Nee. Vrouwen mogen er ook wel iets voor doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat moet idd sowieso. Maar los daarvan moet de man maar door de kou naar de vrouw gaan.
Nee, de man komt naar de vrouw, ze hebben geile seks, en nog eens, en nog eens, daarna lekker naknuffelen in de heerlijke douche, en dan gaat hij naar huis.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ah nee man, wat is dat nu weer voor onzin.. de vrouw komt naar de man, laat zich volblaffen, man duwt haar onder de douche, ze komt terug, nog een keer neuken, man houdt het 10x langer vol, neukt haar naar schreeuwende hoogtes, en allebei blij...
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ah nee man, wat is dat nu weer voor onzin.. de vrouw komt naar de man, laat zich volblaffen, man duwt haar onder de douche, ze komt terug, nog een keer neuken, man houdt het 10x langer vol, neukt haar naar schreeuwende hoogtes, en allebei blij...
Vooraf betalen zeker?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, de man komt naar de vrouw, ze hebben geile seks, en nog eens, en nog eens, daarna lekker naknuffelen in de heerlijke douche, en dan gaat hij naar huis.
Nu begrijp ik waarom hij geen relatie wil! Alles moet maar van zijn kant komen, jij gaat nooit eens naar hem toe!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, de man komt naar de vrouw, ze hebben geile seks, en nog eens, en nog eens, daarna lekker naknuffelen in de heerlijke douche, en dan gaat hij naar huis.
Ik moet (en heb bedacht) dat ik idd meer moet gaan eisen. Nu nog dit plan concretiseren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mja wie weetMss vertroetel je hem wel te veel
Scherpquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom hij geen relatie wil! Alles moet maar van zijn kant komen, jij gaat nooit eens naar hem toe!
Wat een onzin. Ik ga ook vaak naar hem toe, alleen 's avonds ga ik echt niet alleen naar huis fietsen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom hij geen relatie wil! Alles moet maar van zijn kant komen, jij gaat nooit eens naar hem toe!
Ik ben je aan het plagen lieverdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik ga ook vaak naar hem toe, alleen 's avonds ga ik echt niet alleen naar huis fietsen.
Dat is logischquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik ga ook vaak naar hem toe, alleen 's avonds ga ik echt niet alleen naar huis fietsen.
Okquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben je aan het plagen lieverddat weet je!
Hoiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:09 schreef Ofresca het volgende:
Hey mensen!
Lekker gegeten.Pasta met geitenkaas en paprika en tiramisu toe.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:09 schreef Ofresca het volgende:
Hey mensen!
Lekker gegeten.Pasta met geitenkaas en paprika en tiramisu toe.
en die reden.. I really don't know, en ik ga me niet op dermate glad ijs begeven door foute inschattingen te maken met wat het eventueel zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok. Er zit wellicht wel een kern van waarheid in. Er is toch een reden dat hij geen relatie wil.
Hoeft ook niet, maar het is wel iets waar ik op zulke momenten over nadenk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en die reden.. I really don't know, en ik ga me niet op dermate glad ijs begeven door foute inschattingen te maken met wat het eventueel zou kunnen zijn
Soms hebben dingen ook gewoon geen reden hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar het is wel iets waar ik op zulke momenten over nadenk.
dat was niet mijn bedoelingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar het is wel iets waar ik op zulke momenten over nadenk.
Weet ik, don't worry. Ik neem je niets kwalijk hoor, maar ik denk wel na over zulke dingen, en helemaal bij zulke teksten, maar dat betekent niet dat ik me door jou klote ga voelen, ik voel me alsnog top. Nadenken is goed.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat was niet mijn bedoelingwas alleen maar aan het plagen.. dus het is ook niet een inschatting of wat die ik maak
niet te veel nadenken over mijn woorden iig.. tenzij het pm. oid is
Alles wat mensen doen heeft een achterliggende agenda/reden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Soms hebben dingen ook gewoon geen reden he![]()
nee hoor..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alles wat mensen doen heeft een achterliggende agenda/reden.
Impulsiviteit is gewoon dat je niet stilstaat bij je reden, niet dat er geen is. Redenen kunnen ook simpel zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee hoor..echt niet alles.. ik ben soms dermate impulsief dat ik niet eens tijd heb om een achterliggende reden te verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |