Ik ben het iig met sunshine eend, eh eens.
quote:
op 01-07-2000 om 02:05 PM schreef Casey het volgende:
JUIST. Ook ik ben van mening dat mensen die zich na 27 okt 1999 geregistreerd hebben geen recht van spreken hebben. Verdorie!
Sorrie Ruler, ik kon het niet latenGroetjes, Casey
Dit is ongelofelijk !!!!!!
;(
Dit is de 1984 -big brother hiz or herself.!
"we're all equal,but some animals are more equal"-ook wel !!!
Casey (nut-casey ??) is at it again !!!!

Ik gun iedereen zijn plezier. Als je het leuk vindt om te chatten of zomaar wat onzin uit te kramen, van mij mag je.
Maar moet het perse hier?
Nee, ik ben niet sinds oktober geregistreerd.
Ik heb zitten lezen vanaf die tijd. En er was veel te lezen. Leuke, scherpe commentaren. Verslagen voor diegenen die niet alles op TV konden zien (zoals ik). Uitgebreide discussies.
En nu?
................
En voor al die terpetijnpissers die alleen serieus willen praten...."lachen is gezond" probeer het eens!
Planner, ik geloof dat je het forum 'van toen' ook een beetje idealiseerd. Toen stonden er toch ook een hoop gaat-nergens-over-topics in en wat te denken van de Willem-toestanden? Je kan toch zelf een topic openen als je het ergens over wilt hebben. De Rehab-mensen posten toch alleen maar in hun topic, dus daar kan je langs gaan (zoals ik dat ook voorheen bij sommige topics deed).
Groet, San (die graag wil dat het forum blijft bestaan)
quote:
op 01-09-2000 om 12:32 AM schreef rosebud51 het volgende:
Casey, ik ben echt boos ! Waar haal je het vandaan ??
Ik daag je uit je te verdedigen asl een man ??/vrouw??
Like a bloody person !!!In welk topic of forum dan ook !!!!
Waarom dacht je dat ik afsloot met "Sorrie Ruler"?
Dikker kan ik het er echt niet opsmeren hoor!
* Casey ligt in een deuk omdat zijn grapje niet begrepen is.
Ik ben echt niet zo'n kwaaie hoor!
Groetjes, Casey
Bij teruglezing kan ik inderdaad niet anders constateren dat ik nogal aan het overreacten was.Ik snap je lol,heb hevig gebloost,en lach er nu zelf ook om. Tof,dat je reageerde,want als dat niet gebeurd was,had ik echt over mijn nek gegaan...
Ik zal C.Tensen desnoods langssturen, al lijkt me dat ,gezien je reactie niet echt nodig
. Zal voortaan tot 10 tellen en daarna nog eens lezen, voor ik reageer

[/quote
* rosebud51 is opgelucht.
Hoi,BadGirl,
Ik zou er aan toe willen voegen : ....
&zo hoort het ook !! ;D
Sig weer van toepassing !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |