Not bad:quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nice nice, de mijne:
Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600
Memory: 4096MB RAM
Hard Drive: 2 X 500GB Raid 0, 1 X 1000GB, 1 X 500Gb external
Video Card: NVIDIA GeForce 8800 GT OC
Monitor: LG Flatron W2252TQ 22 inch
Sound Card: Realtek HD Onboard Sound
Speakers/Headphones: Logitech PC Headset 120
Keyboard: Logitech G15 Keyboard
Mouse: Logitech MX1000 Mouse
Mouse Surface: QcK Mousepad
Operating System: Windows XP SP3 X32 Professional
Motherboard: Gigabyte EX38-DS4
Computer Case: Thermaltake Matrix VX
Powersupply: Coolermaster Pro 550
Redtube ftwquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:42 schreef hugecooll het volgende:
^ook niet echt veel ruimte om je pr0n te storen
En dan vervolgens naar zulke compressie-artifacts kijken dat je jezelf afvraagt of het nou door een cumshot komt of gewoon de beroerde kwaliteit van t filmpje is.quote:
dat vraag ik mij ook af, zulke graphics kan mijn diamond s2 nog wel aanquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:32 schreef RickoKun het volgende:
Dat spel ziet ER NIET UIT
Waarom zou je die in godsnaam met zulke eisen moeten draaien?! Is nog 2d ook nog
Dat doe jij misschien, maar ik niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:55 schreef Maikuuul het volgende:
Duizenden euro's uitgeven aan een pc terwijl je er alleen op fokt
Geef het dan uit aan heroine ofzo
Ja, bagger zooi. Slecht geschreven engine zoals ik zei.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:32 schreef RickoKun het volgende:
Dat spel ziet ER NIET UIT
Waarom zou je die in godsnaam met zulke eisen moeten draaien?! Is nog 2d ook nog
ik pwn iedereen met mn T7100, 4GB ram en mn NVS140Mquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:59 schreef Sjibble het volgende:
En alle fokkers hebben natuurlijk de allerdikste kaarten, processoren en alle meuk
En het valt me op dat dit naarmate het topic verder vordert, dat de specs steeds hoger worden.
Lijkt wel het Fok! Weblog in game-pagina's waar iedereen zn score post.
je moet toch wat doen om 1 uur?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:03 schreef jslavenburg het volgende:
Leuke is dat die zogenaamde "social-guys" door blijven bashen dat dit een kuttopic is, terwijl ze hun tijd verspillen door hier te posten, en niemand ze hier verplicht te posten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |