Hmm, ik zal het eens uitproberen!! Thanxquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:19 schreef swollywood het volgende:
Daar hoort geen mobiele startsite maar KPN internet te staan.
Ga eens naar start -> instellingen -> meer -> tabblad verbindingen -> Verbindingen.
Dan naar bestaande verbindingen beheren.
Daar staat nu waarschijnlijk een verbinding met de naam Mobiele startsite.
bewerk die en vul onderstaande instellingen in. Alle andere vakjes leeglaten/leegmaken.
Voer een naam in voor de verbinding:
KPN Internet
Kies een modem:
Mobiele verbinding (GPRS, 3G)
Naam toegangspunt:
internet
Bij KPN is het dus 'internet'.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:59 schreef Remake het volgende:
Naam toegangspunt is dus niet 'internet' maar bijvoorbeeld live.vodafone.nl, van kpn weet i kdeze niet.
Ben er nu mee bezig. Wel raar dat je de instellingen moet gebruiken van KPN terwijl je Hi hebt. ( En ja ik weet dat Hi onderdeel is van KPNquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:57 schreef swollywood het volgende:
Eigenlijk zou je alle verbindingen moeten verwijderen en dan het volgende doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op het moment dat je dan op OK tikt moet ie de hele telefoon goed instellen voor KPN, dus internet, MMS en SMS.
Noem mij maar een noob, maar snap gen fuck hoe ik een andere rom erop zet. Zit nu met die belachelijke rode stront versie van vodafonequote:Op woensdag 9 september 2009 09:55 schreef NekoKoneko het volgende:
En nu allemaal naar XDA developers voor nieuwe roms
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |