bang dat ie dr afpakt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
met zo'n mooie vrouw, dacht het niet
Geloof dat ik niet wil, weten wat je las/dachtquote:
Ik denk hetquote:
Lees je post maar eens snel en weet je wat ik dacht.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Geloof dat ik niet wil, weten wat je las/dacht
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
HAAAAAAAIhoe is het met mijn ranzige sletjes?
Hoi Tegan en Snuitquote:
Ja maar echte vrienden delen toch alles.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tijn , je weet maar nooit
Vooral omdat ik nu jeuk aan mn kruis heb zeker?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Hoi Tegan en Snuit![]()
Komen jullie nu samen tegelijk op Fok!. Verdacht
Dat heb jij toch altijd?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vooral omdat ik nu jeuk aan mn kruis heb zeker?
hihihiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tijn , je weet maar nooit
Aah oke en je electronica/hydrolica problemen worden daar ook gefixt ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, die man is nu mijn kap aan het maken, die was minstens even goed als die nieuwe kap![]()
Nee, k heb nu last van een plakzak, te lang in een warme auto gezeten.. ik heb niet ALTIJD last van een plakzak hoor..quote:
Jullie denken wel slecht over mijquote:
To much infoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, k heb nu last van een plakzak, te lang in een warme auto gezeten.. ik heb niet ALTIJD last van een plakzak hoor..
Echt welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Hoi Tegan en Snuit![]()
Komen jullie nu samen tegelijk op Fok!. Verdacht
Vertel wat heb je met snuit gedaan?quote:
je kan beter vragen wat niet..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel wat heb je met snuit gedaan?
Jup, motor lekt niet meerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah oke en je electronica/hydrolica problemen worden daar ook gefixt ?
Hoest met je motor problemen dan ?
Goed bezigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je kan beter vragen wat niet..
volgens mij vergeet je iets, ........En weer toeren natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jup, motor lekt niet meerwas een foutje van de garage
Dus zaterdag ga ik mijn gerepareerde kap weer ophalen
wat vergeet ik ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
volgens mij vergeet je iets, ........En weer toeren natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |