Een beetje gastvrijer mag ook wel hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:39 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Er zitten nu eenmaal enorm veel cultuurverschillen tussen Belgen en Nederlanders.
Het zijn immers 2 verschillende landen, jullie hebben er halve Fransozen wonen enzo.
Je gaat toch ook niet op een Duits forum zitten.
Spreek anders een beetje voor jezelfquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:19 schreef Bakkerbier het volgende:
Oh nee en nu moet je huilen. Doe anders naar een ander topic gaan, je weet wel zoon politiek correct forum, word jij niet gediscrimineerd en hebben wij weer een topic minder
Ik ben zelf toevallig volbloed nederlander en heb in dit land noch op dit forum last van racisme of discriminatie in welke vorm dan ook... dus nee ik spreek niet voor me zelf. Bovendien ben jij duidelijk paranoide. Google is een zoekmachine en aangezie discriminatie uitgaat van een zekere vorm van menselijk intelligentie discrimineert google niet neequote:Op woensdag 17 juni 2009 01:20 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Spreek anders een beetje voor jezelf
Ik had het uiteraard over huilen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:29 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
Ik ben zelf toevallig volbloed nederlander en heb in dit land noch op dit forum last van racisme of discriminatie in welke vorm dan ook... dus nee ik spreek niet voor me zelf. Bovendien ben jij duidelijk paranoide. Google is een zoekmachine en aangezie discriminatie uitgaat van een zekere vorm van menselijk intelligentie discrimineert google niet nee
Jaah in mijn zin is huilen dus gelijk aan een janktopic aanmaken over "boehboeh we worden gediscrimineerd blahblah poep op je hoofd". En wat betreft jou "waardevolle bijdrage" moet jij maar voor jezelf spreken dan, ik persoonlijk vind dit toch echt een van de mindere.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:34 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ik had het uiteraard over huilen.
In de zin van 'hebben wij weer een topic minder', terwijl dit topic zowat de meest waardevolle bijdrage van deze nacht is
Klein poesje!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:17 schreef mieuwmieuw het volgende:
TS is een neger.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:25 schreef Bonzai. het volgende:
Wat doet google trouwens racistisch![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |