Samzz dan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt... Mijn naam heeft maar 2 Z's.

Ik wel... Ik heb een hekel aan de lucht, het egoisme dat VAAK met roken gepaard gaat, ik word er benauwd van en je gaat er per definitie zelf ook van stinken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:01 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wilde vroeger ook nooit een vriendin die rookte, dat vond ik stinken en zoenen met haar zou dan raal zijn etc...
3x raden wat ik nu heb (en ik heb er totaal geen problemen mee)

Ja ik word gehaat door iemand op internet omdat ik rookquote:

Daar gaan je kleren toch niet van stinkenquote:

ik heb nog niet van iemand (hier thuis) gehoord dat ik naar rook ruik/stink... en ik ruik zelf die lucht niet eens meer, egoïsme is er in haar geval niet...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel... Ik heb een hekel aan de lucht, het egoisme dat VAAK met roken gepaard gaat, ik word er benauwd van en je gaat er per definitie zelf ook van stinken.
dus je doet ook al drugs R.??quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:04 schreef Robinhoo het volgende:
Alchohol is harddrugs, Samzz ik kom niet bij je in de buurt

Dat lukt je ook niet, maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:04 schreef Robinhoo het volgende:
Alchohol is harddrugs, Samzz ik kom niet bij je in de buurt

Jij weet heul niet hoe lekker ik benquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lukt je ook niet, maak je geen zorgen

Jij denkt echt dat ik een oppervlakkige doos ben hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jij weet heul niet hoe lekker ik ben

oohquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alcohol is harddrugs zeg je net, dus zit jij aan de drugs

Ik denk dat jij het leven serieus neemtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik een oppervlakkige doos ben he

Je had het anders ook over ongezond, egoïsme dat gepaard gaat met roken, etc.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar gaan je kleren toch niet van stinken

quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
fijn ff met jullie gekletst te hebben, nu ben ik weg

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |