Dat is pijnlijk, al doe je dan vast geen 4 jaar duren opleiding?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
phoe ik zit er nu continu van half 11 tot 3-4 uur s'middags.. minimaal...
inclusief vrijdag middag... wtf he!
school
Jawel.. maar de eerste 2 jaar niet op Saxion... Nu wel Saxion, kutschoolquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is pijnlijk, al doe je dan vast geen 4 jaar duren opleiding?
Alles beter dan het ROCquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jawel.. maar de eerste 2 jaar niet op Saxion... Nu wel Saxion, kutschool
daar heb ik nooit last van gehadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Pas op voor de voetbaltafels.
En de tosties in het Grand Cafe.
Voetbaltafel staat voor MIM.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar heb ik nooit last van gehad
wel van het kaarten in het cafe.
cafe is bij schierbeekquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Voetbaltafel staat voor MIM.
Jij zit in die hoek bij het cafe? Wolvecamp? Of is dat Schierbeek?
dat kloptquote:
Goed plan, ben ook vertrokken morgen vrij dus nu maar is even wat sociale contacten opdoenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow dat weet ik niet, vanaf toen ben ik niet meer zo heel veel naar school geweestquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sinds je daar niet meer mag roken is het volgens mij ook niet meer zo druk in het cafe he?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Goed plan, ben ook vertrokken morgen vrij dus nu maar is even wat sociale contacten opdoen.
zoep zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ik ook niet hoor. Af en toe een beetje surveilleren op school, verder niet. Die keren was het er niet zo druk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow dat weet ik niet, vanaf toen ben ik niet meer zo heel veel naar school geweest
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Goed plan, ben ook vertrokken morgen vrij dus nu maar is even wat sociale contacten opdoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
henig anquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |