Dit moet zijn aangekondigd in de plaatselijke weekkrant of in het jaarlijks afvaloverzicht. Dat jij die dingen niet raadpleegt is jouw probleem en derhalve geen reden voor een klacht.quote:
Neen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:25 schreef Perkins het volgende:
Staat dat echt nergens aangegeven op zo'n mooie kalender die je (meestal) van de gemeente krijgt?
Edit: Te laat.
Close enough.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:27 schreef koningdavid het volgende:
Zet het op marktplaats.
Dan doe je dat volgende weekquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:30 schreef McFearless het volgende:
Ik ben vergeten de groene bakken aan de weg te zetten afgelopen dinsdag.
Dus als jij mensen opeens ziet aanrennen met een container, gaat er geen lichtje bij jou branden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:25 schreef LockonStratos het volgende:
Ik krijg nooit gemeentebladen en brieven maak ik altijd gelijk open.
Het is toch niet dat het morgen een feestdag is ofzo...
En er stonden heul geen bakken aan de straat, slechts 2 mensen die snel kwamen aanrennen
Ik was op zolder dus te laat + in pak.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:31 schreef Blommaert het volgende:
[..]
Dus als jij mensen opeens ziet aanrennen met een container, gaat er geen lichtje bij jou branden?
Waarom vernoem je dat je "in pak" was?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:32 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ik was op zolder dus te laat + in pak.
Ik ga niet in pak naar de hoek van de straat rennen als je het niet erg vindt.
Omdat als ik bijv. een pyjama aan had ik wel naar beneden had kunnen rennen en de bak aan de straat kon zetten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:37 schreef Blommaert het volgende:
[..]
Waarom vernoem je dat je "in pak" was?
Of was het een schunnig pakje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |