Daar gaan ze aan werken op de middelbare school.quote:
En tóch aangenomen!quote:
intake gesprekken op een schoolquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar gaan ze aan werken op de middelbare school.
Waar kan ik me opgevenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef Biogarde het volgende:
De Efteling business school on tour 2009.
Ze mogen hem ook wel leren hoe je alinea's moet gebruikenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar gaan ze aan werken op de middelbare school.
En dan een uitkering gaan trekken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:54 schreef Adelante het volgende:
Als je al faalt in het bereiken van een school zou ik de opleiding bij voorbaat laten schieten.
maak vooral wat van je levenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dan een uitkering gaan trekken?
quote:
Nee die krijg je gratis bij een spellingstestquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De brillen bij de pearl zijn dacht ik in de aanbieding.
Hmmz, en het dan toch niet kunnen lezen..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee die krijg je gratis bij een spellingstest
Dus ga jij nu maar gauw naar Pearl......hup hup hupquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmmz, en het dan toch niet kunnen lezen..
Nee, want ik ben niet door de spellingstest gekomen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus ga jij nu maar gauw naar Pearl......hup hup hup
Of niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:00 schreef Acinonyx het volgende:
Het is te merken dat TS nog naar school gaat..
Je weet toch wel dat ondanks je 'school' in het Engels als 'skoel' uitspreekt, je nog steeds als in het Nederlands schrijft?quote:
Auw!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En zelfs in deze korte zin fouten maken_!
Deltion College dus.quote:
Ah de verklaring.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet door de spellingstest gekomen.
En jij zit er ook op?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:01 schreef The_Goeiste het volgende:
laat me raden Deltion in Zwolle.
Mij lieten ze in eerste instantie niet binnen omdat ze eerst navraag wilden doen bij diegene met wie ik een afspraak had. Ik kreeg de tip om de volgende keer bij de achterdeur af te spreken. Dan had je geen last van de beveiliging.
Ja ik evalueer mezelf regelmatig.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ah de verklaring.
Respect voor je zelfkennis_!
Scool?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De brillen bij de pearl zijn dacht ik in de aanbieding.
quote:
quote:
Ach je moet maar zo denken, er zitten meer dan 16000 leerlingen op die school. En hoogstwaarschijnlijk ook wel wat Marrokkaantjes en Turkjes.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:36 schreef Henno het volgende:
Scholen die qua security lijken op een gevangenisDan is het de vraag of je wel iets te maken wil hebben met het gemiddelde volk wat op zo'n school rondloopt
Damn, wat een leerfabriek. Ik zat op een school met destijds tussen de 500 en 600 leerlingen o.i.d.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach je moet maar zo denken, er zitten meer dan 16000 leerlingen op die school. En hoogstwaarschijnlijk ook wel wat Marrokkaantjes en Turkjes.
Het kunnen er meer zijn hoor. Maar daarentegen is het wel een hele mooie school. Dikke parkeergarage eronder, spiksplinternieuw gebouw, met de modernste voorzieningen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:39 schreef Henno het volgende:
[..]
Damn, wat een leerfabriek. Ik zat op een school met destijds tussen de 500 en 600 leerlingen o.i.d.
Het is een mooi gebouw, toegegeven.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het kunnen er meer zijn hoor. Maar daarentegen is het wel een hele mooie school. Dikke parkeergarage eronder, spiksplinternieuw gebouw, met de modernste voorzieningen.
Zit jij op die school dan? Onee een fokker doet immers hbo++quote:
Ik zit niet op school, maar die school is wel een klantquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zit jij op die school dan? Onee een fokker doet immers hbo++
Ik hoop niet de ict voorzieningen, want dat kreeg m'n haren overeind.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zit niet op school, maar die school is wel een klant
Oke, oke. Ik zaal het wel wat constructiever brengen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toch fijn dat je zo constructief bent.
Ja ICT, maar ICT is meer dan netwerkjes en UTP kabelsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hoop niet de ict voorzieningen, want dat kreeg m'n haren overeind.
Dat scool deed ik voor de grap, en ''defenitief'' was typefout/snelheidsfout. En dat gehaalt was gewoon dom, spellen is nou niet mijn sterkste kant zoals je ziet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, oke. Ik zaal het wel wat constructiever brengen.
"Scool" moet "school" zijn, "defenitief" moet "definitief" zijn en "gehaalt" moet "gehaald" worden
Toen ik die pc kasten zag en die beeldschermenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja ICT, maar ICT is meer dan netwerkjes en UTP kabels
Dan is dit wel een hele goede lemming aangezien TS inderdaad een intake gesprek had voor zijn MBO opleidingquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:20 schreef NotYou het volgende:
Kom op, dit moet haast wel een lemming zijn. Waar is het oorspronkelijke topic waarin iemand van de school zijn beklag doet over een provinciale noob die niet eens in staat is de weg te vinden in 't schoolgebouw; speciaal hiervoor geplaatste borden ten spijt?
Ik kan me voorstellen dat ze op een dergelijke school het niet zo goed kunnen schrijven van leerlingen inmiddels wel gewend zijn, maar dat zelfs zelfstandig bewegen door een schoolgebouw (en dan niet eens alleen maar zelfs nog samen met pappa) tegenwoordig al te hoog gegrepen is dát moet deprimerend zijn. Incapabele leerlingen en incapabele ouders.![]()
Meer Fok!kers op het Deltionquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Was het in Zwolle?
Hey collegaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja ICT, maar ICT is meer dan netwerkjes en UTP kabels
Of turquoisequote:Op woensdag 17 juni 2009 18:25 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Hey collegabordeaux of groen ?
Hebben ze de klassen nog in kleurtjes onderverdeeld, ja?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:25 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Hey collegabordeaux of groen ?
Gepwnt door een modquote:
Het overkoepelende gebouw van bijna 2 kilometer ("de campus") en daar binnen heb je cluster gebouwen met elk een eigen kleur/vormgeving jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Hebben ze de klassen nog in kleurtjes onderverdeeld, ja?.
Net zo'n camping, met een 'herkenningspunt'.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Hebben ze de klassen nog in kleurtjes onderverdeeld, ja?.
Kleurtjesquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:04 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Het overkoepelende gebouw van bijna 2 kilometer ("de campus") en daar binnen heb je cluster gebouwen met elk een eigen kleur/vormgeving jabest een mooi gebouw eigenlijk. Beveiliging moet je alleen goed mee om kunnen gaan
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:46 schreef phpmystyle het volgende:
Zoals de TT al doet vermoeden ja. Ts ging vandaag naar school voor een intake gesprek (soort onderwijs en niveau is nu niet relevant) maar voor je zo'n BIG SCOOL binnen komt moet je je auto (ik was met m'n pa) ergens zien te lozen, dus zoeke zoeke zoeke, en gevonden na een hoop inspanning. Maargoed dan zie je zo'n poortje staan waar je zo'n pasje voor nodig bent, die heb je natuurlijk niet als op je intake gaat. Dus er kwam zo'n leraar aan en toen maar even heel liefjes gevraagd als we hem mochten lenen, en het mocht. Dus toen een kwartier zitten wachten voor die knakker er aan kwam met wie ik een intake gesprek had, gesprek voorliep voorspoedig, en ts is aangenomen voor de opleiding. Dus toen moesten we het enorme pand weer zien te verlaten, maar dat ga zo makkelijk nog niet, nee nee nee, je moet eerst een kaartje bij de receptie vragen voor dat kanker poortje. Afin we hadden dat kaartje gekregen, en dan moet je nog de uitgang zien te vinden, dus maar iemand gevraagt van de security (blijkbaar is dat nodig op die school) . Dus die uit de kluiten gegroeide hummel wees ons de uitgang, maar wel mooi de verkeerde, waardoor we de hele tijd moesten wachten voordat er iemand aankwam.
Klacht Incapabel personeel.
Klacht 2 onduidelijk bordjes.
Dagboek phpmystyle 16 juni 2009.
Als je de volgende keer punten gebruikt, slaag je mischien wel voor het vmbo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:35 schreef Mistahlilg het volgende:
[..]
![]()
TS probeert intelligent over te komen
TS heeft nog geen rijbewijs
TS is aangenomen voor de kappersopleiding
De ogen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:10 schreef Biels het volgende:
De OP nog een keer gelezen. Schrijfstijl blijft pijn doen aan de ogen.
Of mijn, fok is multiple choice.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel natuurlijk het ogen?
Helaas, de ogen is gewoon correct.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of mijn, fok is multiple choice.
Over priecies in jaar ga ik niveau 4 doen. Mits goede cijfers, motivatie, en als ik de opleiding met goed gevolg heb afgesloten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:30 schreef Mozy het volgende:
Grote school.
Beveiliging.
TS gaat administratief medewerker doen.
Maar je hebt de intake gehaalt
En dat is belangrijk.
Ik heb hier geen woorden meer voorquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of mijn, fok is multiple choice.
Succes ermeequote:Op donderdag 18 juni 2009 17:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Over priecies in jaar ga ik niveau 4 doen. Mits goede cijfers, motivatie, en als ik de opleiding met goed gevolg heb afgesloten.
Dat eerste was 1 grapje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb hier geen woorden meer voor
[..]
Succes ermee![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |