Ajax vandaag verloren met 2-0 van de moffen, stelletje kankerjoden bakken er niks van. Het achterhuis is wel erg klein voor 8 man iedere nacht hoor ik het gebonk van mijn ouders alsof het hun laatste nacht is, ik doe godverdomme geen oog dicht. Stiekem ben ik gisternacht bij Peter in bed gekropen de zoon van Van Pels. Zijn besneden lul heeft mijn vuyge maagedelijke vagina doen bloeden. Miep is vandaag eten wezen brengen, helaas is de mac nog steeds dicht waardoor ik weer brood met kaas zit te vreten, ik verlang zo naar een bigmac en een bananenshake. Kan iemand mij vertellen hoelang deze bloedverziekende kankeroorlog nog duurt? Ik verlang naar een dikkel lijn coke en een cocktail op het strand, maar nee ik zit in Amsterdam 3 hoog achter in een of ander crackpand, ik lijk godverdomme wel een immigrant
Vandaag stonden er allemaal mannen met lange leren jassen voor de deur. Ik dacht eerst dat ze van een stoere motorclub waren, maar helaas De heren zijn van het leger des Heils en sturen ons op kamp. Echt zoeen zin in lekker rond het kampvuur zingen, marshmellows rosteren en koekhappen. Echt leuk we gaan met zoeen hele groep saampjes in de trein.
Vanmorgen kwam Peter op mijn kamer. Dit heb ik opgeruimd.
dagdag , liefs Anne
In Memphis, Tennessee, a woman is not to drive a car unless a man warns approaching motorists or pedestrians by walking in front of the car that is being driven.
Vandaag zag ik een llloooolcatzzz, daarna heb ik meneer van Pels op mijn kamer laten komen. Ook dit moest ik zelf opruimen.
Liefs Anne
In Memphis, Tennessee, a woman is not to drive a car unless a man warns approaching motorists or pedestrians by walking in front of the car that is being driven.
De treinen rijden hier tenminste wel op tijd en over het eten niets te klagen want we krijgen geen eten. Verder mis ik die harde stamper van Peter nog wel. De mensen wonen hier niet eens in woonwagens, dus ik ga nu proberen een van die Duiste bazen oraal te bevredigen in ruil voor een gefrituurde bloembol.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977