Weet ik .. same here.quote:
Het maakt mij niet uit. Ik vraag me alleen waarom je dingen vraagt die je met één google-resultaat kan vindenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:16 schreef KudFokker het volgende:
Geef toe, het is voor jullie prettiger dat ik zoiets vraag, dan dat ik weer over mezelf loop te praten
Ga je serieus in discussie? En toch opgescheept worden met zoiets? Dan doe je iets niet goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:17 schreef mrbox het volgende:
aah heel knap ook weer niet maar ze gaf iig ook niet op na 20 minuten discussie
Bizar weinig denk ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet ik .. same here.
Maar wat ga jij eraan doen dan?
quote:
tsjah, moet ik nu nog even vlug ergens een scharrel opduikelen... ik ben natuurlijk een koning daarin, maar ZO goed? dat weet ik niet hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat zijn niet de berichten die ik wil horen natuurlijk
ja vaak niet hoor maar moest 20 minuten wachten op de trein ... En idd dat ik nu opgescheept zit met dit voelt ook als een dikke fail :/ ti's gelukkig niet voorquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit. Ik vraag me alleen waarom je dingen vraagt die je met één google-resultaat kan vinden![]()
[..]
Ga je serieus in discussie? En toch opgescheept worden met zoiets? Dan doe je iets niet goed
Heb je niet zo'n mooi zwart boekje met namen die je even snel kan ronselen? .. valt mij van je tegen hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
tsjah, moet ik nu nog even vlug ergens een scharrel opduikelen... ik ben natuurlijk een koning daarin, maar ZO goed? dat weet ik niet hoor
Neuh, mijn blackbook heb ik onlangs verkocht.. waar denk je dat ik mijn 111 m2 appartement midden in de randstad van heb kunnen betalen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n mooi zwart boekje met namen die je even snel kan ronselen? .. valt mij van je tegen hoor
Niet eens een back-up gemaakt van de meest belangrijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Neuh, mijn blackbook heb ik onlangs verkocht.. waar denk je dat ik mijn 111 m2 appartement midden in de randstad van heb kunnen betalen?
Nee, dat hoort bij het overname contract, ik mocht er geen backup van maken..quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet eens een back-up gemaakt van de meest belangrijk
Heb je hem verkocht aan een fokker?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, dat hoort bij het overname contract, ik mocht er geen backup van maken..
Same herequote:
Shit, betrapt!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
Niet liegen, haal dat "meer" maar weg.
die zin had je al niet
Ze zouden gewoon door moeten voeren wat op de basisschool was. Woensdagmiddag vrij.quote:
Goed nummer, maar dan moet je wel een vooruitzicht hebben op sex.quote:
Goed idee!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:37 schreef Belsezar het volgende:
Ze zouden gewoon door moeten voeren wat op de basisschool was. Woensdagmiddag vrij.
Nee dan nog niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:38 schreef Belsezar het volgende:
Goed nummer, maar dan moet je wel een vooruitzicht hebben op sex.
Nog steeds niet? nergens een fokker die je een woeste vrijpartij in het vooruitzicht wil stellen?quote:
Dat "Nee dan nog niet" sloeg dus op dat nummer, niet op het vooruitzicht.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nog steeds niet? nergens een fokker die je een woeste vrijpartij in het vooruitzicht wil stellen?
ooooh, dan is het goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat "Nee dan nog niet" sloeg dus op dat nummer, niet op het vooruitzicht.
Soms heb ik dat soort dingen in mijn hoofdquote:
Echt wel, magistrale muziekquote:
and againquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
and againBen je ongeduldig of kom je hier alleen even melden dat ze mail heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Inderdaad, lets get it on of sexual healing works everytimequote:
Ik ben enorm ongeduldigquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben je ongeduldig of kom je hier alleen even melden dat ze mail heeft?
Persoonlijk doe ik het dan liever op Doin' it van LL Cool J, als we het over glijmuziek hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, lets get it on of sexual healing works everytime
Niet "mama said knock you out?"quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Persoonlijk doe ik het dan liever op Doin' it van LL Cool J, als we het over glijmuziek hebben.
Al is het alleen maar vanwege het ritme.
D'Angelo - Untitled (How does it feel) werkt ook uitstekend.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:58 schreef Belsezar het volgende:
Inderdaad, lets get it on of sexual healing works everytime
I knowquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Persoonlijk doe ik het dan liever op Doin' it van LL Cool J, als we het over glijmuziek hebben.
Al is het alleen maar vanwege het ritme.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
D'Angelo - Untitled (How does it feel) werkt ook uitstekend.
Oh, dat heb ik normaal gesproken wel als ik muziek op heb, maar op dat moment speelt het toch meer een begeleidende rol.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:10 schreef Ripley het volgende:
Ik vind muziek te veel afleiden overigens. Ik heb de neiging om hard mee te zingen met liedjes die ik leuk vind en dat werkt niet echt sfeerverhogend
The outhere brothersquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:10 schreef Ripley het volgende:
Ik vind muziek te veel afleiden overigens. Ik heb de neiging om hard mee te zingen met liedjes die ik leuk vind en dat werkt niet echt sfeerverhogend
Heb zijn platen gekocht en toch echt niet omdat hij bijna naakt in de clip verschijnt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:07 schreef Kluts het volgende:
![]()
![]()
That nigger went butt-naked for his record to sell.
De enige wijze woorden van 50 cent ooit, over dat nummer.
Ik vind het dus geen leuk nummer.
De overige 99% van de mensen die die plaat kochten, deden dat wel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb zijn platen gekocht en toch echt niet omdat hij bijna naakt in de clip verschijnt.
En 50ct.
Ik ken meer hetero mannen met die plaat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:15 schreef Kluts het volgende:
De overige 99% van de mensen die die plaat kochten, deden dat wel.
En dat klopt dus ook niet. Hoe voelt het nou om gelijk te staan met 50 ct.?quote:En 50ct is idd een loser, daarom zei ik ook "het enige wijze wat hij ooit gezegd heeft".
Nou, dan vind jij het toch lekker helemaal tof en ik niet?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ken meer hetero mannen met die plaat.
[..]
En dat klopt dus ook niet. Hoe voelt het nou om gelijk te staan met 50 ct.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |