Ik weet nog zo'n groot fiasco kilometerheffing.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik was eerst
Maar kom op...
Die hele OV ChipKaart is toch een het grootste IT fiasco in Nederlanden dan ook nog eens zo'n clip gaan maken
aaaaaaah wat lief!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoef je niet voor te schamen hoorIk ben ook blij dat ik jou weer zie
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Rauwe andijvie stamppot met spekjes
Andijvie moet je ook niet koken o.i.d.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mam, ben jij dat?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:
ja d8 ik ook, maar d8 zal maar niks zeggenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Scherp blijven Tijn, ze hebt gekookt en al afgewassen, wat zou er tussen in gebeuren?
Seks op de keukentafel!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Scherp blijven Tijn, ze hebt gekookt en al afgewassen, wat zou er tussen in gebeuren?
Daaromquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Andijvie moet je ook niet koken o.i.d.![]()
![]()
Dan is het net snot, hahaquote:
Ik doelde erop dat ik andijvie niet lekker vind.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hahahaa, scherp Venco daar ging bijna mijn koffiequote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat?Mijn ma heeft vanavond hetzelfde klaargemaakt.
waauw...quote:
Zo, das wel een erg brandende vraag he.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Denk je ook aan iets anders??????? Of is het altijd seks??????
Niet lekker dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat?Mijn ma heeft vanavond hetzelfde klaargemaakt.
Schroom je niet.quote:Op
dinsdag 16 juni 2009 19:50 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
ja d8 ik ook, maar d8 zal maar niks zeggen
quote:
Ik lul me nergens uit. Het is zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je lult je weer aardig uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |