lol, ik heb alleen maar zwarte spijkerbroeken en zwarte t-shirtsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:48 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik heb verstand van kleding zoals een een konijn verstand heeft van schrijven. Ik ga maar wat op mn gevoel af maar kennelijk zie ik er altijd uit als een gast van 40 met een volvo.
laten we het omdraaien...waarom zou mijn tofheid in jouw bed moeten belanden?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Jullie drie zijn allemaal heel tof .. maar niet tof genoeg, want ik zie geen van drieen in mijn bed hier
oohhh je groete wel terugquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dag mevrouw die nog steeds geen PM gestuurd heeft
Ohjah, dat is logisch.. dat ik geen zin heb om nu nog 3 uur te gaan rijden als ik morgen weer om 6 op moetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als dat je tegenhoudt van een goede portie heftige dampende seks.. dan zegt dat meer over jou dan over mij.
ja, dat is erquote:
Professoren?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
.. en die smoesjes van jou altijd
[..]
Ik wil geen jongentjes, ik wil mannen!!
Waarom?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:12 schreef erikje14 het volgende:
[..]
lol, ik heb alleen maar zwarte spijkerbroeken en zwarte t-shirts
Te vinden in het diepvriesvakquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Frigide, is dat niet ook een soort fruit?
even? Of met opdruk?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:12 schreef erikje14 het volgende:
[..]
lol, ik heb alleen maar zwarte spijkerbroeken en zwarte t-shirts
Omdat het kan.quote:
waarom niet?quote:
Omdat op het moment jij de mijn bed weer uitstapt jouw tofheid met zoveel is gestegenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:12 schreef ArTiC het volgende:
laten we het omdraaien...waarom zou mijn tofheid in jouw bed moeten belanden?
quote:
Omdat je jezelf, in mijn ogen, op die manier met je kleding al wegcijfert. Je zegt: "Ik ben het niet waard om me goed te kleden, om geld uit te geven aan mijn uiterlijk en voorkomen." Dat vind ik zonde.quote:
dat is geen reden om überhaupt in je bed te stappenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat op het moment jij de mijn bed weer uitstapt jouw tofheid met zoveel is gestegen
dat zeg ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ohjah, dat is logisch.. dat ik geen zin heb om nu nog 3 uur te gaan rijden als ik morgen weer om 6 op moet
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
[..]
Omdat je jezelf, in mijn ogen, op die manier met je kleding al wegcijfert. Je zegt: "Ik ben het niet waard om me goed te kleden, om geld uit te geven aan mijn uiterlijk en voorkomen." Dat vind ik zonde.
ik had geen serieus antwoord verwacht...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
[..]
Omdat je jezelf, in mijn ogen, op die manier met je kleding al wegcijfert. Je zegt: "Ik ben het niet waard om me goed te kleden, om geld uit te geven aan mijn uiterlijk en voorkomen." Dat vind ik zonde.
Hahahaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ik was druk bezig
Jaja, dat zeg je nu![]()
twat?quote:
Je mag wel meedoenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kut, hij is me weer voor hoor.. Get Lost getl0st!
Tsja, erhm, makkelijk? geen verstand van kleren en daarom een hekel aan shoppen?quote:
effen natuurlijkquote:
Je hebt een punt inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
[..]
Hahahahaha lolquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kut, hij is me weer voor hoor.. Get Lost getl0st!
nee hoor. van anderenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jullie wachten allemaal op een PM van lub_ya?
What tha fuckquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jullie wachten allemaal op een PM van lub_ya?
Hoe zou dat toch komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Hey, het was een complimentquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen immer geile donder!
kwartetje doen?quote:
Je kan je ook laten adviseren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Tsja, erhm, makkelijk? geen verstand van kleren en daarom een hekel aan shoppen?
[..]
effen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |