abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_242205
De door o.a. Doordevil aangezwengelde discussie over het huidige "niveau" van het BB forum verdient volgens mij wel een aparte topic. Zeker nu ik net lees dat Oliebol geen verslagen meer wil maken!

Ik, en velen met mij, hebben de afgelopen weken genoten van de discussies op het forum. Maar wel op het forum "Serieus & Actueel"!

Het andere forum BB "flauwekul & gezeur"(of heette het anders?) heb ik 1 keer bezocht en dat was meer dan genoeg.
Als ik nu die Rehab-ongein lees of een topic zoals "Is Sabine nu echt verliefd?" lijkt het wel of ik me permanent op het verkeerde forum bevind.

Ik pleit dan ook voor het opdelen van het BB afkick forum in een deel "Rehab kliniek" en een deel "Serieus & Actueel". Desnoods ten koste van het forum GVJL, want daar zijn we volgende week al over uitgepraat.

Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

* Planner plant een plan(ne)tje*

pi_242206
quote:
op 01-07-2000 om 12:56 PM schreef Planner het volgende:

Ik, en velen met mij, hebben de afgelopen weken genoten van de discussies op het forum. Maar wel op het forum "Serieus & Actueel"!

Helemaal met je eens, Planner.
Zou zeggen open een topic.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  vrijdag 7 januari 2000 @ 13:07:00 #3
2004 sunshine
Still shining!
pi_242207
* sunshine is het helemaal met Planner eens.
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  vrijdag 7 januari 2000 @ 13:10:00 #4
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_242208
Leuk voorstel, maar als je een beetje hebt gevolgd wat Danny wil, dan zul je ook begrijpen dat dit soort voorstellen genegeerd worden.
(heb zelf al een paar keer aangekaart of bepaalde topic's niet naar het chatforum konden, maar neen, toen werden wel de topic's die over BB gingen verplaatst naar "GvjL en feedback", maar Rehad bleef staan .

1 dag erna, toen er nieuws was over een BB bewoner, heb ik die topic ook maar direct in feedback geplaatst, aangezien Danny dat al eerder, zonder reden had gedaan.

Hierop kreeg ik welgeteld 1 reactie, van Danny, en vervolgens verwijdert hij die topic zonder opgaaf van reden.

Quote binnengekomen e mail:

Hoi!

Danny heeft net gereageerd op je bericht - Ruud 6 januarie in rtl live te gast - in het Feedback forum van FOK!forum.

Deze topic kun je terugvinden op http://209.163.248.153/cgi-bin/Ultimate.cgi

--------------

aangezien ik nu niet meer weet waar wel of niet gereageert mag worden, er totaal geen duidelijkheid meer is, reageer ik in elke willekeurige topic waar iets staat waar ik me enigzins in kan vinden.

Mjn mening was en blijft, BB=BB
en alle dingen die daar niets mee te maken hebben horen elders.

Danny mening was:BB is afgelopen, en we sluiten BB binnenkort, dus alles moet in JgJl.....

vrijdag 7 januari 2000 @ 13:18:00 #5
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_242209
Hoi Quenda. Ik ben blij dat er zulke kritische bezoekers zijn als jij, daar kan Fok alleen maar beter van worden, maarreh...

Ben je niet een beetje te hard tegen Danny? Hij doet toch ook maar gewoon zijn best?

Dat met die link was waarschijnlijk een dom foutje. De url moet zijn :
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum1/HTML/000216.html

Haalt gelijk bij rechter.
  vrijdag 7 januari 2000 @ 13:25:00 #6
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_242210
lees ook:http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/003424.html
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/003437.html

Admin vrijdag 7 januari 2000 @ 13:28:00 #7
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_242211
De door Quenda in Feedback geplaatste topic heb ik naar het BB forum verhuist, met uitleg waarom en dat dat al in een aantal andere topics ook te lezen was geweest. Hij staat er niet meer in dus heeft een van de andere moderators/admins 'm waarschijnlijk gewist.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 7 januari 2000 @ 13:34:00 #8
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_242212
quote:
op 01-07-2000 om 01:18 PM schreef GHaven het volgende:
Hoi Quenda. Ik ben blij dat er zulke kritische bezoekers zijn als jij, daar kan Fok alleen maar beter van worden, maarreh...

Ben je niet een beetje te hard tegen Danny? Hij doet toch ook maar gewoon zijn best?

Dat met die link was waarschijnlijk een dom foutje. De url moet zijn :
i/s/Forum1/HTML/000216.html

Dat is geeeeeen foutje.
Aangezien Danny mijn eerder topic met een aankondiging over RTL live veplaatst had naar feedback, heb ik een nieuwe topic met een NIEUWE aankonding over Ruud 6 januarie in rtl live, OOK maar in het feedback forum gezet.
onderstaande url en het berichtje hierover STONDEN dan ook op die betreffende url, alleen heeft danny nu ipv verhuizing van een topic, gewoon gekozen voor verdwijning van een topic naar het hiernamaals

Deze topic kun je terugvinden op http://209.163.248.153/cgi-bin/Ultimate.cgi

dus niet

na een reactie van Danny, was de topic dus plots verdwenen

pi_242213
Planner (geen familie toch ?) ,

Ik ga hier toch op reageren omdat ik het een prima topic vind waarin posters die regelmatig een enigszins inhoudelijke bijdrage willen leveren over BB en alles daarom heen (zie VvP)deze plek ook daarvoor blijven houden op het Fok!forum. Ik denk trouwens dat het hier om een redelijk aantal posters gaat, en die zich de afgelopen dagen al in diverse topics hierover uitgelaten hebben.
Zou het niet een idee kunnen zijn om bijvoorbeeld de populaire Rehab topics te splitsen van het BB forum, bijv. ter vervanging van GvJ. Ik vind de Rehab een ontzettend goed uitgangspunt voor een blijvertje dat zich vrij spontaan heeft ontwikkeld. Zo zie je maar dat de beste initiatieven van de posters zelf komen en niet vanaf boven geinitieerd hoeven te worden. Gezien de grote hoeveelheid posts die de Rehab topics krijgen lijkt me dan een eigen plek hiervoor op het forum de beste oplossing voor de huidige verwarring op het BB forum.
En Danny, graag niet deze reactie verbannen naar Feedback want dit is direct gerelateerd aan het BB-forum.

"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)

pi_242214
quote:
op 01-07-2000 om 01:10 PM schreef Quenda het volgende:
Leuk voorstel, maar als je een beetje hebt gevolgd wat Danny wil, dan zul je ook begrijpen dat dit soort voorstellen genegeerd worden.
...........
Danny mening was:BB is afgelopen, en we sluiten BB binnenkort, dus alles moet in JgJl.....

BB is afgelopen, maar toch ook niet.
Voorlopig wordt het programma nog zoveel mogelijk "uitgemolken" door o.a. de donderdagavond uitzendingen.
En wat krijgen we daarna? In september in ieder geval deel II. Er is ook sprake van een, weliswaar kortdurende, celebrity BB?
Kortom: voorlopig nog genoeg om over te mailen.

Maar dan wel graag zoals het voor 30 december was.

Waarom zou mijn verzoek op voorhand genegeerd worden? Heeft het Fokforum zijn grote bekendheid niet te danken aan BB Serieus & Actueel?
Zoals het nu gaat ben ik bang dat een aantal goeie schrijvers gaan afhaken en alleen de "chatters" overblijven.
Gewoon een forum zoals er dertien in een dozijn kunnen. Tel uit je winst.

*Planner plant*

Admin vrijdag 7 januari 2000 @ 13:55:00 #11
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_242215

Quenda: Als ik een topic wil wissen ga ik er echt niet eerst een reaktie in zetten. Da's extra werk en iedereen weet natuurlijk dat ik ontzettend lui ben

Een apart rehab forum is wel een idee, maar ik weet niet in hoeverre de andere admins/mods het daarmee eens zijn. Bovendien kan dat natuurlijk weer klachten opleveren dat de "rehabbers" (nieuw woord voor de Van Dale ? ) in een verdomhoekie gegooid worden.
We houden het even in beraad nog denk ik. Alle rehab topics zijn volgens mij duidelijk herkenbaar (omdat er 'rehab' in de topic staat) dus echt onoverzichtelijk wordt 't er niet op. Toch ?

BTW: Heb gisteravond eindelijk die BB videoband 's bekeken. Ermm, weinig onthullend. Ik heb nauwelijks materiaal gezien dat ik niet al gezien had in de reguliere uitzendingen.. Heb je de video nog niet ? NIET KOPEN ! Het is prut !

pi_242216
'K vind het een beetje jammer dat hier gezeurd wordt over het "niveau" van het fokforum. Ik heb jullie registratie datums eens opgezocht en dat viel me een beetje tegen (m.u.v. Quenda en G-Haven). Sinds het begin van BB is dit forum steeds groter en groter geworden met meer en meer "posters". Dan is het toch logisch dat sommige (of een heleboel) topics zogoed als nergens overgaan. (als het aantal posts achter je naam maar stijgt!).

Toen ik voor het eerst hier kwam waren er zo'n 10 topics per dag zodat je in een half uurtje alle reacties kon lezen. Lekker makelijk en overzichtelijk. Dit forum werd hoe langer hoe populairder. En ook ik heb me zitten ergeren aan het "niveau" van sommige (lange) topics... maar dit gaat vanzelf over

Groeten Gert-Jan

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

vrijdag 7 januari 2000 @ 14:05:00 #13
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_242217
quote:
op 01-07-2000 om 01:58 PM schreef tHe RuLeR het volgende:
<KNIP>
Ik heb jullie registratie datums eens opgezocht en dat viel me een beetje tegen (m.u.v. Quenda en G-Haven). <KNIP>

JUIST. Ook ik ben van mening dat mensen die zich na 27 okt 1999 geregistreerd hebben geen recht van spreken hebben. Verdorie!

Sorrie Ruler, ik kon het niet laten

Groetjes, Casey

pi_242218
quote:
op 01-07-2000 om 01:55 PM schreef Danny het volgende:

Een apart rehab forum is wel een idee, maar ik weet niet in hoeverre de andere admins/mods het daarmee eens zijn. Bovendien kan dat natuurlijk weer klachten opleveren dat de "rehabbers" (nieuw woord voor de Van Dale ? ) in een verdomhoekie gegooid worden.
We houden het even in beraad nog denk ik. Alle rehab topics zijn volgens mij duidelijk herkenbaar (omdat er 'rehab' in de topic staat) dus echt onoverzichtelijk wordt 't er niet op. Toch ?

Ha Danny,
Wat betreft mijn vermeende verwarring heb je inderdaad gelijk, het nieuwe woord "rehab" staat duidelijk voor de betreffende topics vermeld.
Misschien dan twee andere argumenten :
1) de rehab wordt steeds minder BB gerelateerd.
2) de postings op de rehab topics gaan dermate snel dat de andere 'serieuze' topics heel hard naar onderaan de lijst zakken en daardoor ondergesneeuwd raken of totaal dreigen te verdwijnen.
3) Een 'verdomhoekje' zou ik een eigen plek voor de Rehab-kliniek op het forum zeker niet willen noemen. Integendeel een eigen plek is juist geweldig denk ik.
4) Dat het aantal postings dan verminderd in het BB-forum is dan verder gewoon een 'natuurlijk' proces ik denk niet dat we daar te krampachtig aan vast moeten houden. Bovendien is het slechts tijdelijk omdat er altijd nieuws over de BB hoofdpersonen te vermelden blijft, en er ook weer een BBII zal komen.
Kortom een pleidooi of jullie er inderdaad serieus na willen blijven denken (en uitvoeren ?)
"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)

pi_242219
quote:
op 01-07-2000 om 01:58 PM schreef tHe RuLeR het volgende:
Sinds het begin van BB is dit forum steeds groter en groter geworden met meer en meer "posters". Dan is het toch logisch dat sommige (of een heleboel) topics zogoed als nergens overgaan. (als het aantal posts achter je naam maar stijgt!).

Hier ben ik stil van.

*Planner*

pi_242220
Nog even terugkomen op mijn berichtje (en hop, weer een xtra post ),

-Er zijn natuurlijk ook een heleboel "zinvolle topics" bijgekomen hoor!

- Moet zeggen dat sommige onzin topics wel heel leuk zijn om te lezen.

vrijdag 7 januari 2000 @ 14:44:00 #17
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_242221
Gelukkig heb ik daar nooit last van....

}

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_242222
BadGirl: Volgens mij zit jij nog in de ontkenningsfase!

Je moet maar eens contact opnemen met de stichting correlatie. Krijg je er vanzelf last van.

[Dit bericht is gewijzigd door tHe RuLeR (Datum 07 Januari 2000).]

pi_242223
quote:
op 01-07-2000 om 12:56 PM schreef Planner het volgende:
De door o.a. Doordevil aangezwengelde discussie over het huidige "niveau" van het BB forum verdient volgens mij wel een aparte topic. Zeker nu ik net lees dat Oliebol geen verslagen meer wil maken!

Even voor de duidelijkheid, ik blijf wel verslagen maken maar ik zal er gedoseerd mee omgaan, dus zal zeker minderen dat is een ding wat zeker is. Uiteindelijk moeten wij allemaal het forum in stand houden en ik ben bang dat mopperen niet altijd helpt. We zijn samen er verantwoordelijk voor of het wel of niet goed loopt, maar ook uiteraard de maker van deze site en ik hoop maar dat hij weet dat hij niet eens zonder de 2030 members kan. Ik mis het forum Serieus & Actueel ook en ben ook van mening dat het na het samenvoegen van de forums de reden is van ontevredenheid, ik ben het met planner eens dat er een nieuwe geopent kan worden. Verder blijf ik zo nu en dan een bijdrage leveren want ik weet gewoon dat ik velen er een plezier mee doe omdat om welke reden dan ook ze niet kunnen kijken. Maar het gevoel het bijna altijd alleen te doen is wel af en toe sterk aanwezig. De donderdagavonduitzendingen (pff wat een woord zou goed zijn voor scrabble), zijn daar een voorbeeld van. Verder meng ik me niet in deze discussie ik denk dat dat het verstandigste is, ik wil geen topic zoals DD heeft, ik mag er niet aan denken zeg. Maar dit wilde ik toch wel even kwijt voordat er misverstanden komen.

------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  † In Memoriam † vrijdag 7 januari 2000 @ 16:45:00 #20
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_242224
Ik ben het er eigelijk ook wel mee eens een apart Rehab forum te maken.
Ik zal dat ook het leukste van alle forums vinden want ik heb verschrikkelijk veel lol al die onzin te lezen.
Wat ik er ook leuk aan vindt dat mensen meer van zichzelf laten zien daar en je meer een beeld van ze krijgt.

Het grote voordeel is dat je apart voor BB nieuws naar serieus en aktueel moet en ondanks dat je maar 1 of 2 dagen in je profiel hebt toch redelijk kan bijhouden wat er gemeld is.

* otaku-san spreekt zich uit voor weer een scheiding .

=========
Chazak ve Ematz

The future is after you
  vrijdag 7 januari 2000 @ 16:56:00 #21
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_242225
Van Danny (Admin) - 07 Januari 2000 @ 13:28. (1305)

--------------------------------------------------------------------------------

De door Quenda in Feedback geplaatste topic heb ik naar het BB forum verhuist, met uitleg waarom en dat dat al in een aantal andere topics ook te lezen was geweest. Hij staat er niet meer in dus heeft een van de andere moderators/admins 'm waarschijnlijk gewist.
------------------

quote:
op 01-07-2000 om 01:55 PM schreef Danny het volgende:

Quenda: Als ik een topic wil wissen ga ik er echt niet eerst een reaktie in zetten. Da's extra werk en iedereen weet natuurlijk dat ik ontzettend lui ben

Grappig Danny, eerst probeer je een van de andere moderatoren de schuld in de schoenen te schuiven en daarna zeg he dat jij het hebt gedaan?
Maar nog steeds geen reden hiervoor????
Er stond niets dicriminerends in, de text was keurig netjes.......
WAT WAS ER DAN MIS MET DAT TOPIC??
(zelfs de plaats was goed, aangezien je zelf al een eerder topic naar feedback had verplaatst)

(mijn vermoeden is, da het je opeens weer in een vlaag van verstandsverbijstering een reactie hebt gegegeven (vandaar dat er dus een mailtje kwam met :danny heeft gereageert) en vervolgens dacht, oeps, kan dit wel, en het gehele topic hebt gewist,WEES EEN VENT en zeg gewoon waarom, maar loop toch niet te draaien en probeer niet de schuld bij anderen te leggen )

Dag...lieve Danny

Admin zaterdag 8 januari 2000 @ 11:03:00 #22
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_242226

1 - Je leest niet goed. Ik heb dat topic vanuit feedback naar het BB forum verplaatst en er een bericht in geplaatst waarom ik dat gedaan heb. Dat 'ie nu weg is ligt niet aan mij. Als ik hem namelijk had willen wissen had ik niet eerst de moeite genomen erop te reageren. Da's een beetje werk voor niks dan lijkt me

2 -
a) Ik heb al gezegd (in het 'stem' topic bv) dat alles dat met BB te maken heeft hier in het BB forum kan. Ga me nou niet vertellen dat je dat toevallig over het hoofd gezien heb he ? Foei

b) Ik heb al gezegd (in een ander topic) dat alles over BB dat in andere programma's voorkomt OOK hier in het BB forum moet omdat we al zowieso geen forums hebben voor die andere programma's (oa RTL Live) en dat die er ook nooit zullen komen (niet in DIT forum iig - iedereen kan dus opgelucht ademhalen )

3 - De reden dat die ene topic naar het feedback forum verhuist is is omdat, op de eerste post na, alles te maken had met feedback op de site. Leek mij duidelijk en had je zelf ook kunnen bedenken als je even de moeite had genomen erover na te denken en even tot 10 te tellen voor je uit je vel vloog natuurlijk. Maar goed, niet iedereen is zo kalm en rustig als ik
Neem het je verder ook niet kwalijk, al is het wel knap hoe lang je over 1 klein voorvalletje door kan gaan. Is het al een week geleden nu ? Of langer nog ? Zou 't helpen als ik Caroline Tensen langs stuur met een bloemetje ?

* Danny geeft Quenda een dikke knuf.

Maak je niet zo druk joh.. Alles komt wel weer goed.. Zullen we gewoon weer vriendjes zijn ??

zaterdag 8 januari 2000 @ 11:21:00 #23
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_242227
* Quenda vind het een tikje merkwaardig dat Danny pas reageert nu hij wederom een artikel in de krant (NRC) heeft staan.

Zou het niet beter zijn om de vragen en klachten van ALLE posters in het feedback Forum te gaan beantwoorden?

* Quenda knuffelt niet met vreemde mannen.

overigens staat er géén reden bij het verplaatsten van dat topic.

De redenen waarom er veel mensen met mij een week "doorzeuren" lijkt me voor de hand liggend, jij reageert selectief, en gaat niet in op de voorstellen van de members.

Zelfs Doordevil heeft al aangegeven dat je ook zijn wensen negeert (over het plaatsen van zijn eigen tekeningen)
Je leest kennelijk je mailbox niet, want er zijn, behalve deze vervelende Quenda®, meerdere mensen die op een antwoord zitten te wachten.

........en wie is Caroline tensen? Is dat Knorretjes echte naam?

------------------
Als je vrij wilt ademen , moet je ervoor zorgen dat er niemand op je nek zit

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 08 Januari 2000).]

zaterdag 8 januari 2000 @ 11:43:00 #24
2004 sunshine
Still shining!
pi_242228
Beste Danny en Quenda,

Kunnen jullie deze persoonlijke vete niet via e-mail of ICQ uitvechten?

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_242229
Danny en Quenda ik moet met bovenstaande poster het eens zijn, kunnen jullie niet mailen met elkaar?..Ik weet dat er frustraties zijn en ook bij mij maar het verziekt nog meer de sfeer en zeker van jou Danny, van jou had ik meer verwacht, zelf schreeuw je het hardst dat je niet persoonlijke dingen moet zetten op het forum en zie daar wat mijnheer zelf doet.

Denk ook aan andere fokmembers, jullie "vete" kan ook anders opgelost worden. Het wakkert alleen maar aan en jullie zijn mede verantwoordelijk voor de sfeer, denk dus ook even aan anderen. Grijp elkaar in de haren per mail of ICQ. Ik vindt het zo zinloos om dat op het forum te doen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 08 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')