bij ons wordt je sowieso gebeld, en dat gebeurt 's avonds pas... ik heb ook liever dat ze meteen bellen, dan hebben we dat ook weer gehad;)quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:56 schreef d_b01 het volgende:
[..]
bij ons wordt je sowieso gebeld, en dat gebeurt 's avonds pas... ik heb ook liever dat ze 's morgens bellen, dan hebben we dat ook weer gehad;)
Ze zijn gewoon te lui op jouw school.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:56 schreef d_b01 het volgende:
[..]
bij ons wordt je sowieso gebeld, en dat gebeurt 's avonds pas... ik heb ook liever dat ze meteen bellen, dan hebben we dat ook weer gehad;)
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:57 schreef Myraela het volgende:
TVP!
Maar ik wil niet dat me tas buiten hangt, zonde.
klopt, dat zijn ze serieus, kut schoolquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon te lui op jouw school.
Ik denk zo dat jij gezakt bentquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:01 schreef d_b01 het volgende:
[..]
klopt, dat zijn ze sirieus, kut school
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk zo dat jij gezakt bent
al weer verbeterdquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk zo dat jij gezakt bent
Vwo. En dan dacht je dat jouw school lui was.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:05 schreef d_b01 het volgende:
[..]
vrijdag pas? welk niveau doe jij dan? havo/vwo horen het toch morgen???
hahaquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Vwo. En dan dacht je dat jouw school lui was.
Hoezo hoop je dat? Je wilt het toch zo snel mogelijk weten?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:09 schreef d_b01 het volgende:
ik weet niet eens hoelaat ik gebeld wordt, hoop eigenlijk om 18.00 ofzo.
bij mijn school wordt je 's avonds pas gebeldquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:10 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoezo hoop je dat? Je wilt het toch zo snel mogelijk weten?
Ik denk een herexamen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:09 schreef d_b01 het volgende:
ik weet niet eens hoelaat ik gebeld wordt, hoop eigenlijk om 18.00 ofzo.
Begin maar alvast met leren voor je herexamenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:11 schreef d_b01 het volgende:
[..]
bij mijn school wordt je 's avonds psa gebeld
ik denk het nietquote:
waarom let iedereen zo op mijn typefoutenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:13 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Begin maar alvast met leren voor je herexamen
doh, het is letoptypefoutenvand_b01 dag..quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:15 schreef d_b01 het volgende:
[..]
waarom let iedereen zo op mijn typefouten![]()
goed, ik zal mijn berichten de volgende keer overlezen voordat ik ze post
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:16 schreef appelsjap het volgende:
[..]
doh, het is letoptypefoutenvand_b01 dag..
dankjequote:Op woensdag 17 juni 2009 11:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dank je. Ik hoop dat jij ook geslaagd bent.
bellen ze je in een keer wakker; je bent gezakt, lekker wakker worden zou dat zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:25 schreef Sierieoes. het volgende:
Wordt tussen 12 uur en half 2 gebeld, weet bijna zeker dat ik geslaagd ben...als het niet het geval blijkt te zijn dan ben ik wel de lul hahaha
echt me halve klas ligt normaal nu nog op bed maar we zitten nu allemaal op msn
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:36 schreef Sierieoes. het volgende:
Inmiddels ook gehoord dat ik geslaagd ben, dit waren me voorlopige cijfers, naja wat ik aan de telefoon hoorde;
alles een 8 behalve voor nederlands een 7 en engels een 9
dankje, en ja ik werd gebeldquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:08 schreef d_b01 het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
je hebt een belletje gehad?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:17 schreef Onorgineel het volgende:
Begin toch steeds wat zenuwachtiger te worden
hebben ze wel mensen om hun heen om te troostenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:58 schreef Maisnon het volgende:
Wij moesten naar de school komen en dan gingen ze zeggen wie er gezakt was! vet lullig.
Jij doet geen middelbare school toch?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:58 schreef Maisnon het volgende:
Wij moesten naar de school komen en dan gingen ze zeggen wie er gezakt was! vet lullig.
Nee, bijna m'n Bachelor inmiddelsquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij doet geen middelbare school toch?
Ik ook alweer m'n bachelor. We worden oud.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee, bijna m'n Bachelor inmiddelsmaar een paar jaar geleden wel
En ja, dat troosten is ook wel weer zo natuurlijk
Da's nu veranderd. We krijgen gewoon belletje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:58 schreef Maisnon het volgende:
Je geeft zelf het antwoord al.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:24 schreef Blocko het volgende:
Hoe kan nou dat mensen al weten dat ze geslaagd zijn terwijl nog niet eens de normering bekend is?
(of gaat het hier om vmbo?)
quote:
dankjequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef Marissaatje het volgende:
Iedereen die al officieel geslaagd is: GEFELICITEERD!
bij ons ook die tijdquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef Blocko het volgende:
[..]
![]()
Wordt tussen 16:00 en 18:00 gebeld. Hopelijk op alfabet dan ben ik namelijk als 9de aan de beurt
Niet iedereen. Bij ons wordt er morgen om half 4 een lijst op school gehangen met de namen van de geslaagden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:16 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Da's nu veranderd. We krijgen gewoon belletje.
dan voel je je wel kut als je je naam er niet bij ziet, dan liever een belletje naar je huis...quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Niet iedereen. Bij ons wordt er morgen om half 4 een lijst op school gehangen met de namen van de geslaagden.
Nja, maar het idee erachter is dat je daarna meteen met leraren kunt bespreken wat je het beste kan herkansen in plaats van dat je dan alleen op de bank zit met dat slechte nieuws.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:23 schreef d_b01 het volgende:
[..]
dan voel je je wel kut als je je naam er niet bij ziet, dan liever een belletje naar je huis...
maar ik ga weer aan het bier
Inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:42 schreef Daniane het volgende:
Gefeliciteerd iedereen die is geslaagd
hoop dat diegene die in spanning tot morgen moeten wachten ook slagen.
Dat is wel te zien ja, vmbo-b zeker?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:38 schreef FL_Freak het volgende:
Gefliciteerd allen, ik heb 2 jaar geleden ook het vmbo gehaald
Jij bent zeker zo'n havistje dat constant vmbo basht.quote:
gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:48 schreef -Flappy- het volgende:
Hier dan maar.
GESLAAGD! w00t
Waren die 6 jaartjes VWO toch ergens goed voor.
Ja dat hoorde ik ook idd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:53 schreef Christiaan het volgende:
De norm is behoorlijk chill voor VWO N&G.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |