Nog 3 min. dan....quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:56 schreef Mozy het volgende:
Dat word wachten tot 9 uur. of pas vanavond.
Misschien omdat je computer geen kansloosding herkent?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:02 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb m`n HTC Touch HD in de pc gedaan, maar ik zie ook nog steeds geen 3.0 update
-ik reageer niet omdat ik m`n crewrechten wil behouden-quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Misschien omdat je computer geen kansloosding herkent?
Zucht.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij was 2.0 (en volgens mij ook alle andere iPhone updates) pas laat in de middag beschikbaar.
Gast, er staat een afgebeten appel op, dat is het waard hoor!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:43 schreef fathank het volgende:
Geil worden van een software update bedoeld voor een kansloos overpriced apparaat.
Paar maanden, maar developers mode enzulks.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:02 schreef Ravage het volgende:
Hij is al een paar dagen bijv. via torrents te downloaden. In iTunes alt+zoeken naar updates klikken, bestand selecteren, klaar....
Ik bedoel de GM, die staat er nog niet zo lang op en is schijnbaar gelijk aan de versie die vandaag beschikbaar komt. Heb m er zelf ook opstaan, en merk niks van een developers mode oid.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
Paar maanden, maar developers mode enzulks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |