Pijnstillers nemen als je spierpijn hebt? Welke mongool heeft je dat aangeraden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:20 schreef ElizabethR het volgende:
Pijnstillers nemen en zoveel mogelijk bewegen. Door je spieren in beweging te houden gaat het sneller over. Ga je zitten en ontzie je je spieren, dan wordt het alleen maar erger omdat de spieren stijf worden.
Stoer hoor dat je geen spierpijn hadquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:20 schreef Chai het volgende:
Goede warming-up is belangrijk, maar vooral ook een goede cooling-down. Dus na het hardlopen eerst nog een heel eind gewoon lopen. Dat helpt echt heel goed! Ik loop ook nooit hard, maar had weleens eens coopertest en zulks op school. Ik liep altijd heel goed uit aan het einde en eigenlijk nooit echt spierpijn gehad.
Hoezo?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Pijnstillers nemen als je spierpijn hebt? Welke mongool heeft je dat aangeraden?
Spierpijn is dan ook voor mietjes die voetbal kijken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Stoer hoor dat je geen spierpijn had
Hij is volgens jou dus een echt baasjequote:Op woensdag 17 juni 2009 15:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja echt hčquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Voor elk wissewasje een aspirientje nemen, zo kansloos is dat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoezo?
Wat staat er op de verpakking bij bijvoorbeeld paracetamol?
Paracetamol werkt pijnstillend en koortsverlagend. Het is te gebruiken bij griep, bijholteontsteking, neusverkoudheid, keelpijn, menstruatiepijn, migraine, koorts, spierpijn, pijn en artrose (versleten gewrichten).
Als je hevige spierpijnen hebt is het helemaal niet verkeerd om die pijn te onderdrukken, juist om te voorkomen dat je helemaal stijf wordt. Je kunt dan namelijk nog wel gewoon bewegen zonder al te veel pijn.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:28 schreef McGilles het volgende:![]()
[..]
Als je geen spieren hebt is spierpijn ook onmogelijk
Paracetamol is geen aspirientje. Aspirine is een heel andere werkzame stof.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Voor elk wissewasje een aspirientje nemen, zo kansloos is dat.![]()
Maar TS hééft al spierpijn, dus die warming up is al een fractie te laat.quote:De beste remedie tegen spierpijn is nog altijd een goede warming up en cooling down, evenals de spieren zoveel mogelijk bewegen de dag erna, dan heb je echt nergens last van hoor.
Hevige pijn... je gaat niet dood van een beetje spierpijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Paracetamol is geen aspirientje. Aspirine is een heel andere werkzame stof.
En bovendien, dat jij de stoere bink wilt uithangen is prima, maar laat iedereen op zijn manier ermee omgaan? Niks mis met een paracetamolletje bij hevige pijn.
[..]
Lekker de spiertjes bewegen dus, zoals ik al vermeldde in mijn vorige post.quote:Maar TS hééft al spierpijn, dus die warming up is al een fractie te laat.
Ik kan serieus niet normaal bewegen zonder intense pijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hevige pijn... je gaat niet dood van een beetje spierpijn.
[..]
Lekker de spiertjes bewegen dus, zoals ik al vermeldde in mijn vorige post.
Intense pijn heb je als je je kruisbanden afscheurt. Niet zo huilen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:34 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Ik kan serieus niet normaal bewegen zonder intense pijn.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:28 schreef McGilles het volgende:![]()
[..]
Als je geen spieren hebt is spierpijn ook onmogelijk
Zeg ik dat dan? Als je dood gaat heeft paracetamol sowieso weinig nut meerquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hevige pijn... je gaat niet dood van een beetje spierpijn.
[..]
En dat vermeldde ik ook in mijn eerste reply.quote:
Lekker de spiertjes bewegen dus, zoals ik al vermeldde in mijn vorige post.
In dit geval kan een pijnstiller miss wel een uitkomst zijn. Al is het maar als placebo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:34 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
ja.. steel mn quotes maar weerquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:42 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
PAIN IS JUST WEAKNESS LEAVING THE BODY!
Ik had jouw quotes niet eens gelezen. Ik reageerde meteen. En het is jouw quote niet, maar een algemene uitspraak van de U.S. Marines.quote:
alleen een mietje neemt een aspirinequote:Op woensdag 17 juni 2009 15:32 schreef gabberklaas het volgende:
Ik neem eigenlijk nooit een aspirine maar ik had er vanmorgen al één genomen, het heeft alleen totaal geen nut gehad.
Paracetamol....aspirine werkt nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:29 schreef Corba19 het volgende:
[..]
alleen een mietje neemt een aspirine
gaan we generaliseren?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:11 schreef mazaru het volgende:
Mannen zijn mietjes als het op pijn aankomt
Legpress voor echte mannenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:30 schreef shayolo het volgende:
Echte mannen squatten & legpressenDaar krijg je pas spierpijn van. Ik vind spierpijn juist goed en een teken dat je zwaar getraind hebt.
Dit hoor je wel vaker, toch is elke vrouw die ik ken ontzettend kleinzerig. In hun hoofd zijn ze stoer, maar de realiteit zegt genoeg.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:11 schreef mazaru het volgende:
Mannen zijn mietjes als het op pijn aankomt
Faggot.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:34 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Overbelaste spieren moet je niet koelen, die moet je juist warm houden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Koop dat speciale koelvloeistof in een zakje. Ik doe dat altijd na het hardlopen (in de avond meestal, en 's middags hardlopen) om de spierpijn tegen te gaan. Ben het vergeten hoe het heette..je gooit het namelijk in de vriezer en haalt hem er dan uit, het is dan niet bevroren.
Zo jij hebt een topic gevonden waar je iets van weet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Overbelaste spieren moet je niet koelen, die moet je juist warm houden.
Morgen al denk ik. Ik moet nu op de fiets weg, kijken of dat gaat lukken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:23 schreef hugecooll het volgende:
Gewoon 2 dagen later weer gaan hardlopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |