Dat is een misverstand. Ik kan gewoon beter ontspannen dan de meeste mensen.quote:
Lui dus.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:37 schreef Gianthuust het volgende:
[..]
Dat is een misverstand. Ik kan gewoon beter ontspannen dan de meeste mensen.
TS heeft geen sex met zijn vriendinquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:35 schreef Gianthuust het volgende:
Gloeiende gloeiende...![]()
Had ik met m'n vriendin afgesproken om regelmatig te wii-fitten. (je moet iets actiefs doen he)
Krijgt ZIJ een melding dat ik te weinig speel![]()
![]()
![]()
Klacht: Wii-fit is een klikspaan!
Maar het hardlooponderdeel (dat je 'op de plaats' moet rennen, naast dat wii-fit dingquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:47 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
wii fitook al zoiets.
Waarom zou je een luttele 3 euro betalen voor een hoolahoop als je voor 300 euro ook een wii met wii fit kan kopen en vervolgens lekker kunt hoolahoopen zonder het stuk plastic?
ik zou het wel weten hoor
ja. of je koopt gewoon géén wii en gaat dán op je plaats een beetje rennen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:51 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Maar het hardlooponderdeel (dat je 'op de plaats' moet rennen, naast dat wii-fit ding) is minder gênant dan wanneer je het als dikzak in de buitenlucht doet!!!!111 DAN ZIET IEDEREEN JE!!!!!!!!!!!!!1111
quote:
Jamaar maar met een wii kun je op het scherm zien dat je aan het rennen bent!!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:54 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
[..]
ja. of je koopt gewoon géén wii en gaat dán op je plaats een beetje rennen.
daar heb je geen wii voor nodig
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:56 schreef Jimbo het volgende:
ga neuken met je vriendin ipv wiien dandan beweeg je ook
Mssn is TS wel zo lui dat hij altijd onder stil ligt terwijl zij het werk doet... Daarom sport zijn vriendin nooit op de Wii-fit omdat zij wel genoeg beweging krijgt...quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:56 schreef Jimbo het volgende:
ga neuken met je vriendin ipv wiien dandan beweeg je ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |