Ongeldig natuurlijk, de kaart is niet voor niets als gestolen gemeld.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:34 schreef Mr_DG het volgende:
ID-kaart gestolen, weer terug. ---> Geldig of ongeldig??
Ik ook niet, hoor. Ik neem vrijwel nooit mijn paspoort mee, tenzij ik ergens naartoe ga waar ik 'm nodig heb.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:50 schreef ktnxbye het volgende:
Wacht even. Dus je hebt drie jaar geen identiteitsbewijs bij je gehad?
Ik ben in die tussentijd ook een keer opgepakt geweest, maar de politie heeft er niks van gezegd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:50 schreef ktnxbye het volgende:
Wacht even. Dus je hebt drie jaar geen identiteitsbewijs bij je gehad?
Mwah, ik ga denk ik een nieuwe halen, maar misschien zijn er nog andere optie´s.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
Begrijp ik het goed en je van paln de teruggevonden ID-kaart te gebruiken?
Ok, dus ik kan niet naar het gemeentehuis stappen, en vragen of ze hem weer kunnen omzetten naar een geldig paspoort?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat ding is al gestolen opgegeven en het documentnummer ervan is dus ongeldig gemaakt
Wat zou je voor gezeik krijgen? Je hebt dat ding gewoon weer gevonden, of je zegt dat ie net in je brievenbus is gestopt! Maar hoe dan ook als je een nieuwe moet hebben dan is het niet echt een probleem of je de oude wel of niet hebt, als je dan de aangifte nog maar hebt!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:21 schreef Mr_DG het volgende:
Ok, maar als ik nu naar de politie ga, krijg ik er dan geen gezeik mee??
Ok, dan loop ik een dezer dagen wel een keertje het politiebureau en/of het gemeentehuis binnen. Dank voor je informatie!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wat zou je voor gezeik krijgen? Je hebt dat ding gewoon weer gevonden, of je zegt dat ie net in je brievenbus is gestopt! Maar hoe dan ook als je een nieuwe moet hebben dan is het niet echt een probleem of je de oude wel of niet hebt, als je dan de aangifte nog maar hebt!
En dit kon je eerder niet bedenken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:00 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Ok, dan loop ik een dezer dagen wel een keertje het politiebureau en/of het gemeentehuis binnen. Dank voor je informatie!
Ik heb mijn ID kaart toch nooit nodig gehad, tot aan deze zomer.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:33 schreef Chinless het volgende:
[..]
En dit kon je eerder niet bedenken?
Nee en nee.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:16 schreef fresta het volgende:
heeft het nut als ik bel/langs ga dat ik hem weer heb? Word dan die boete bv. kwijtgescholden?
Jawel, even langs gaan heeft nut want als je in de computer staat als iemand die een ID kaart verloren is kan je als het je nog eens zou gebeuren op een extra onderzoek kunnen komen te staan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:16 schreef fresta het volgende:
sorry dat ik hem nog weer 'kick' maar ik heb een vraagje..
Vorige week kwam ik er achter dat ik m'n id kwijt was dus aangifte gedaan en nieuwe aangevraagd, dikke boete erboven opgehad. Nu kwam er net iemand aan mijn deur mijn ID terug brengen, heeft het nut als ik bel/langs ga dat ik hem weer heb? Word dan die boete bv. kwijtgescholden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |