Allereerst wil ik zeggen dat ik dit topic niet open om stoer te wezen, want ik vind het juist helemaal niet stoer om dit te delen

.
Sinds een korte periode heb ik wat met een meisje (géén relatie-relatie, maar meer een seksrelatie, ondanks dat ik niet met haar heb gevreeën maar wel het andere).
Zo nu en dan zitten wij bij elkaar op de bank en dan zoenen we wat en gaat zij met haar hand bij mijn kruis

, dit doet ze 5 min of zoiets. Ik vind dat natuurlijk helemaal niet erg, maar één ding dat ik wel erg vind (schaam me zelfs een beetje ervoor): Er komt dan voorvocht vrij...
Ik weet niet hoe het komt, maar zij wilt nooit direct iets doen, maar wilt altijd heel lang voelen...Vorige week keek ze even niet en deed ik snel mijn hand langs mijn penis zodat ik snel wat weg kon halen (

); en toen kon het spel beginnen...
Zijn er jongens die er ook last van hebben en zo ja, wat doen jullie ermee? En vrouwen, vinden jullie het erg als een jongen dat heeft?
Sterk Topic ||
Lekker nummertje"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff