Volgens mij is dit standaard. Normaal gesproken geven ze ook aan wanneer je zoiets inlevert of wanneer je een bloedonderzoek aanvraagt dat je na X dagen kunt bellen voor de uitslag. Niet zo gek toch?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:33 schreef Black-Death het volgende:
Das wel een hele lamme instelling van die praktijk ja
Je was in de tussentijd al overleden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:48 schreef Keiichi het volgende:
Toen ik aan het begin van dit jaar een bloedonderzoek had, belde ze zo goed als gelijk met de uitslag.
Al had ik er op dat moment geen donder meer aan, omdat het onderzoek sowieso al veels te laat gestart was.
Dat net niet (helaas/gelukkig)quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je was in de tussentijd al overleden?
Oh, was JIJ dat met die mexicaanse griep?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:56 schreef Keiichi het volgende:
Dat net niet (helaas/gelukkig)
Maar ik was al niet ziek meer en kon ook niemand meer besmetten. Had de halve stad inmiddels al besmet volgens mij
Iedereen die een topic opent in KLB heeft kanker of aids?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dat vind je een klacht waard?
Een beetje offtopic maar met bloedonderzoek alleen kan je reuma niet uitsluiten hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:35 schreef Dzy het volgende:
Bel er dan ook gewoon zelf achteraan. Ik had woensdag een bloedonderzoek naar reuma, dus donderdag, vrijdag en maandag gebeld omdat ik er meer interesse bij heb om de resultaten te krijgen dan zij om ze te geven. Ook negatief gelukkig, al weet ik niet goed wat het wel is
Dus je hebt gewoon een maand lang in spanning gezeten?! Dat is dan zeker een topic waard!quote:Maargoed, de uitslag was negatief. Ik heb kanker, noch aids. Niet dat mijn welzijn jullie verder iets uitmaakt
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, was JIJ dat met die mexicaanse griep?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |