Niet teveel kritiek hebben alleen danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je kan je ook laten adviseren.Probeer het eens zou ik zeggen. Gewoon aan een verkoopster vragen of ze je wil helpen met het veranderen van je kledingstijl.
Makeovermeetingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
[..]
Omdat je jezelf, in mijn ogen, op die manier met je kleding al wegcijfert. Je zegt: "Ik ben het niet waard om me goed te kleden, om geld uit te geven aan mijn uiterlijk en voorkomen." Dat vind ik zonde.
ik wel...moet wel een heel uitgebreide PM zijn want het duurt zo langquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jullie wachten allemaal op een PM van lub_ya?
Lol, disturbing...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij aan de ene kant van een glazen plaat fappen, ik aan de andere kant..
hmmm, nu is het plots minder geil...
Nog eentje die wil neuken. Gaat weer rap.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:23 schreef mrbox het volgende:
blegh ik zit ff in zo'n "ik wil klef doen en knuffelen" buiGroot minpunt van het singles zijn toch wel
Waarom alleen effen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Tsja, erhm, makkelijk? geen verstand van kleren en daarom een hekel aan shoppen?
[..]
effen natuurlijk
Trutquote:
Lol..............hallo zo blijf ik bezig...........ben nu echt moequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wel...moet wel een heel uitgebreide PM zijn want het duurt zo lang
dan moet ik je teleurstellen.. dat doet ze alleen nog maar met mijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wel...moet wel een heel uitgebreide PM zijn want het duurt zo lang
je hebt mij er ook al 2 beloofd!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Lol..............hallo zo blijf ik bezig...........ben nu echt moe
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef kingmob het volgende:
[..]
Niet teveel kritiek hebben alleen dan. Ik heb pas op die manier ruzie met de verkoopster gekregen
Daar zijn vrouwen voor. Vriendin van me heeft het voor elkaar gekregen bij mijn broertje. Het resultaat mag er zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Makeovermeeting
Nah, serieus, ik ben helemaal geen shopper, als d'r een broek stuk is koop ik een nieuwe, evenals t-shirts/polo's enz.
Ik ben zo mode/kleding bewust als een versnipperde piano
Gewoon een keer gaan shoppen met een vrouw dat is best wel leuk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Makeovermeeting
Nah, serieus, ik ben helemaal geen shopper, als d'r een broek stuk is koop ik een nieuwe, evenals t-shirts/polo's enz.
Ik ben zo mode/kleding bewust als een versnipperde piano
Ik kleed altijd vriendinnen van mequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een keer gaan shoppen met een vrouw dat is best wel leuk.En haar je kleding laten uitzoeken.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een keer gaan shoppen met een vrouw dat is best wel leuk.En haar je kleding laten uitzoeken.
1 probleem, heb geen vrouw eejquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]Vrouwen...
[..]
Daar zijn vrouwen voor. Vriendin van me heeft het voor elkaar gekregen bij mijn broertje. Het resultaat mag er zijn.
Je moet ze UITkleden sukkelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kleed altijd vriendinnen van mehehe
dan zijn we met 5!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Lub_ya het volgende:
En als we toch zo bezig zijn, kwartetje etc
mag mrbox meedoen, krijgtie extra knuffel van moi
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een twat is allerminst een trut..
Hoi Pienquote:
Ja soms zijn vrouwen nog ergens goed voor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]Vrouwen...
[..]
Daar zijn vrouwen voor. Vriendin van me heeft het voor elkaar gekregen bij mijn broertje. Het resultaat mag er zijn.
I know, typ jij eens voor mequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je hebt mij er ook al 2 beloofd!![]()
we maken er meteen een orgie vanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Lub_ya het volgende:
jah heey... ik ga niet de vriendinnen van mn vrienden uitkleden..quote:
Coolquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kleed altijd vriendinnen van mehehe
Hier zitten vast wel vrijwilligsters.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu niet meer
Ik ben altijd geil, dat zouden jullie zo onderhand wel moeten wetenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:30 schreef Lub_ya het volgende:
Hoi Pien
klein (geil) vrouwtje
of ben je niet geil?
Knuffels van Lub_yaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Lub_ya het volgende:
Ja, niet voor hun ogen, dat hebben ze allemaal toch al gezienquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jah heey... ik ga niet de vriendinnen van mn vrienden uitkleden..dan.. zou ik weinig vrienden overhouden!
Ik zou d'r nog gek genoeg voor zijn ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cool![]()
[..]
Hier zitten vast wel vrijwilligsters.
Jij zou alleen mij nemenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Lub_ya het volgende:
Als ik niet mee mag doen. Ga ik wel fappenquote:
Wanneer kwam je terug? ik moet nog eens in A'veen zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben altijd geil, dat zouden jullie zo onderhand wel moeten weten
Begin eens met een verkoopster dan.quote:
aaaaahhh wat liefquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Knuffels van Lub_yawie wil dat nu niet
Jah, maar als ze niet thuis komen 's nachts en mijn vrienden de volgende dag mijn "ik heb geil geneukt" gezicht zien, weten ze wel hoe laat het isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:31 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, niet voor hun ogen, dat hebben ze allemaal toch al gezien
bahquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben altijd geil, dat zouden jullie zo onderhand wel moeten weten
Ja, zwart lijkt me wel wat, erg makkelijk ook als al je kleding zwart(ig) is, kan allemaal bij elkaar in de wasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Begin eens met een verkoopster dan.Heb je ook geen idee van wat voor stijl je wel leuk lijkt?
Iedereen hier maar knokken voor lub_ya.. en ze kiest mijquote:
Tuurlijk gewoon doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:31 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ik zou d'r nog gek genoeg voor zijn ook
rond de 24stequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wanneer kwam je terug? ik moet nog eens in A'veen zijn
Ja, die blik valt idd niet te voorkomenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, maar als ze niet thuis komen 's nachts en mijn vrienden de volgende dag mijn "ik heb geil geneukt" gezicht zien, weten ze wel hoe laat het is
Geen zwart op zwart dragen. Veel onopvallender kan bijna niet!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:32 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ja, zwart lijkt me wel wat, erg makkelijk ook als al je kleding zwart(ig) is, kan allemaal bij elkaar in de was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |