbinding met de naam Mobiele startsite.
bewerk die en vul onderstaande instellingen in. Alle andere vakjes leeglaten/leegmaken.

Voer een naam in voor de verbinding:
KPN Internet

Kies een modem:
Mobiele verbinding (GPRS, 3G)

Naam toegangspunt:
internet
Hmm, ik zal het eens uitproberen!! Thanx
pi_70104695
Hmm, geprobeerd maar wilt ook niet echt werken. Kan gerust zijn dat ik het niet goed doe hoor . Ik ken mezelf. Iemand anders nog suggesties, ideeen?
pi_70105214
Flikker eerst de bestaande verbinding(en) weg die je ziet op plaatje 1 door de naam ingedrukt te houden en dan te kiezen voor verwijderen. Druk daarna onderaan op Nieuw... en gebruik de instellingen van plaatje 2,3,4.
1:

2:

3:

4:
pi_70105285
Ik heb zelf ook Hi en met deze instellingen werkt het hier prima op mijn Touch Pro 2.
pi_70105493
Eigenlijk zou je alle verbindingen moeten verwijderen en dan het volgende doen:

Op het moment dat je dan op OK tikt moet ie de hele telefoon goed instellen voor KPN, dus internet, MMS en SMS.
pi_70105567
Naam toegangspunt is dus niet 'internet' maar bijvoorbeeld live.vodafone.nl, van kpn weet i kdeze niet.
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_70105678
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:59 schreef Remake het volgende:
Naam toegangspunt is dus niet 'internet' maar bijvoorbeeld live.vodafone.nl, van kpn weet i kdeze niet.
Bij KPN is het dus 'internet'.
pi_70106267
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:57 schreef swollywood het volgende:
Eigenlijk zou je alle verbindingen moeten verwijderen en dan het volgende doen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Op het moment dat je dan op OK tikt moet ie de hele telefoon goed instellen voor KPN, dus internet, MMS en SMS.
Ben er nu mee bezig. Wel raar dat je de instellingen moet gebruiken van KPN terwijl je Hi hebt. ( En ja ik weet dat Hi onderdeel is van KPN )

Jullie horen of het lukt... of niet
pi_70106329
En ik ga jullie allemaal heel erg dankbaar zijn. Hij doet het!!!!

Dank jullie wel!!!!
pi_70106451

Gelukkig! Heb ik iig niet voor de kat z'n *** foto's zitten maken en uploaden.
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:55:58 #18
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_72567833
Sorry voor de belachelijk late reactie, maar ik zit dus met hetzelfde probleem. Vanmiddag touch diamond 2 binnen gekregen (ook via Hi) en ook het internet niet werkend krijgend. Ik door de foto's volgens mij een heel eind, maar loop vast op gebruikersnaam en wachtwoord. Zijn dit al bestaande gegevens die je in moet vullen of moet ik deze gegevens ergens kunnen vinden?

Bij voorbaat zeer grote dank.
pi_72568560
Daar niets invullen. Gewoon rechtsonderaan op voltooien drukken.
  woensdag 9 september 2009 @ 08:44:18 #20
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_72573637
Wat een held! Lukte in eerste instantie niet door daar niet in te vullen maar toen begon ik direct daarna aan de 2e fotosessie en nu doet hij het prima!

Mijn dank is groot.
pi_72574860
En nu allemaal naar XDA developers voor nieuwe roms
  vrijdag 11 september 2009 @ 19:57:27 #22
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_72654576
Zooo irritant is dat idd internet instellen van WM via KPN. Ben met mijn Omnia ook dagen lang bezig geweest
pi_72655605
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:55 schreef NekoKoneko het volgende:
En nu allemaal naar XDA developers voor nieuwe roms
Noem mij maar een noob, maar snap gen fuck hoe ik een andere rom erop zet. Zit nu met die belachelijke rode stront versie van vodafone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')