Topicfaal.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:19 schreef koningdavid het volgende:
Eventuele oplossing: Meer christelijke muziek draaien.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:19 schreef koningdavid het volgende:
Waarom schijft niemand nog goede teksten? Zo'n 99,4% van de hedendaagse popmuziek kent ronduit slechte teksten. 13 in een dozijn liefdesliedjesrotzooi of immorele onzin wat nergens over gaat maar zo lekker provocerend klinkt. En daar wil ik het met jullie over hebben vanavond...
Neem dit nummer:
Vette beat enzo... maar die teksten zijn falend. Beetje opscheppen dat je hebberig bent en niet op een normale manier aan geld kan komen.![]()
En dit wordt dan gepusht door een platenmaatschappij en op populaire muziekzenders gedraaid. Aan de ene kant willen we dat de jeugd zich goed gedraagt, maar daarnaast wordt dit soort troep gepromoot in het publieke domein alsof het normaal is.
Klacht: Slechte teksten bij muziek hebben een slechte invloed op onze jeugd.
Doe ik ook. Maar het gaat ook om onze jeugd en waar zij naar luisteren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:20 schreef sinadO het volgende:
Definitieve oplossing; betere muziek gaan luisteren.
Doe's vertellen dan, waarnaar jij zoal luistert?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar het gaat ook om onze jeugd en waar zij naar luisteren.
Zie mijn fobo voor een beperkte selectie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:23 schreef sinadO het volgende:
[..]
Doe's vertellen dan, waarnaar jij zoal luistert?
Dan nog beter de shit die jij beschrijft. Daar zit minder onzin en geen sublimale verborgen boodschap in.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:19 schreef koningdavid het volgende:
VMBO ALERT!!!!!1111EINZ!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:23 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso, mensen die naar de tekst van muziek luisteren![]()
90%* is toch onverstaanbaar Engels.Bij benadering
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:20 schreef sinadO het volgende:
Definitieve oplossing; betere muziek gaan luisteren.
VMBO, omdat ik Engels kut vind? Ik doe niet eens moeite om het te begrijpenquote:
Goed bezig.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:23 schreef Ritmo het volgende:
Haha dit meen je niet. Dit nummer hoorde ik gisteren ook en ik dacht precies hetzelfde TS.Op dat Christelijke muziek na
Zeer grote complimenten voor The Spirit That Guides us... maar het overgrote deel van de rest:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zie mijn fobo voor een beperkte selectie.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:23 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso, mensen die naar de tekst van muziek luisteren![]()
90%* is toch onverstaanbaar Engels.
* Bij benadering
Dus: VMBO!!!111!!!@EINZ!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef Rosbief het volgende:
[..]
VMBO, omdat ik Engels kut vind? Ik doe niet eens moeite om het te begrijpen![]()
Is sowieso wel vaker bij Nederlandse hiphop. Zit veel goeds bij (Opgezwolle, Typhoon, Djiggy Dje, Diggy Dex) maar ook muziek die qua beat wel goed in elkaar zit maar verneukt wordt door de tekst.quote:
Yeah rightquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef Rosbief het volgende:
[..]
VMBO, omdat ik Engels kut vind? Ik doe niet eens moeite om het te begrijpen![]()
Je hebt helemaal gelijk, goede smaak ook wat Nederlandse hiphop betreft.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Is sowieso wel vaker bij Nederlandse hiphop. Zit veel goeds bij (Opgezwolle, Typhoon, Djiggy Dje, Diggy Dex) maar ook muziek die qua beat wel goed in elkaar zit maar verneukt wordt door de tekst.
En aangezien de muziek voor 90% uit samples bestaat, waardoor de tekst vrijwel het enige originele is aan het nummer, is Nederlandse hiphop dus gewoon kut.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Is sowieso wel vaker bij Nederlandse hiphop. Zit veel goeds bij (Opgezwolle, Typhoon, Djiggy Dje, Diggy Dex) maar ook muziek die qua beat wel goed in elkaar zit maar verneukt wordt door de tekst.
Ja want van jou moet het Engels zijn, want alles wat Engelstalig is hoort hip te wezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:29 schreef sinadO het volgende:
[..]
En aangezien de muziek voor 90% uit samples bestaat, waardoor de tekst vrijwel het enige originele is aan het nummer, is Nederlandse hiphop dus gewoon kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |