Ja, dat geloofde ik eerst ook niet, maar het werkt echt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:48 schreef leolinedance het volgende:
Beetje ejaculaatsel op de lenzen smeren.
quote:Lenzenvloeistof op
Ja wat denken jullie nou, dat ik aan het liegen ben?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:50 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ja, dat geloofde ik eerst ook niet, maar het werkt echt.
Dan gaan we dat maar uitproberen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja wat denken jullie nou, dat ik aan het liegen ben?
Denk eraan dat je zowel L als R vult.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:54 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan gaan we dat maar uitproberen.
Waarom geen water?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:55 schreef Leanne het volgende:
GEEN WATER
echt niet doen!
gebruik wat spuug of slaap met je lenzen in
Zitten bactieren in die slecht zijn voor je ogen of zo. Of ze drogen je lenzen uit, geen idee.quote:
ik heb dat weleens geprobeerd bij gebrek aan, en het brandde zowat mijn ogen uit mijn kop toen ik ze de volgende dag weer indeedquote:
Daarom mijn vraag, in mijn geval zat 't een kwartiertje ofzo niet echt lekker.. maar daarna och geen last meer..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zitten bactieren in die slecht zijn voor je ogen of zo. Of ze drogen je lenzen uit, geen idee.
Ik heb het wel eens gedaan - het eerste half uur zat het niet echt lekker, maar daarna geen problemen meer gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |