Als je honger hebt, is opeens alles lekkerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:02 schreef Spougle het volgende:
Ben ik de enige die dit er niet lekker uit vind zien?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:02 schreef Spougle het volgende:
Ben ik de enige die dit er niet lekker uit vind zien?
Nee.quote:
Worst en pannekoek ookquote:
Tja, je hebt ook spekpannenkoek dus zo raar is het niet.quote:
Worst en spek is iets heel andersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:09 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Tja, je hebt ook spekpannenkoek dus zo raar is het niet.
Wat is dat voor etenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:10 schreef Adelante het volgende:
Ze maakt wel meer "aparte" dingen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wijst de andere kant op.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:10 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg culinair wonder, als je goed kijkt zie je iets van bakmeel ofzo in die pan. Hoe wil het anders "rijzen"?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ziet er trouwens fucking ranzig uit. Liggen die worsten nou gewoon in puur boter ofzo?
Een man die een vrouw iets uitlegt over koken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg culinair wonder, als je goed kijkt zie je iets van bakmeel ofzo in die pan. Hoe wil het anders "rijzen"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blaze with the fire that is never extinguished
Die 2 dingen wisten we allang tochquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Een man die een vrouw iets uitlegt over koken?
Smart_ass is een pot en de_boswachter is homooooo?
Anders snap ik het niet meer hoor
Dit hoort gewoon niet.
Sausage.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:14 schreef de_boswachter het volgende:
TS heeft zin in een Big Saucage Pizza
Volgens mij heb jij zelf nog nooit je eigen maaltijd klaargemaakt... bladerdeeg...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:22 schreef Palomar het volgende:
Volgens mij is die bodem gewoon bladerdeeg oid. Dan heb je een soort saucijzenbroodje, maar dan in een pan
Zeg je dit nou alleen maar om me te corrigeren, of weet je daadwerkelijk wat ik bedoel ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sausage.
Overigens lijkt de 1e foto in de OP op een bedje van gebakken schimmel ofzo.
Tuurlijk weet ik wat je bedoelt, die shit is klassiekquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg je dit nou alleen maar om me te corrigeren, of weet je daadwerkelijk wat ik bedoel ?
Indien optie 2, kenners onder mekaar
Ik heb ook nog steeds honger!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:03 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Als je honger hebt, is opeens alles lekker![]()
lijkt wel een beetje op bladerdeeg... (maak overigens dagelijks mijn eigen maaltijd klaar dus maak je niet drukquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:30 schreef McGilles het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij zelf nog nooit je eigen maaltijd klaargemaakt... bladerdeeg...
Eindelijk een liefhebber. Dacht al dat ik de enige was hierquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik wat je bedoelt, die shit is klassiek.
Het ziet er wel zo uit ja en die plaatjes van de Stegosaurus en Zuid Amerika lijken op bubble and squeak. Engelse website toevallig?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:32 schreef maartenducrot het volgende:
Toad in the hole is dit toch?
Kut. Waarom weet ik waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:14 schreef de_boswachter het volgende:
TS heeft zin in een Big Saucage Pizza
Waarom verpest je mijn topic met ranzige foto's ?quote:
Ik red je topic van uitsterven door users uit te lokken tot het maken van postsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:59 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Waarom verpest je mijn topic met ranzige foto's ?
Volgens mij bereik je dat door andere foto's te postenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:03 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
[..]
Ik red je topic van uitsterven door users uit te lokken tot het maken van posts
Da's heul geen Stegosaurus, da's een schildpadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:10 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Van sommige dingen op die site zou je niet eens vet worden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |