"Een goedemorgen. Het is alweer vrijdag en na vandaag heeft u officiëel weekend! Nou om deze ochtend maar smakelijk te beginnen, leuk nieuws over Lady Gaga. Wat is er mee gebeurt? Zij blijkt HERMAFRODIET te zijn! OMGWTFBBQ!!! Jup, ze heeft het bekend.
Dus ben je een man, en zat je op haar te geilen? Gefeliciteerd, u kunt uit de kast komen!"
bron:
http://www.megastrak.nl/magazine/lady-gaga-heeft-een-geheim/Ik kan níet tegen dat soort opmerkingen. Wow. zozo, toe maar. Lady GaGa heeft een plassertje. En wat voor één; een klein bobbeltje.
En als je haar als man zijnde hot vond in Just Dance, nou nou dan ben je me er toch ingetuind! Dan ben je echt homo hoor! Als je op een focking vrouw geilt -want ze loopt, praat en staat naar mening toch echt als een vrouw- die
onder andere mannelijke genitalien heeft, dan ben je homo.
Juist. Buiten dat: dat ze beide genitalien heeft betekent niet dat ze beide seksen is.
"thats so fake!
Lady Gaga doesn't talk like that and she has baby pics of her, and high school pics."
Ja dus? Tenzij het babyfoto's zijn waar te zien is dat ze alleen een kut heeft, vind ik deze post erg irrelevant. Alsof ze als kind eruitzag als een jongetje ofzo. Want het is gewoon een vrouw met onder andere een klein aanhangsel. Punt. Betekent niet dat ze zich half man half vrouw voelt.
Nu ben ik niet een Lady GaGa aanhanger of hermafrodiet, maar ik wou het toch even kwijt omdat ik het kinderachtig vind van nota bene een nieuwsposter om zo'n opmerking te plaatsen. Je zou toch beter moeten weten.
Klacht: domme opmerkingen rond hermafrodieten/transseksuelen