Ach, een litteken boeit mij niet zo, haha.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Aah dat had ik laatst ookmaar laat gelukkig bijna geen litteken achter
Zat die van jou op een lastige plek ?
Die van mij zat op mijn onder rug en was gehecht, toen tijdens het werken scheurde dat gehechte stuk open
Jezus zal had hem denk ik ook wel flink zitten tijdens het laatste avondmaal hoor KF.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:02 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik was gisteren gewoon dronken in een kerkmaarja, moeten ze daar maar niet die receptie houden
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:02 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik was gisteren gewoon dronken in een kerkmaarja, moeten ze daar maar niet die receptie houden
Het is het huis van god man !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ik geloof daar niet inmaar het is toch best ongepast
?
Wel vet gruwelijk kunnen dansen daarer was een blues bandje
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Aso. Als je zoals ik niets daarmee hebt, kun je nog wel respect hebben voor andermans geloof.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:02 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is het huis van god man !Hoezo? Ze gaan hier appartementen in de kerk bouwen, dus dan mogen die mensen geen alcohol drinken / bezopen zijn? Beetje onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ik geloof daar niet inmaar het is toch best ongepast
?
En ja, ik ben officieel wel Rooms Katholiek, maar ik doe er geen flikker mee
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Nja was meer aangeschoten en heb me erg rustig en juist heel gezellig gehoudenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aso. Als je zoals ik niets daarmee hebt, kun je nog wel respect hebben voor andermans geloof.
Ik vind dronken zijn in een kerk kind of ongepast, maar als het tijdens een receptie was dan is het wel iets anders dan een dienst gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Sja, het is wat anders als je een mis binnenloopt, maar als ze er een receptie geven is het natuurlijk ook gewoon hun eigen schuld he?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aso. Als je zoals ik niets daarmee hebt, kun je nog wel respect hebben voor andermans geloof.
Ik vind dronken zijn in een kerk kind of ongepast, maar als het tijdens een receptie was dan is het wel iets anders dan een dienst gelukkig.
Begrijp me niet verkeerd hoor, mij krijg je met geen stok een kerk, moskee or whatsoever in.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:06 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen heeft het hier over neuken, alles met iedereen, maar een biertje in de kerk zou zondig zijn?.
Nee, dat snap ik, ik ben er ook niet op uit om mensen die mij met rust laten te beledigen, maar zodra er een "feestje" is in een kerk is het heel wat anders natuurlijk. Wij hebben met het bedrijf ook wel eens een feest in Den Bosch in de kerk gehad, nou daar was 90% zo lam als een tonijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor, mij krijg je met geen stok een kerk, moskee or whatsoever in.
Maar ik vind dat je wel een beetje respect kan opbrengen voor andermans geloof, net als dat ik van hen verlang dat ze dat voor mij hebben terwijl ik niet gelovig ben.
Nee, das anders. Dan is het niet meer bedoeld als kerk. En in geval van KF gister is het ook wat anders, begreep eerst dat het in een kerk-kerk was, niet een waarin recepties gegeven worden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo? Ze gaan hier appartementen in de kerk bouwen, dus dan mogen die mensen geen alcohol drinken / bezopen zijn? Beetje onzin
En ja, ik ben officieel wel Rooms Katholiek, maar ik doe er geen flikker mee![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:13 schreef Den_Haag het volgende:
auto, heb je terug gezwaaid?
Zit ik in Antwerpen (stond in de meeting request), is de rest naar het kantoor in Barendrecht gegaan
Logisch ook.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, ik ben er ook niet op uit om mensen die mij met rust laten te beledigen, maar zodra er een "feestje" is in een kerk is het heel wat anders natuurlijk. Wij hebben met het bedrijf ook wel eens een feest in Den Bosch in de kerk gehad, nou daar was 90% zo lam als een tonijn.
Type eerst doen, dan denken!quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Logisch ook.
Zoals ik al zei, ik begreep in eerste instantie niet helemaal hoe en wat.
Leuk, zo'n opvliegerig postkarakter.
Ok geen stok, dan maar een shot gunquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor, mij krijg je met geen stok een kerk, moskee or whatsoever in.
Maar ik vind dat je wel een beetje respect kan opbrengen voor andermans geloof, net als dat ik van hen verlang dat ze dat voor mij hebben terwijl ik niet gelovig ben.
Inderdaad. Sowieso komt er van geloof alleen maar geouwehoer en ongein.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:11 schreef KudFokker het volgende:
Het vervelende aan gelovige mensen vind ik dat ze altijd zo hun geloof aan je moeten opdringen
Ben vroeger vaak zat in een kerk geweest met een spijkerjack met daarop : omgekeerd kruis, pentagram, Deicide patch ( godsmoord ) Morbid angel patch incl pentagram, pentagram om m,n nek, diverse ringen met schedels , ratten en pentagrammen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |