abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70086485

De plek voor je beslommeringen als single!

Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een Plekje hier. Veel is bespreekbaar

Wel even Een grande note: het is hier geen Slowchat.

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een Nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Nogmaals, dit Is geen SC, daarvoor is de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic, dus behandel de dames met respect, heren.
  • Het is hier geen datingtopic, dus behandel de heren met respect, dames.
  • Roddelen wordt niet echt op prijs gesteld, evenals ongefundeerde uitlatingen.
  • What happens in [Singles] Stays in [Singles].
  • Nieuwelingen stellen zich netjes voor en beantwoorden de "newbie vragen" .

De newbie vragen
  • Hoe oud ben je?
  • Sekse?
  • Woonplaats/ regio?
  • Interesses?
  • Seksuele voorkeur?
  • Lengte en postuur?
  • Hoe lang single?

Agenda:
    28 juni: Parkpop in Den Haag

Single Muziek:

De OP is hier te vinden.
  • R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
    There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
    Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
      woensdag 17 juni 2009 @ 10:00:36 #2
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_70086494
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 09:57 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Aah dat had ik laatst ook maar laat gelukkig bijna geen litteken achter

Zat die van jou op een lastige plek ?
    Die van mij zat op mijn onder rug en was gehecht, toen tijdens het werken scheurde dat gehechte stuk open
    Ach, een litteken boeit mij niet zo, haha.

Hij zit bovenaan mijn rug (rechts bij mijn schouderblad zeg maar). Ik moet ook rustig aan doen & over twee weken de hechtingen eruit.
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      woensdag 17 juni 2009 @ 10:02:14 #3
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70086545
    Hmm ik was gisteren gewoon dronken in een kerk maarja, moeten ze daar maar niet die receptie houden
    Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
      woensdag 17 juni 2009 @ 10:03:57 #4
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70086589
    Ja en? Tis maar een kerk hoor .
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
    pi_70086616
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 10:02 schreef KudFokker het volgende:
    Hmm ik was gisteren gewoon dronken in een kerk maarja, moeten ze daar maar niet die receptie houden
    Jezus zal had hem denk ik ook wel flink zitten tijdens het laatste avondmaal hoor KF.
    R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
    There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
      woensdag 17 juni 2009 @ 10:06:04 #6
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_70086635
    quote:
    Lekker belangrijk
      woensdag 17 juni 2009 @ 10:06:46 #7
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70086653
    Iedereen heeft het hier over neuken, alles met iedereen, maar een biertje in de kerk zou zondig zijn? .
    Get woke, go broke!
      woensdag 17 juni 2009 @ 10:07:00 #8
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70086662
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 10:03 schreef HeatWave het volgende:
    Ja en? Tis maar een kerk hoor .
    Het is het huis van god man !
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Nee ik geloof daar niet in maar het is toch best ongepast ?

Wel vet gruwelijk kunnen dansen daar er was een blues bandje
    Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
    pi_70086685
    quote:
    Aso. Als je zoals ik niets daarmee hebt, kun je nog wel respect hebben voor andermans geloof.
    Ik vind dronken zijn in een kerk kind of ongepast, maar als het tijdens een receptie was dan is het wel iets anders dan een dienst gelukkig.
    [b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
    YES! The rhythm, the rebel.
      woensdag 17 juni 2009 @ 10:08:55 #10
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_70086720
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 10:07 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Het is het huis van god man !
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Nee ik geloof daar niet in maar het is toch best ongepast ?
    Hoezo? Ze gaan hier appartementen in de kerk bouwen, dus dan mogen die mensen geen alcohol drinken / bezopen zijn? Beetje onzin

En ja, ik ben officieel wel Rooms Katholiek, maar ik doe er geen flikker mee
      woensdag 17 juni 2009 @ 10:09:21 #11
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70086730
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 10:07 schreef Kluts het volgende:

[..]

Aso. Als je zoals ik niets daarmee hebt, kun je nog wel respect hebben voor andermans geloof.
    Ik vind dronken zijn in een kerk kind of ongepast, maar als het tijdens een receptie was dan is het wel iets anders dan een dienst gelukkig.
    Nja was meer aangeschoten en heb me erg rustig en juist heel gezellig gehouden

Wel grappig om weer met haar familie te praten ik viel nog steeds in de smaak bij ze
    SPOILER
      woensdag 17 juni 2009 @ 10:09:59 #12
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70086742
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 10:07 schreef Kluts het volgende:

[..]

Sja, het is wat anders als je een mis binnenloopt, maar als ze er een receptie geven is het natuurlijk ook gewoon hun eigen schuld he? .
    Get woke, go broke!
      woensdag 17 juni 2009 @ 10:10:10 #13
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_70086749
    Nee mensen alsjeblieft niet over geloof gaan hebben...
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
    pi_70086776
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 10:06 schreef HeatWave het volgende:
    Iedereen heeft het hier over neuken, alles met iedereen, maar een biertje in de kerk zou zondig zijn? .
    Begrijp me niet verkeerd hoor, mij krijg je met geen stok een kerk, moskee or whatsoever in.
    Maar ik vind dat je wel een beetje respect kan opbrengen voor andermans geloof, net als dat ik van hen verlang dat ze dat voor mij hebben terwijl ik niet gelovig ben.
      woensdag 17 juni 2009 @ 10:11:58 #15
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70086800
    Het vervelende aan gelovige mensen vind ik dat ze altijd zo hun geloof aan je moeten opdringen
      woensdag 17 juni 2009 @ 10:12:33 #16
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70086817
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 10:11 schreef Kluts het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd hoor, mij krijg je met geen stok een kerk, moskee or whatsoever in.
    Maar ik vind dat je wel een beetje respect kan opbrengen voor andermans geloof, net als dat ik van hen verlang dat ze dat voor mij hebben terwijl ik niet gelovig ben.
    Nee, dat snap ik, ik ben er ook niet op uit om mensen die mij met rust laten te beledigen, maar zodra er een "feestje" is in een kerk is het heel wat anders natuurlijk. Wij hebben met het bedrijf ook wel eens een feest in Den Bosch in de kerk gehad, nou daar was 90% zo lam als een tonijn .
    Get woke, go broke!
    pi_70086833
    auto, heb je terug gezwaaid?

Zit ik in Antwerpen (stond in de meeting request), is de rest naar het kantoor in Barendrecht gegaan
    pi_70086841
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 10:08 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hoezo? Ze gaan hier appartementen in de kerk bouwen, dus dan mogen die mensen geen alcohol drinken / bezopen zijn? Beetje onzin

En ja, ik ben officieel wel Rooms Katholiek, maar ik doe er geen flikker mee
    Nee, das anders. Dan is het niet meer bedoeld als kerk. En in geval van KF gister is het ook wat anders, begreep eerst dat het in een kerk-kerk was, niet een waarin recepties gegeven worden.
      woensdag 17 juni 2009 @ 10:13:32 #19
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_70086845
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 10:13 schreef Den_Haag het volgende:
    auto, heb je terug gezwaaid?

Zit ik in Antwerpen (stond in de meeting request), is de rest naar het kantoor in Barendrecht gegaan
    Wel leuk, antwerpen
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_70086877
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 10:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik, ik ben er ook niet op uit om mensen die mij met rust laten te beledigen, maar zodra er een "feestje" is in een kerk is het heel wat anders natuurlijk. Wij hebben met het bedrijf ook wel eens een feest in Den Bosch in de kerk gehad, nou daar was 90% zo lam als een tonijn .
    Logisch ook.
    Zoals ik al zei, ik begreep in eerste instantie niet helemaal hoe en wat.
    Leuk, zo'n opvliegerig postkarakter.
      woensdag 17 juni 2009 @ 10:15:05 #21
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70086894
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 10:14 schreef Kluts het volgende:

[..]

Logisch ook.
    Zoals ik al zei, ik begreep in eerste instantie niet helemaal hoe en wat.
    Leuk, zo'n opvliegerig postkarakter.
    Type eerst doen, dan denken! .
    Get woke, go broke!
      woensdag 17 juni 2009 @ 10:16:05 #22
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70086928
    quote:

[..]

Ok geen stok, dan maar een shot gun
    R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
    pi_70086940
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 10:11 schreef KudFokker het volgende:
    Het vervelende aan gelovige mensen vind ik dat ze altijd zo hun geloof aan je moeten opdringen
    Inderdaad. Sowieso komt er van geloof alleen maar geouwehoer en ongein.

En nu hou ik over dit onderwerp op, want over dit soort dingen moet ik eigenlijk helemaal niet discussieren, daar ik daar nogal ongenuanceerd over ben.
    pi_70087007
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 10:13 schreef Ripley het volgende:

[..]

Wel leuk, antwerpen
    kom je langs? er is net een nieuwe wijnbar geopend in de haven
    pi_70087014
    quote:

[..]

Ben vroeger vaak zat in een kerk geweest met een spijkerjack met daarop : omgekeerd kruis, pentagram, Deicide patch ( godsmoord ) Morbid angel patch incl pentagram, pentagram om m,n nek, diverse ringen met schedels , ratten en pentagrammen.

Tja , good old heavy metal days.

Toendertijd was ik vrij extreem. Een leraar op het MBO zei ooit tegen mij ; Jij bent echt gestoord.
    Existing in dimensions of addictive obsession
    Your script will run short of ideas
    The story will soon end itself
    People to trust come short in number
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')