Ik woon in een heel leuk jaren 30 appartementencomplex, maar helaas is een kenmerk van jaren 30 huizen dat ze nogal gehorig zijn. Nou geeft dat niet, heel soms hoor ik mn bovenbuurman meezingen met Alicia Keys of Madonna, en soms hoor ik m zijn meubels herschikken om 11 uur savonds (daar ben ik wat minder blij meer, maar ach). Nou heb ik helaas ook een schuin-rechtsboven-buurfamilie, waar ik HELEMAAL niet blij mee ben. En zij ook niet met elkaar volgens mij. Ik hoor namelijk regelmatig de kinderen (2 jonge meisjes.. geloof ik) schreeuwen, vervolgens een hoop gebonk op de gang boven (geren van die kinderen), het slaan van deuren (kinderen die zich op kamers verstoppen), en vervolgens de papa die er schreeuwend achteraan loopt. Daarna voornamelijk heel veel gebonk en gekrijs te horen, en uiteindelijk gaat het allemaal weer over.
Maargoed, waar het mij allemaal om gaat: zijn er meer mensen die zo mee kunnen genieten met het leven van buurfamilies/mannen/vrouwen? Nog spannende dingen meegemaakt? (aangezien ik dit aardig op mishandeling vind lijken.. en het is gewoon irritant)
O, ik hoor nu de moeder ook mopperen. Tis geen Nederlands, dus weet niet wat ze zegt..
kuszels