Chips? Er is wel een van de pluggen een beetje beschadigd, alsof er een diepe kras inzit. Hoe krijg je dat geld terug, want dat wil ik dan ook wel even proberenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:37 schreef Empathologica het volgende:
Ohh dan heb je geluk Leinonlein denk ikDie van mij zijn dus altijd blauw/paars
Maar vanuit elke hoek is het ook weer anders haha. Zitten er bij jou geen chips in? Bij mij wel bij eentje en ik kreeg toen 40% terug gestort
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:10 schreef Smart_ass het volgende:
Zo'n industrial is opzich wel heel gaaf.Zolang ie niet te groot is.
Moet zelf binnenkort eerst maar eens gewoon gaatjes gaan schieten.![]()
Ik had dat ook een keer met mijn navelpiercing na een hele tijd, zomaar uit het niets! Groeide hij een stukje uit, en toen bleef hij weer rustig... Nu is hij weer heel lang rustig... Piercingsquote:
Oh dat is wel domquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:30 schreef Empathologica het volgende:
Weet je wat ik zo flauw vind? Sinds dat de site veranderd is mag je maar 1 foto submitten..
Dus stel je hebt van het zelfde product 3 kleuren besteld kun je niet 3 keer een foto submitten
Bij mij trapten ze er sowieso niet meer in haha ik had rode SF pluggen en die postte ik bij SF, DF, blemished en secondsToen ik dat nog een keer probeerde met groene pluggen werden ze ineens allemaal geweigerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |