Kijken op bijvoorbeeld megavideo \ ninjavideo enz ofzo denk ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:44 schreef Blawh het volgende:
Series streamen?
Of klink ik nu heel dom?Ben niet zo'n wizkid.
Ok, ik ben niet al te snugger zie ik al.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kijken op bijvoorbeeld megavideo \ ninjavideo enz ofzo denk ik.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:53 schreef Robinhoo het volgende:
Omdat jullie allemaal foto's hebben gepost, zal ik dat ook maar doen met me nieuwe jas
voor Sammz zet ik hem in een spoiler, zodat zij hem niet hoeft te zien.
wat kiek ie helligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Samzz heeft me boos gemaakt.quote:
dat dusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kijken op bijvoorbeeld megavideo \ ninjavideo enz ofzo denk ik.
En de oplossing voor op schoolquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat dus
Best handig, hoef je niet te downloaden... Ik ben niet zo handig met torrents e.d.
School? Wat is dat?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En de oplossing voor op school, perfect een serie van 40 minuten kijken in een uur dat je toch niets doet
.
dat zouden ze verplicht moeten stellenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zo'n gebouw waar ze kinderen opvangen die normaal zouden ontsporen.
Is dat niet dan?, dacht niet dat ik daar 100% vrijwillig naar toe ging toen ik 16 wasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zouden ze verplicht moeten stellen
Ik vond school altijd wel leuk eigenlijk, alleen huiswerk deed ik niet aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Is dat niet dan?, dacht niet dat ik daar 100% vrijwillig naar toe ging toen ik 16 was.
mijn volgende keer wordt 30 juniquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:04 schreef Blawh het volgende:
In 'mijn tijd' was dat nog zo'n 2 a 3 halve dagen in de week (HBO). Maar het 1 en ander is veranderd heb ik al gehoord.
Wilt ze niequote:
phoe ik zit er nu continu van half 11 tot 3-4 uur s'middags.. minimaal...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:04 schreef Blawh het volgende:
In 'mijn tijd' was dat nog zo'n 2 a 3 halve dagen in de week (HBO). Maar het 1 en ander is veranderd heb ik al gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |