Singles KF, Singlesquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:38 schreef KudFokker het volgende:
Nja geen stelling maar meer een vraag
Wat doen jullie tegen de 'sleur' in een relatie ?
Hoe geef je je relatie meer pit wanneer het aan het inkakken is?
Ik heb daar geen ervaring mee eigenlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:38 schreef KudFokker het volgende:
ja die hebben toch ook wel eens een relatie gehadquote:
Zorgen dat het leuk blijft, elkaar laten blijken dat je elkaar waardeert.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:38 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zorgen dat het leuk blijft, elkaar laten blijken dat je elkaar waardeert.
En als vrouw denk ik altijd bij mezelf: Je kunt lekker casual in je jogginpak hangen, maar als hij thuiskomt kun je je net zo goed ff in wat leuks hullen en wat lippenstift op je smoelwerk smeren.
Sad, but true.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Je zit hier in singles. Kennelijk hebben we de remedie op de 'sleur' niet gevonden.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:42 schreef KudFokker het volgende:
ja die hebben toch ook wel eens een relatie gehad?
Dat dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Je zit hier in singles. Kennelijk hebben we de remedie op de 'sleur' niet gevonden.
Spreekt voor zich.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
Verder wat Kluts zegt, gewoon weer wat moeite voor elkaar doen. Met de nadruk op elkaar, want ik kan heel leuk er zorgen dat ik er leuk uit zie als "hij" thuiskomt, maar als hij ongedoucht op de bank duikt met een biertje en zijn hand in zijn broek, is het met mijn pogingen snel afgelopen
Uitmaken natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:38 schreef KudFokker het volgende:
Spreekt voor zichquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef Kluts het volgende:
Oh, en blijven neuken natuurlijk. Ook belangrijk.
Ja. Maar dat lijkt me redelijk voor zich sprekenquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef Kluts het volgende:
Oh, en blijven neuken natuurlijk. Ook belangrijk.
Niet als je samenwoont met een World-of-Warcraft-addict.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Maar dat lijkt me redelijk voor zich spreken
Ach, ik heb wel een game addict vriendje gehad. I can live with thatquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet als je samenwoont met een World-of-Warcraft-addict.
WoW trouwens.![]()
![]()
Ik heb het 2 weken gespeeld, toen zei mijn toenmalige vriendin "ik nok ermee als je dat kut spel blijft spelen"quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel een game addict vriendje gehad. I can live with that
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
gamen als je ook seks kan hebbenquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
WoW trouwens.![]()
![]()
Serieus? Ik game ook graag, maar sociale dingen en vooral seks gaan voor.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:57 schreef Kluts het volgende:
Er is een verschil tussen iemand die regelmatig doch veel gamed, of mijn ex. Trust me.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel een game addict vriendje gehad. I can live with that
Spinnen is goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Moet nu naar de sportzaal om daar weer eens een half uurtje op een hometrainer te zitten. Heb er echt zin in.
U gaat niet spinnen, ze gaan checken hoe het met zijn conditie staat ivm wat lichamelijke issues. Dus da's wat minder. Succes Uquote:
Ja. Gamen als je ook sex kunt hebben met mij.quote:
Je overschat lichtelijk mijn fysieke mogelijkheden. Geeft niet hoor. Ik ga dus alleen op dat ding zitten en een half uurtje trappen op een licht verzet.quote:
goedenmiddagquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
Verder wat Kluts zegt, gewoon weer wat moeite voor elkaar doen. Met de nadruk op elkaar, want ik kan heel leuk er zorgen dat ik er leuk uit zie als "hij" thuiskomt, maar als hij ongedoucht op de bank duikt met een biertje en zijn hand in zijn broek, is het met mijn pogingen snel afgelopen
DAT DAT KAN IN NEDERLAND!!!111111quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Gamen als je ook sex kunt hebben met mij.
Ongelovelijk.
Oh! Sorry U, succes!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:08 schreef Ripley het volgende:
U gaat niet spinnen, ze gaan checken hoe het met zijn conditie staat ivm wat lichamelijke issues. Dus da's wat minder. Succes U
Hoezo niet?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je zit toch niet alberto te dissen he?
mijn nichtje had er zo een.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iemand die regelmatig doch veel gamed, of mijn ex. Trust me.
Ik word gewoon opnieuw pissed off als ik er alleen al aan denk.
En ikgamen zelf.
Misschien ging 'ie liver een elfje 'raiden', ga je je toch afvragen of die seks wel zo goed wasquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:08 schreef Kluts het volgende:
Ja. Gamen als je ook sex kunt hebben met mij.
Ongelovelijk.
Was dat een reactie of zei je gewoon gedag?quote:
Man, die gozer kwam amper aan slapen toe, laat staan aan sex.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Serieus? Ik game ook graag, maar sociale dingen en vooral seks gaan voor.
Ik zei gewoon gedagquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Was dat een reactie of zei je gewoon gedag?
Geen punt. En daarbij is de begeleidster van de sportschool ook niet mis.quote:
Mja, als ik moe ben wil ik alleen luie seks...quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:12 schreef Kluts het volgende:
Man, die gozer kwam amper aan slapen toe, laat staan aan sex.
Die van mij verwachtte dat ik het eten om zijn raids heen plande.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
mijn nichtje had er zo een.
hij kwam alleen naar beneden voor eten dat ze kookte.
tot op een dag hij zelfs vroeg of hij dat niet mee kon nemen naar de pc...
nu is ze gelukkig met een ander
Ik gamede serieus alleen maar als mijn ex juist de deur uit was... Heel af en toe idd ff level af maken ofzo als ze thuis kwam, maar dat was het dan wel..quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Man, die gozer kwam amper aan slapen toe, laat staan aan sex.
Hoe laat aten jullie dan? Ik speel ook WoW, en dat is dus alleen op donderdag van 21 tot 0 u.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:14 schreef Kluts het volgende:
Die van mij verwachtte dat ik het eten om zijn raids heen plande.
Wat ik uiteraard niet deed, waardoor hij het altijd koud liet worden.
Je hebt van die mensenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die van mij verwachtte dat ik het eten om zijn raids heen plande.
Wat ik uiteraard niet deed, waardoor hij het altijd koud liet worden.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:20 schreef getl0st het volgende:
Gaat er hier weleens een topic niet over sex?
Overdag is het niveau iig wel een stukkie hoger dan 's avonds moet ik zeggen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:20 schreef getl0st het volgende:
Gaat er hier weleens een topic niet over sex?
Nou, sommigen zien het als iets sociaals volgens mij... Meestal is het allemaal afgesproken en ingeplanned.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen![]()
Ik hou echt wel van gamen, doe het best vaak ook... maar never nooit niet dat ik daar iets sociaals voor laat liggen
Je moet juist samen gamen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gamede serieus alleen maar als mijn ex juist de deur uit was... Heel af en toe idd ff level af maken ofzo als ze thuis kwam, maar dat was het dan wel..
Uurtje of 7, half 8.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoe laat aten jullie dan? Ik speel ook WoW, en dat is dus alleen op donderdag van 21 tot 0 u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |