heeyquote:
Zondag is ook vaderdag.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:58 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb voor zondag een bbq georganiseerd voor mijn zwager, die is jarig
Gaan ook oud Hollandse spelletjes spelenhoe vet is dat
?
Daarna weer naar de stadsfeesten
Mijn vader komt die dag dan ook weer uit Tsjechiëquote:
Nee, helemaal niet.quote:
Even geslapen?quote:
Ja, maar dat is weer iets anders.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb liever iemand die net afgestudeerd is dan iemand die al jaren klaar is met dr VMBO!
pfeiffer?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
Ik ben de laatste tijd gewoon zooo moe
Dat had ik af en toe ook met je vorige avatar hehe.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:59 schreef Flena het volgende:
[..]
heeyja er waren mensen die dachten dat ik Pheno was omdat onze avatar bijna hetzelfde was...dus vandaar dat ik maar een andere had gekozen
Goed dat je het zegt!quote:
Oohw jeeeequote:Op woensdag 17 juni 2009 13:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
Ik ben de laatste tijd gewoon zooo moe
Nee, want daar word ik nog brakker van. Ik sliep gisteren vóór 22.00 en werd wakker van mijn wekker om 07.30quote:
quote:
Mja, ik weet het ook niet. Ik vind het alleen gruwelijk irritant, haha.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oohw jeeeeje gaat toch nie ziek worden he
Pfff, schiet niet op dus.. Dan maar hopen dat het niet saai is op je werkquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:02 schreef automatic_ het volgende:
Nee, want daar word ik nog brakker van. Ik sliep gisteren vóór 22.00 en werd wakker van mijn wekker om 07.30
ff langs de dokter danquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Mja, ik weet het ook niet. Ik vind het alleen gruwelijk irritant, haha.
ff bloedtest laten doen...ben je er zo achter...of miss bloedarmoede..dan krijg je gewoon van die staaltablettenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Mja, ik weet het ook niet. Ik vind het alleen gruwelijk irritant, haha.
Mja, ben benieuwd! De vorige keer was het best slaapverwekkend (omdat die kiddo's dus alles zelf doen etc.)quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pfff, schiet niet op dus.. Dan maar hopen dat het niet saai is op je werk
Dat kan...quote:
Komt meer omdat ik zelf een nerdje ben en daarom de kans veel groter is dat iemand die gestudeerd heeft dezelfde interesses heeft. Dat zegt niets over iemand zijn of haar intelligentie. Iemand die VMBO gedaan heeft kan 10x slimmer zijn dan ik, maar ja de kans dat zo iemand dezelfde interesses heeft blijft klein. Ik leg een verband tussen studie & interesses, jij een verband tussen studie & intelligentie & jij beschuldigt mij dat ik juist dat laatste zou doen? Aparte redenatie!quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Natuurlijk, want in jouw wereld kun je toch alleen maar intelligent zijn als je studeerd, of dat gedaan hebt.
Dat wisten we al hoor.
jaaa of gwn niet natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ben benieuwd! De vorige keer was het best slaapverwekkend (omdat die kiddo's dus alles zelf doen etc.)
[..]
Dat kan...![]()
Neuh.quote:
Ik heb mijn portie HA weer gehad voor de komende tijdquote:
Dat zou je eens moeten proberen danquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Neuh.
[..]
Ik heb mijn portie HA weer gehad voor de komende tijd
Ach... Ik kijk het nog wel even aan. Ben gewoon continue aan het gapen, super gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |