Ik verwacht dat de verzendkosten ong. 3 euro zal zijn dus dan houd ik 2,25 over per dvd. Voor 13,50 euro hebben we een deal wat mij betreft.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Under Suspicion
Road to Perdition
A Perfect Murder
Terminator 3
12 incl.
Ik ben gister naar het postkantoor geweest om te vragen hoe duur het zou zijn om 5 dvd's op te sturen. Er gaan helaas maar 4 dvd's in een grote enveloppe en met een doosje wordt het gelijk 6,75 euro verzendkosten, dus ik zal er 1 los moeten opsturen. Dat kost 4,40 verzendkosten dus 5 dvd's maal 3 euro = 15 euro en dan delen we de verzendkosten wordt het 17 euro als je dat goed vindt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Ook goed, pm maar je bankgegevens.
Trouwens ik will Dodgeball nog wel erbij dan voor 16 oke?
Done.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:58 schreef YoshiBignose het volgende:
17 euro dus voor 5 dvd's? Nou oke dan, omdat je zo'n sloeber bent, PM maar je bankgegevens dan maak ik het direct over.
en done.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:50 schreef div-er het volgende:
Little Britain Series 1 & 2 (4 disc): 8 euro incl.?
Graag PM.
En opgestuurd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:50 schreef div-er het volgende:
Little Britain Series 1 & 2 (4 disc): 8 euro incl.?
Graag PM.
En binnen op zaterdag. Helaas heb ik het topic niet goed gelezen: zonder subs. Dam'n, bij zoiets als Little Britain merk je pas hoe slecht (of goedquote:
Ai, dat is jammer. Maar fijn om te horen dat ie is aangekomenquote:Op zondag 21 juni 2009 18:34 schreef div-er het volgende:
[..]
En binnen op zaterdag. Helaas heb ik het topic niet goed gelezen: zonder subs. Dam'n, bij zoiets als Little Britain merk je pas hoe slecht (of goed) je engels is...
quote:
Gister opgestuurd, als het goed is komen ze vandaag binnen.quote:
1 dvd vind ik net iets te weinig voor die moeite en de 2 euro die ik er aan over houd, sorry.quote:
Ik heb gekeken, maar voor de rest vind ik er geen interessante DVD's bij zitten. Ik wil echt alleen Panic Room.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
1 dvd vind ik net iets te weinig voor die moeite en de 2 euro die ik er aan over houd, sorry.
PM gestuurd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:34 schreef sjaak-ie het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, maar voor de rest vind ik er geen interessante DVD's bij zitten. Ik wil echt alleen Panic Room.
Mijn laatste bod is ¤5,- incl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |